heleu! ik ben de 1e ik dacht vanochtend zo ik heb tot 830 geslapen maar het was natuurlijk eigenlijk 730 haha. miss straks nog ff liggen. heb echt leuke en drukke dagen achter de rug: vrijdag had ik etentje bij mn collega met andere collega's. smiddags kokerellen en daarna nog ff alexandrium in. wilde van die linten voor onder mn borsten bij de naaiwinkel sowieso halen, vestjes in leuke kleurtjes en ff naar de primark. daarna door naar mn collega, was heel gezellig! gister weer buikfotoshoot, daarna hondje uitgelaten met smama. gingen er heel de tijd honden rijden op mijn hond.. :S en een hond heel de tijd, die ging maar niet van hem af. wij op een gegeven moment btje ingrijpen, maar die hond hield niet op. en er was geen baasje te bekennen! later zagen 2 mensen dat wij last hadden van die hond dus die hielpen ons ff. we hadden mijn hond aan de riem gedaan maar die hond bleef mar gaan. en die man trapte tegen die hond, ja vond het wel zielig maar hij wilde echt niet weg. en dat trappen deed m ook niks. uiteindelijk konden we naar de auto gelukkig. pfff. savonds naar verjaardag van schoonzusje. zij krijgt ook een jongen! ze had gister geslachtsbepaling superleuk! was gezellig. daarna hadden we nog een verjaardag maar k ben afgetaaid, was zo moe. en vandaag lekker rustig aan, en vanavond naar de fashionnight in rdam met een vriendin en mn zusje. jullie plannen? he zeeb, fijn dat je weer thuis bent! ik ben ook heel benieuwd naar de naam van jullie dochter rust lekker uit en genieten maar!
Morning girls Roos, klinkt idd als drukke dagen Hier weinig plannen vandaag... Straks misschien ff naar mn oma en that's it
Goedemorgen,bijna middag meiden Ik hoest nog steeds heel veel,maar voel me wel wat meer mens als gister.Net voelde ik smurf niet,was zo gek.Kreeg meteen zo`n raar gevoel.Voor vele vast overdreven,maar als je constant beweging merkt in je buik en dan ineens niets is dat echt gek. Arm smurfje..lag waarschijnlijk eindelijk te slapen...maak ik hem wakker Noos,wat ik bedoelde met je bloeddruk toen was dat ik eigenlijk wou zeggen trek aan de bel,laat er even naar kijken.Maar wil m`n mening dan ook niet opdringen,ieder zijn keuze tenslotte.Wat ik dan zeg dat zeg ik uit bezorgdheid en niet omdat ik als een bemoeial over wil komen Ik weet nog niet wat de plannen zijn voor vandaag.Zou er wel ff uit willen,we zien nog wel.
Haaaai meiden Ik leef ook nog! Heb wel alles bijgelezen, maar was echt te veel om op te reageren van twee dagen Ik wilde wel even tegen Zeeb zeggen: Meid, wat ontzettend fijn dat je nu thuis bent na al die dagen! Ik hoop dat het je mag baten en dat je snel aansterkt! Wacht met smart op je PB (ben niet nieuwsgierig) Gewicht van je meisje gaat wel de goede kant op toch? Hoeveel woog ze toen ze geboren is? Jeetje meiden, ik weet niet waar ik last van had, maar ik had de afgelopen twee dagen echt zo'n last van opruimwoede! Helemaal de lente in mijn hoofd Heb het hele huis van boven tot onder in orde gemaakt Op zolder alles opgeruimd, dozen achter het schot gezet, mn letterbak en nog wat tekeningen opgehangen, gepoetst, ramen gelapt. Op de bovenverdieping alles grondig gepoetst, zelfs de kledingkast uitgemest, gepoetst en weer netjes gemaakt, ramen gelapt Gister hier beneden de hele keuken uitgesopt, ramen gelapt en gepoetst en nu rest mij nog het stofzuigen en dweilen hier beneden En dan hebben we het ook nog voor elkaar gekregen om gisteren tussendoor een ijsbruidstaart uit te gaan zoeken en bestellen (Hij wordt echt gaaaaaf meiden!), een ijsje te eten, 10 rompertjes te kopen (5 zonder mouwen en 5 met lange mouwen van de Hema) en naar de kroeg te gaan gisteravond En nu zit ik alweer in mn schilderoutfit op de bank om verder te gaan aan de babykamer! Jammer dat de dag een uurtje korter is vandaag.. Ik voel me echt prima, nergens last van Jullie gaan me nu voor gek verklaren Maar ik ga vandaag wel braaf tussendoor ff in de zon zitten Ohh ben zo blij met het mooie weer! Ik zal vandaag een poging doen om tussendoor ff hier te komen en mee te kletsen, ik mis jullie!
