ZP-Addicts deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Yara89, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Dreamer meis, ik weet niet wat gebruikelijk is.
    Maar als jij je eigen flesjes meteen wil gebruiken lijkt mij een prima idee toch?

Yaar, ik had voor mijn trouwen een zonnebank kuurtje gedaan.... toen ik voor de laatste keer ging passen en die wtte jurk aandeed dacht ik oei ;) beetje te bruin ;) dus de laatste week niet meer gegaan en toen was het precies goed op de dag zelf!
    Denk dat ik 5 keer was geweest, haha.... ben later in de winter ook nog wel eens een keer of 3 geweest gewoon even het witte er af... maar toen kreeg mannetje huidkanker en toen dacht ik laat maar zitten met die zonnebank, ik blijf wel gewoon wit...

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zonnebanken wil ik sowieso niet doen.. Omdat ik dus heel snel rood wordt, en bijna niet bruin en nu met evt zwangerschapsmasker wil ik dat risico niet lopen;)
    Dus maar gewoon bruin zonder zon, werkt ook prima:p
    Mij boeit het normaal echt niet wat voor kleur ik heb, ik ben gewend wit te zijn. Maar in mn witte jurk vond ik mezelf wel errug bleek:p

Dreamer, gewoon je eigen flessen meenemen! Als jij dat prettig vindt, gewoon doen toch?:)

Heb nu mn trouwschoenen aan. Moet ze inlopen, dus bedacht me dat ik ze dadelijk wel aan kan doen naar het dansen:) Neem mn andere pumps maar mee voor het geval mn voeten te zeer gaan doen;) Tja, anders loop ik ze maar weinig in, ik ga ze niet naar mn werk aantrekken en hier binnen thuis loop ik bijna niet.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou meiden...
    alle bezuinigingstips zijn weer welkom ;)
    Heb net de begroting voor deze maand even ingevuld, maar het is een strakke willen we niet weer in het rood eindigen deze maand...
    En ik wil/moet nog zoveel kopen voor de baby... maja... als ik het nou deze maand heel goed doe hebben we volgende maand wat meer over voor babyspullen...

Denk dat ik mezelf maar een aantal keren ergens te eten uit ga nodigen, hahaha!

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zwaait even! (Te) drukke gezellige zonnige dag gehad dus ben kapot. Morgen om 9 uur bij t ziekenhuis zijn, ben benieuwd maar mn bloeddruk.

Tnx voor jullie begripvolle woorden over de bevalling-switch!

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Spannend Noosa..
    Wanneer ben je begonnen met de medicatie?

6. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Zussie: wat leuk morgen verhuizen! lekker in je eigen huisje! En wat leuk dat je nu alle meubeltjes hebt.
    Jezelf ergens eten uitnodigen is altijd handig:D

Dreamer: ja als jij wilt dat je baby meteen uit die fles drinkt, doe je dat toch! wel zo handig

Ik ben vandaag de hele dag in Limburg geweest en nu moet ik nog kei(!!!!) veel doen voor mijn klas morgen, dus ben even niet in de gelegenheid om op alles te reageren
    En morgenavond heb ik cursus tot 21.30 uur, pffff!

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pfoe das nog ff druk mamootje :)
    Ja neem wel gewoon twee flesjes mee.. Kijk dan wel wat ze er daar mee doen :)

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Groot gelijk dreamer!

Rustig hier geweest vandaag, gek hè met dat mooie weer ;)
    Ik ga morgen echt factor 50 halen, ben met 30 al flink verkleurd vandaag...

Meiden ik weet niet wat beeb de hele tijd doet maar het lijkt wel of hij helemaal rechts onderin mijn buik opgekruld zit. Ik voel dan een hele harde bol daar en soms doet het gewoon zeer. Ik liet mannetje even voelen maar die duwde in zijn enthousiasme iets te hard, tranen schoten in mijn ogen. Ik heb daar volgens mij echt een gevoelige plek zitten want als ik een stuk loop gaat het ook steken en zeuren daar, en precies kiest beeb dat als favo plekje uit. Probeer hem steeds maar een beetje weg te duwen uit die hoek als het vervelend voelt, maar ik kan beeb verder toch geen pijn doen ofzo door tegen hem te duwen?

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen,
    Even snel voordat ik op school een koppie thee ga halen...
    Heeft iedereen een fijn weekend gehad? Wat een weer. Gewoon om blij van te worden. Helaas niks bijgelezen omdat we gister de hele dag weg waren.

Hoeraaaa 20 weken!!! Dit vierde we vanmorgen met een heerlijk kots partijtje;) Mag ook wel weer sinds een week haha.

Maar meiden...ik heb ham op mijn brood gedaan om mee te nemen..mag dat?

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel, moet zo nr zhuis.

Zussie, je Beeb zit veilig in je buik! Hem zal je geen pijn doen. Wel even doe gekke pijn aangeven bij de vk hoor. Ik herken t niet.

