Blijven proberen. Wel fijn om te weten of ze ze hebben, anders hoef je niet heen. Maar hoe komt ern u een klodder lijm in die schoen?
Dreamer,yeah 37 weken!! Ik vraag smurf regelmatig of hij zich met 37 weken vanzelf aan wil kondigen,dat zou volgens gyn ook het beste zijn.Wat eerder mag trouwens ook,als hij er maar klaar voor is.Heb jij ook zo`n idiote streken? Hmm,ik zit te denken wat je zegt lente..1 a 2 beebs per maand.Maart is bijna om ,dus ik denk dat we in april op 3 beebs komen Ahhh wat leuk,spannend,gaaf hihi Noos,fijne avond gehad gister?? Lente,geweldig hoe de kindjes erop reageren..En ik denk echt een meisje bij jou. Het ongevraagde adviezen tijdperk is aangebroken voor jullie,het wordt alleen maar erger als de beeb geboren is Zelf betrap ik me er ook wel op,maar toch denk ik dat dat anders is.Net als noos jij laatst,met je bloeddruk.Maar dan wil ik mijn mening helemaal niet opdringen,dat is dan puur bezorgdheid. Denk wel dat het vaak anders is hoor.Willen jullie eens eerlijk zeggen hoe jullie dat ervaren? Hebben jullie de finale van the voice kids gezien?Ik heb het wel volgehouden haha.Van de finalisten vind ik Vajen trouwens echt een super mooie naam hebben. Ik heb weer een schuddebuik,hij gaat van voor naar achter van links naar rechts..
De voice heb ik niet afgezien. Ik lag er om 22uur in. vrijdag is mijn bekaf avond haha Die vajén vond ik idd ook een mooie naam. Ook een mooi meisje om te zien. Maar wat hebben sommige al een mooie stem zeg. haha het adviezen tijdperk. De adviezen hier vind ik alleen maar handig. Vaak vragen we er ook zelf om door de dingen op te noemen. Maar onbekende mensen hoeven van mij niet zo nodig te zeggen wat goed is en wat niet. Dan vraag ik het wel
Idd Lente,zo zie ik dat zelf ook.Gewoon wildvreemden die zich overal mee bemoeien.Jullie zijn geen wildvreemden meer Finale was vanmorgen bij telekids op tv,vond ik ook wel een goed idee.Dochter vind het nl ook een leuk programma,zoals vast meer kindjes van haar leeftijd,maar op vrijdagavond liggen ze er hier om 20.30 toch echt al in haha
even melden dat ik vanaf vandaag thuis ben dag 10 dus anders dan de bedoeling was maar goed het is eindelijk zover ons meisje doet het over het algemeen goed, ze drinkt alleen wat slecht de laatste dagen en heeft veel last van krampjes ondanks gebruik van inflacol en dr brown flessen dus moeten we even in de gaten gaan houden dat ze niet veel gewicht verliest. ze zit nu pas op 3060gr Ik heb zelf nog veel last van moeheid en een slap gevoel. zit nu aan de ijzertabletten dus met een week zou het al een stuk beter moeten gaan incl pijnlijke toeschietreflexen de hele dag en slapeloze nachten zijn we dolgelukkig! hopelijk komende weken wat aansterken en dan weer inspringen hier op t forum! heb er nu echt de puf nog niet voor, sorry!
Ohh zeeb, wat fijn dat je thuis bent! Als je uit dat ziekenhuis weg bent dan is aansterken al een heel stuk fijner. Daar voel je je ook gewoon ziek. Nu hopen dat jij je ook snel genoeg weer goed voelt. 10 dagen alweer. Jeetje. Maaruh...mogen we de naam weten van je lieve dochter?
Jaaa super dat je thuis bent Zeeb!! Wsacht je pb met smart af Sta ik net mn was op te hangen... Spreek ik de buurvrouw naast me... Ook zwanger, net twaalf weekjes hihi Echt een babyboom hier in de flat
Joepieee!! Ben benieuwd! Is je mannetje ook nog steeds thuis Zeeb of moet die alweer aan het werk? Heb je nu nog hulp in huis zoals kraamzorg of heb je daar geen recht meer op nu je langer in het ziekenhuis hebt gelegen? Heerlijk om thuis te zijn alleen is het nadeel dat je daar vaak alweer snel teveel doet. Denk goed om jezelf meissie.
Dreamer: 37 weken! wat een mooie mijlpaal! en wat slecht van je schoenen? heb je de aktiesport al te pakken gekregen? Lente: wat leuk dat je dat zo intens beleefd met je klas! Iedereen mag dus weten wat het wordt/is? Noosa: wat knap dat je je nu toch weer 'goed' voelt met in het ziekenhuis bevallen. Hopelijk werken de medicijnen wel en hoef je nog niet ingeleid te worden Trotsemams: hoe groot schatten ze jouw smurfje nu op dit moment eigenlijk? Zussie: wat fijn dat je iets beter hebt geslapen en niet over Yoran hebt gedroomd?! Zebra: ik ben ingesprongen in het forum, maar wat fijn dat je na 10(!) dagen eindelijk thuis bent! hopelijk gaat het snel beter met je
Hey zeeb, Wat lief dat je even laat weten dat je thuis bent.Ik begrijp goed dat je even niet de puf hebt om het hier bij te houden.Maar geloof me zeeb,we hebben echt veel aan jullie gedacht met z`n allen! Sterk maar goed aan! En natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar de naam van jullie meisje
Mamootje, die kinderen zijn zo enthousiast! Ze hebben zo'n zin in donderdag dat ze het nieuws te horen krijgen dat sommige het al hadden over 'de leukste dag uit hun leven.' Iedereen mag weten wat het is. Ik kan daar toch mn mond niet over houden en ga me toch verspreken. Je praat (als je het weet) als zo snel voer ze of hij. Wij vinden het al een verrassing genoeg om de bevalling zelf te ervaren en hoe het kindje eruit ziet. Zo heb je gewoon af en toe een verrassing
Kheb uiteindelijk het filiaal in t winkelcentrum waar k zelf werk te pakken gekregen.. Dus kga zo met de bus die kant op en dan wip k gelijk ff bij mn collega's binnen Nu nog ff snel ee nstofzuiger door de toko en dan kan k weg Oooh mn huid op mn buik staat nu alweer enorm strak... Eerst maar weer smeren
Mamootje,de laatste nauwkeurige groeiecho is alweer even geleden.Schatting van gyn was vorige week zo rond de 3200 gr.Smurfje loopt ongeveer 5 weken voor op de groei. Morgen (uh maandag haha) trouwens weer een afspraak,hoop nu wel de duidelijkheid te krijgen waar ik zo aan toe ben.
Trotsemams: wowwww 5 weken voor op schema! jeetje mina, dan snap ik dat smurf wel eerder mag komen van jou! hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid ja Lente: wat leuk dat de kinderen zo enthousiast zijn en dat jij ze er ook zo in betrekt! Dreamer: nou gelukkig heb je nog iemand kunnen bereiken, hopelijk ga je straks naar huis met fatsoenlijk afgewerkte schoenen en even bij je collega's langs zullen ze zeker gezellig vinden
Mamootje,ja dat is behoorlijk he..Grote zoon woog 11 pond bij zijn geboorte,dus het is geen verrasing voor ons. Normaal zouden ze de baby dan wel eerder halen,maar omdat ik diabetes heb is de kans groot dat smurfje later is met de ontwikkeling van zijn longen enz en daarom willen ze het wrs niet eerder doen.Blijft een moeilijke keuze iig. Net even buiten gezeten,die zon is toch wel erg lekker.Poesjes mogen ook buiten,ze moeten echt nog wennen de helden. En nu is het tijd om wat te eten,krijg er verse jus bij.Wat extra vitamine kan vast geen kwaad
Meiden wat is het heerlijk weer, oohh ik geniet volop! Zeeb wat heerlijk meis dat je thuis bent! Nu kunnen jullie lekker gaan genieten met jullie drietjes....! Hopelijk knap jij ook snel op! En natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar jullie naam... ik wacht vol smart op je pb...
blegh, en ik zit met dit mooie weer binnen te tikken. Ik heb me voorgenomen tot 3uur en dan vanavond verder. whaaa kijk nu uit het raam. Onze overbuurvrouw heeft een fuchia roze broek aan. Maar zo roze dat hij gewoon licht geeft en pijn doet aan je ogen. Die heeft volgens mij ook voorjaar in haar hoofd.
Zeeb super om te lezen dat je thuis bent! Ben ook erg benieuwd naar de naam van jullie meisje! Lieve meiden, even geen "zin" om fanatiek te reageren....lees jullie lekker bij en ben er vanavond denk weer! Zit zo in mn element haha...ik ga weer!!