Tjakkaaa Yara Geniet maar flink van die overdosis energie hihi...Je kan iig terugkijken op een heel produktief weekend haha
Hey lieve meiden! Roos klinkt super gezellig die dagen! Ben benieuwd naar de foto's van de shoot!tis was met die hond van jullie! Dreamer, voel jij je alweer wat beter dan gister? Veel plezier bij je oma. Mams, dat komt helemaal niet bemoeierig over hoor! Vind t van jullie fijn om advies te krijgen, neem t sneller van jullie aan dan van mn omgeving. Fijn dat je je iets beter voelt! Yaar wat heerlijk! De energie spat vanje bericht af! Geniet ervan...alleen maar goed dat je je zo goed voelt! Pff wat ik nog even kwijt wilde is dat bijna iedereen zegt op mn bloeddruk verhaal: fijn toch dat je nr t ziekenhuis moet, is ook veel veiliger! Ja nu is dat veiliger ja, maar als je gewoon n normaal lichaam hebt is thuis bevallen net zo veilig. Ze snappen dan niet dat het voor mij n omschakeling is geweest en weer even iets niet is gegaan zoals ik had gehoopt. Zo dat ben ik kwijt haha....maak me er nu niet meer druk om maar tis toch logisch dat ik zoiets niet hoef te horen als ik mn verhaal doe... En dan nu....ZON!
Mams, haha inderdaad, die zit Ben ook redelijk trots op mezelf Noos, wat balen dat je zulke reacties krijgt. Maar ik merk wel dat het tegenwoordig 'vreemd' is om thuis te willen bevallen. Als ik dat zeg, krijg ik ook elke keer: 'Maar dan kun je geen ruggeprik krijgen he?' 'Durf je dat wel?' 'Dadelijk moet je alsnog met weeen naar het ziekenhuis!' enz. Soms word je er helemaal gallisch van Geniet lekker van het zonnetje! Ik ga aan het schilderen, tot straks! Ohh ja, voor de meiden die het gemist hadden, mijn nieuwe buikfoto staat op FB
Noos,het is ook zo makkelijk kletsen van andere.Nou,ik vind dat je er hartstikke goed mee omgaat.Het is voor mij dan wel al heel lang geleden,maar toen ik in dezelfde situatie als jij zat was ik wel wat langer van de leg volgens mij Sommige mensen snappen het gewoon niet..zegt meer over hun als over jou moet je maar denken
Hahah Yaar, doe je nog n beetje rustig aan.. Noosa, kan me de woorden van die mensen ook wel voorstellen, maar tis idd net wat jij zegt.. Als je lichaam gewoon normaal reageert verder is t in feite net zo veilig Oehh bij scapino nu 25% korting op birkenstocks.. Morgen ofzo maar ff kijken.. Kan nog wel een paar nieuwe gebruiken voor de zomer
Goed dat je het zegt...25% korting..zal eens kijken of ze mijn maatje boot ook hebben.Dochter heeft ook nieuwe nodig en zoon ook... Zit de folders te lezen,bij kruidvat staan boxkleden in het krantje voor 10,- Zo even meten of dat past hier,kan wel een vrolijke gebruiken haha
Hee meiden! Was heel enthousiast begonnen met bijlezen maar het waren zoveel pagina's dat ik halverwege gestopt ben. Zag wel dat Zeeb thuis is, fijn meissie! Lekker in je eigen omgeving verder aansterken en een ritme op gaan bouwen met je gezinnetje! Lekker genieten! En als je er aan toe bent ben ik natuurlijk heel benieuwd naaral je ervaringen! Noos ik snap heel goed dat je om moet schakelen hoor! Vind dat je het hardstikke knap doet! Hier ook veel 'negatieve' reacties op mijn wens om thuis te bevallen. Precies de dingen die Yaar noemt. Weer allerlei goedbedoelde adviezen waar ik niet op zit te wachten. Tegelijkertijd krijg ik ook reacties van mensen die zowel thuis als in het ziekenhuis zijn bevallen, en allemaal zeiden dat de thuisbevallingen de fijnste waren omdat ze gewoon het meest ontspannen waren. Mijn moeder blijft ook maar zeuren over dat ik dan geen ruggeprik kan krijgen enzo Ze heeft er zelf 5 gekregen zonder ruggeprik, maar we hadden het er laatst over en ze vindt het idee dat haar eigen dochter zoveel pijn moet hebben veel erger dan het zelf doorstaan... haha.... dus eigenlijk is het hele lieve bezorgdheid Zij is alleen van mijn zusje in het ZH bevallen en dat was de rotste bevalling, omdat ze zelf niet meer de controle had en in een bed moest liggen terwijl ze haar eigen manier had om de weeen op te vangen en dat lukte niet liggend.... dus ze snapt ook wel dat ik thuis wil.... Hier een paar drukke dagen achter de rug.... woensdag avondienst, donderdag vroege dienst en daarna zwemmen, vrijdag een heeeeele lange dag gemaakt en laat thuis zonder eten, zaterdag vroeg op om de meubeltjes op te halen.... Gistermiddag meubels naar binnen gedragen, daarna nog wat dozen kleding in de kast gelegd en het bed naar de slaapkamer verhuisd... toen zag ik mijn eigen bed staan, ben er op geploft en heb de rest van de middag geslapen. Was helemaal afgepeigerd! Ben vroeg naar bed gegaan en heb vanmorgen de kerk geskipt.... ik kon niet meer... Mannetje is nu naar het huis, ik had geen zin want ik wil daar toch weer van alles gaan doen. Bovendien gaan we morgen verhuizen, laat mij maar lekker nog een dagje bij mn ouders even afscheid nemen Commode is hardstikke leuk. Hij is wel echt oud Maar past helemaal in de stijl. Dus nu weet ik de kleur en kan ik de muur ook gaan verven in de babykamer. Het ledikantje is echt helemaal fantastisch. Ben er ZO blij mee! Had in mijn hoofd om hem te gaan schilderen, maar mannetje was juist helemaal weg van dat ruwe ongeschilderde staal. En het past ook wel goed bij het steigerhout dus denk dat ik hem inderdaad zo laat (scheelt een hoop werk met al die spijltjes ) Nu alleen de kast nog ophalen en verven!Toppie!
Hey zussie.. Jij ook zo lekker druk geweest.En morgen dan echt verhuizen,yehoeee.Wat heerlijk voor je!! Oh en dat babykamertje van jullie gaat volgens mij zo geweldig mooi worden.Ben nu al benieuwd haha De discussie thuis of in het ziekenhuis bevallen snap ik toch ook niet zo.Heb er zelf dan geen ervaringen mee (of die kan ik me niet meer herinneren haha).Thuis bevallen lijkt me heerlijk,zou ook absoluut mijn keuze zijn.En als er geen rede is voor het ziekenhuis zou ik ook voor thuis gaan. Maar idd,mensen willen hun mening nogal eens opdringen.Soms echt met goede bedoelingen natuurlijk,vaak ook omdat ze de wijsheid niet in huis hebben en werkelijk niet weten waar ze over praten. Ik zit weer heerlijk buiten,in de volle zon is het echt wel heet.In de schaduw weer fris,dus ik wissel maar af
Pfff ik ben al de hele week met vlagen kotsmisselijk... Zou het verhuisstress zijn ofzo? Heb zin om een dutje te doen in de zon maar ik durf niet
Gewoon doen,factor 50 smeren hihi..en niet te bloot de zon in.Dan komt het vast goed Gezellig,we krijgen zo bezoek..lekker buiten zitten.Ow,wat een fijn weertje is dit toch
Oeh, 25% op Birkies, dan ga ik van de week toch ook eens even kijken! Dreamer, neuh, rustig aan doen is niet nodig, gaat prima hier Zussie, jij bent ook lekker bezig geweest zo te horen! En morgen verhuizen, heerlijk! Het begint nu eindelijk op te schieten he En gewoon lekker buietn een dutje doen hoor, wel goed smeren Gewoon lekker rustig aan doen vandaag, morgen heb je het weer druk genoeg! Mams, veel plezier met je bezoek! Ik ga weer verder met schilderen, tot straks
Ja mijn moeder heeft hier max factor 30 liggen... En ik merk wel dat mijn pigment anders is dan normaal dus ben echt bang dat ik wakker wordt als een dalmatier en het nooit meer weg gaat....
Zussie, nog lekker een dutje gedaan in de schaduw? Zoo ik zit even op de bank. Schilderen weer klaar voor vandaag en het eten staat op. Zal de foto's even in mijn album zetten
Nee heb even in de zon gezeten met factor 30 Maar was er al snel weer uit,haha... Ik word echt veel te snel bruin en de sproeten schieten als paddenstoelen uit de grond Ben benieuwd naar de foto's! Ik zit opinternet inspiratie op te doen.... maar zie maar weinig kamertjes die mijn smaak zijn... eigenlijk geen een
Kzit een beetje met n dilemma... Zal ik gewoon mn eigen flesjes meenemen naar t ziekenhuis? Weet dat ze daar ook wel hebben maar lijkt me handiger als je uk gelijk aan de geoie fles went?!
Zussie, ik ben jaloers, ik blijf echt zo wit als een spook,of ik word meteen rood Ben ook al een week aan het smeren met bruin zonder zon, zodat ik er niet als een lijk uitzie in mn trouwjurk Foto's staan erin! Ik heb ook nog niet echt een kamertje gevonden wat is zoals ik de mijne in mijn hoofd heb Iedereen heeft toch z'n eigen smaak Ben echt zo blij met hoe het aan het worden is!