Lente, ham mag gewoon hoor!! Yes 20 weken! Dacht even dat je ging zeggen dat je t anders had gevierd ;)....helaas was t n lots partij

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lente gefeliciteerd met de helft! Weer een mijlpaal hè! Jammer van die kotspartij... Ham mag inderdaad gewoon maar lijkt mij wel dat je het even ergens gekoeld moet kunnen bewaren, zeker nu het weer warmer wordt...

Noos succes weer meisje!

Hier langzaamaan opstaan en mijn kast leeghalen. Gek idee toch om hier weg te gaan. Morgen vanaf mijn nieuwe huis naar mijn werk!
    Wat betreft die pijn, lijkt wel of beeb te laag in mijn bekken blijft zitten en daar inmiddels een beetje ruimte tekort komt. Volgens mij heeftie niet door dat iets hoger ook nog ruimte zit... Naja we zien wel weer en anders de vk maar een keer lastig vallen... Hoef natuurlijk pas 16 april weer voor controle....

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning girls!

Noos, succes zometeen!

Zussie, hmm bezuinigingen door ergens anders te gaan eten werken natuurlijk prima;)
    Ik heb factor 40, maar nog niet in de zon gezeten;) Dus ben benieuwd!
    Over de beeb, die zit goed binnen hoor meid, je kunt hem geen pijn doen. Ik duw hem ook geregeld aan de kant;) Ooit zit hij helemaal onderin en dan krijg ik mn schoenen bijna niet aan, omdat ik mn been dan niet omhoog krijg:p

Mamootje, succes vandaag met je cursus!

Lente, gefeliciteerd, 20 weken!:D Weer een mijlpaal! En overmorgen de echo, spannend meid! Oh en ham mag gewoon hoor!

Zoo ik zit ook weer op het werk. Gisteravond wezen dansen, had mn trouwschoenen aangedaan, om ze 'in te lopen' (thuis loop ik niet zoveel;)), heb ik er een streep opzitten!:( Dus moet vandaag even bij de schoenmaker kijken of ze ivoorkleurige schoenpoets hebben en of het er nog afgaat. Gelukkig zit het helemaal aan de zijkant, dus het valt niet op, maar is wel zonde:(
    Daarna lekker in de douche geweest en nog even op de bank gehangen. Moet zeggen dat ik trouwens wel altijd weer even moet acclimatiseren als de klok verzet is. Vanmorgen was ik echt kapot, terwijl ik gisteravond gewoon op tijd in bed lag.

Ik baal trouwens echt enorm. Ik zit hier gedetacheerd, en dacht dat ik gewoon de CAO van mn detacheringsbureau aan moest houden. In die CAO krijg ik een dag voor mn ondertrouw en twee voor de bruiloft. Dat had ik dus ook ingecalculeerd. Maar nu blijkt dat ik de CAO van hier aan moet houden en dat betekent geen dag voor de ondertrouw en maar 1 dag voor de bruiloft:( Had eigenlijk vanaf woensdag al vrij, maar nu besloten woensdag toch maar te gaan werken en dan vanaf donderdag vrij. De hele week daarna ben ik dan ook vrij. En ik wil nog wel wat dagen overhouden voor eventueel weekendje weg ofzo. Maar goed, niks aan te doen. Denk dat ik binnenkort maar een dagje extra ga werken ofzo, even wat overuren opbouwen.

Ohh de zon schijnt al zo fijn, het is veels te mooi weer om op het werk te zitten;) Heb niet heel veel afspraken vandaag, maar wel genoeg te doen.
    En ik bedacht me dat het nu 's avonds een uur langer licht is, dus misschien dat ik dan vanavond nog wel ga schilderen:D Als ik zin heb;)

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, vreemd is dat he, alweer verhuizen.. Maar nu echt naar je eigen plekje! Alles van jezelf, rust en geen rekening hoeven houden met andere mensen behalve je man, heerlijk!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ohh das vervelend zeg yaar! Misschien inderdaad kOmende weken een keer op vrijdag werken... Twee dagen voor je bruiloft vrij is toch wel lekker...

Ik zie nu even niet de voordelen van hier weg gaan, haha. Maar komt wel goed als ik vanavond naast mijn mannetje in mijn eigen bedje kruip!

Dat beeb inderdaad in de weg zit met bukken heb ik ook wel eens, haha. Maar soms probeert hij echt door mijn buikwand naar buiten te kOmen geloof ik en dan precies op dat pijnlijke Plekje rechts onderin... Voel ik helemaal zo'n soort kontachtig bolletje naar buiten steken.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Jaaa wat een heerlijke zonnetje om de dag mee te beginnen :cool:

Zussie,yeahhh vandaag is het eindelijk zover.Heel veel succes met de verhuizing vandaag!Ik wens jullie heel veel liefde,geluk en gezondheid samen met jullie kleine ukkie in dat prachtige paleisje van jullie !
    Zit beeb niet tegen je darmen te wringen? Dat is hier ook vaak,als m`n darmen dan al niet doen wat ik wil en beeb staat er ook nog op te dansen dan is dat erg pijnlijk.

