Goedzo dreamer Noos,dat is altijd leuk om te horen.Lekker genieten! Lente,haha gekke overbuuf Nog een uurtje volhouden met tikken,denk dat je qua temp dan ook echt beter zit in de zon.Ik ben net iig weer naar binnen gegaan,is echt heet. Buiten is nu echt de allerlaatste babywas aan het drogen haha..Spierwit en dan met 2 knalrode aankleedkussenhoezen,zo gezellig hihi Heb net trouwens wat foto`s gemaakt van de poezels achter buiten..van het afdak en van mijn buik.Nou sta ik er niet opperbest op,maar zal eens kijken welke foto`s ik op fb kan showen
Noosa: dat is toch heerlijk als je je zo goed voelt! Dreamer: goed bezig met je schoenen! Lente: waarvoor ben je aan het tikken dan? of wat? haha snap het niet Trotsemams: dat is behoorlijk 11 pond. En je dochter? en alle 3 de kinderen met KS?
Bleghh... Kheb een soort van hoofdpijn.. Wil niet echt doorzetten zegmaar.. Net al mn bloeddruk meds ingenomen dus straks over 1.5 uur ofzo maar ff paracetamol innemen.. Wordt hier echt zooo gallisch van
Hopen dat je hoofdpijn straks weer over is Dreamer. Misschien meer drinken? Dat wil soms werken. Mamootje, mijn tikwerk is voor de gymopleiding. Ik heb nog 4 weken $) en dan moet het klaar zijn. Wel fijn dat het daarna afgerond is.
Hihi heb al aardig wat gedronken Lente Ben net nog ff lekker op t balkon gana hangen en toen werd t minder Thank God Pfff k wil dat mn vriend thuis komt... Kheb honger... (Leeszin in friet )
Brr en nu vind ik het ineens weer zo koud.Mss zo maar in een warm bad,is op zich best een goed plan natuurlijk Lente,nog van de zon kunnen genieten?? En de rest van de dames? Mamootje,dochter woog ruim 8 pond.Zoon 11,beide op de natuurlijke weg geboren.Bij dochter ging dat vrij goed,bij zoon ging dat niet goed (ik wist dat van te voren.Gaf het vaak aan bij de gyn maar werd daarin niet serieus genomen).Maar tijd voor een ks was er op dat moment al niet meer,hij moest eruit en wel direct.En dat was met veel gevolgen voor zowel zoon als voor mij. Daarom stond al snel vast dat mocht ik ooit nog zwanger worden dat ik echt een ks zou krijgen. Het is fijn om te weten dat het een ks zal worden.Maar daarnaast zijn er toch behoorlijk wat zorgen over deze smurf.Zo`n groot gewicht is gewoon niet fijn voor hem.Daarom zou ik liever eerder willen bevallen (ook met alle herinneringen die er zijn natuurlijk,grote zoon heeft heel lang nodig gehad om te herstellen). Ik heb vandaag ijsjes gegeten ...gewone.Zit niet extreem veel in gelukkig,maar geeft toch een fout gevoel.Maar goed,het doet m`n keel enorm goed en dat is toch ook wel erg prettig.Heb ook ijswater gemaakt,helpt ook wel goed voor eventjes. Zal het morgen weer zo`n mooi weer worden? Wel heerlijk zo,is toch anders als dat je alleen maar binnen kan zitten.
Aaaargh vriend zou er aan komen.. Gaat er weer iets mis, kan nog wel 15 tot 30 min duren... Nja k ga zo maar vast richting frietzaak.. Kan k iig vast bestellen voor ons samen en dan zie k hem zo wel...
Mams, ik heb nog ff van de zon genoten hoor. Ik vond het alleen een stuk frisser dan gister. Er stond meer wind. Gister had ik een hempje aan en nu mijn lange mouwen. Het mag van mij nog een graadje of 5 warmer. Dan is het net lekker om in de zon te zitten en nog niet te warm. Graadje of 20-22...heerlijk! ijsjes...je hebt gelijk meid! Je terrasje zag er gezellig uit. Handig zo met dat bed! Blij dat je hoofdpijn wat is afgezakt Dreamer. Nu op naar de patatjes!
Ow das irri dreamer..maar toch genietze van je frietjes Lente,hier was het volgens mij net zo warm als gister wel.Ik ben iig wel verkleurd Mss dat hier de temp wel wat hoger is geweest als daar.Ja dat bed is ideaal haha.We hadden het "over" ,was eerst van dochter.Ik vond het wel een ideale oplossing voor onder het afdak.En helemaal straks na de bevalling Het is hier niet zo strak en perfect zoals bij de meeste van jullie schat ik zo,maar ik vind het heerlijk haha En nu twijfel ik of ik in bad zal gaan of niet.Jammer dat ik niets van eucalyptus heb voor in bad,was anders ook wel een goed plan.
Het was vandaag echt genieten in het zonnetje, heb vanmiddag zonnebrandcreme ingeslagen. Als je je goed insmeert kun je dan geen zwangerschapsmasker krijgen? Dreamer balen dat het uitloopt, wij hebben vanmiddag al heerlijk patat gegeten. Mmm.... Mams leuke fotootjes op FB, is dit nog wat voor jou? Hinkel de Pinkel - Spaarvarken Bonte stippen Rood Vanavond heerlijk niks doen, beetje op de bank hangen denk ik. Fijn....!!!
08, ik smeer mijn gezicht ook aldoor in met z.cremé. Het schijnt genoeg te zijn om dat masker tegen te gaan. Nu maar hopen dat het ook zo is. Ik kan het niet om niet in de tuin te gaan zitten. Lekker dat je een avond niks hebt. Ik kan daar zo van genieten in mijn weekenden. Vooral omdat mijn weken al druk genoeg zijn. Nu alleen helemaal alleen thuis. Mannetje komt morgen ochtend weer terug en dan gaan we op verjaardag naar mijn zus. Dacht, als hij nou optijd is kunnen we nog naar scheveningen maar dat gaat hem niet worden helaas.
Welke factor gebruik je Lente? Ach zegt de buurvrouw tegen mij, kzou het maar niet doen hoor in de zon zitten.... de schaduw is ook heerlijk. Nou echt niet!! En we hebben heel de zomer nog.... als ik nou een weekje zonder de zon moest oké, maar een hele zomer zonder zon gaat em niet worden. Oh Scheveningen was anders wel lekker geweest, heerlijk met dit weer. Maar hopelijk volgen er nog genoeg mooie dagen!
Dreamer08,die zijn alletwee leuk!Maar die paddestoel helemaal We hebben alleen al een paddo spaarpot hihi Ik weet niet of je een zw.masker helemaal tegen kan gaan door te smeren? Ik smeer me iig wel goed in iedere keer,verbrand dan ook altijd erg snel. Kan de zon ook niet missen hoor...vind het juist zo heerlijk.
Ik moest direct aan jou denken toen ik die paddestoel zag, maar je bent dus al voorzien Hhahah ik heb heel enthousiast factor 50 gekocht... Nooit geweten dat zonnebrandcreme zoveel kost. (Ik haal dat spul nooit)
Ik verbrand normaal niet snel. Alleen mijn neus is altijd de pineut. Ik loop dus altijd fijn met zo'n rood doppie Ik smeer factor 30. Volgens de vk was smeren voldoende om het te moeten tegen gaan. Ik ben gek op warmte dus schaduw is echt te koud voor me. Dat kan wel in de zomer maar niet nu. Dan zit ik binnen ebter haha
Lief dat je aan me dacht dreamer08 En met factor 50 zit je helemaal goed toch! Lekker genieten van die zon.Ik vind zeker nu die eerste zon zo op je huid zo heerlijk.Smurf volgens mij ook,al blijf ik niet te lang in de zon.Wil niet dat het vruchtwater gaat borrelen van de hitte