Lente,wowieee 20 weken.Dat schiet op :D

Yaar,hier nog zo`n bleekscheet of kreeft.Een tussenweg is er helaas niet :p Lang leve de zonnecreme hihi .
    Ow dat is wel ff balen van je vrije dagen,dat het anders is als verwacht.

Noos,succes bij de gyn!Hoop dat je bloeddruk al wat gezakt is,je bent er nog maar kort mee bezig toch?Volgens mij hebben de meds wel 1a2 weken nodig.

Mamootje,succes met je drukke dingen dag vandaag!

Gister heerlijk van de zon genoten,met z`n allen buiten frietjes gegeten.Heerlijk dat weer :cool:

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, ik weet het, maar goed, ik pak nu gewoon 1 dag van te voren. Zoveel hoef ik nu ook weer niet te doen in die laatste dagen;) Vriend werkt woensdag ook nog gewoon.
    Heb al twee vrijdagen ingepland om te werken nu. Moet gewoon ff kijken hoe het uitkomt de komende weken. Wil mn dagen wel opmaken voor 1 juli, omdat mn contract misschien niet verlengd wordt.
    En mocht ik echt nog dingen moeten doen woensdag, kan ik altijd nog eerder naar huis.

Haha hoezo zie je de voordelen nu niet?
    Over die pijn hoe jij het beschrijft, dat heb ik niet, maar wel dattie ooit echt ergens op zit te drukken daaronderin, en dat kan wel ooit pijn doen. Maar dan douw ik hem gewoon aan de kant;) Moettie me maar geen pijn doen;)

Mams, haha erg he;) Idd, ik smeer me ook rot als de zon begint te schijnen;) Deze keer nog fanatieker als vorig jaar, toen ben ik op de laatste dag op Kreta echt mega verbrand! Auwie..
    Ohh lekker buiten frietjes eten!
    Ik word echt zo blij van dit weer he:D Krijg er zo'n kriebels van en zoveel zin om van alles te doen!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Als ik het weertje zo zie dan kijk ik zo uit naar actie..Gewoon bescheiden actie hoor haha.Lekker wandelen achter de kinderwagen naar school toe,dat soort dingetjes.En weer fietsen..Ow ow,wat heb ik daar zin in :D

Je had een goed idee Yaar op fb ;) Wil de rest er ook even naar kijken (in het klaagberichtje haha)..

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Getverdemme ik schrijf twee keer een bericht op de Ipod en duw op de verkeerde knop waardoor hij weg is... grrrrr...

Dus nu even via de laptop ;)

Mams, denk niet dat het mijn darmen zijn. Heb in de verste verte geen last van obstipatie ;). Denk eigenlijk dat het een spier of een band ofzo is want de pijn zit heel oppervlakkig en altijd op precies dezelfde plek.

Yaar een dag vantevoren is ook wel ok... maar je wil ook lekker uitgerust aan je dag beginnen dus dan zou ik wel zorgen dat je die dag nog zo min mogelijk hoeft te doen!
    Alleen jezelf lekker verwennen met een scrubje en een maskertje en smeerseltje ;)

Het is gewoon een gek idee om hier weg te gaan. Het is gewoon wel gezellig zo met mijn moeder ;) de koelkast is gevuld, de was wordt gedaan ;) Mijn moeder gaat me ook missen zegt ze, haha!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, ohh ja thnx, was het alweer vergeten! Ik zal de betreffende persoon even PB'en. Ben benieuwd of ze me er wat meer info over wil geven:p
    Als de rest inderdaad ook even op FB wil kijken?

Ohh ik heb ook zin om over een paar maanden lekker te wandelen met de kleine!

Haha doe ik ook hoor Zussie;) Mn vriendinnetje die mijn make-up doet, komt donderdag mn gezichtje verwennen en mn wenkbrauwen epileren en mn nagels doen;)
    Het enige wat we echt moeten is de taart even ophalen en bij de feestlocatie in de vriezer zetten. Verder niks:D

Haha ja dat snap ik dat je dat gaat missen! Maar ik vond het ook wel echt fijn dat ik in ons nieuwe huis eindelijk alles zelf kon doen:D

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja is ook wel fijn.... Vooral dat ik het schoonmaken een beetje bij kan houden ipv 1 keer in de week alles te moeten doen...
    En ik kan gewoon veel makkelijker even een extra klusje aanpakken. Doosje uitpakken of iets verven of opruimen...
    Kan mijn eigen tijd beter indelen!

Zal vanavond ook even kijken of ik weer wat foto's kan maken en aan jullie kan laten zien.
    Het is nog allemaal een beetje kaal enzo ;) maar de basis is er, haha!

Meiden ik ga even aankleden en in actie komen. Moet mijn dossier even ophalen bij mijn oude huisarts en een boodschap doen voor mijn moeder want er is een kerel voor de verwarming...
    En moet alles nog inpakken hier ;)

Tot later, fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina