ZP-Addicts deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Yara89, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

Goedemorgen!

Dames, kom op zeg! 40 pagina's! En dat moet ik nog
    terug lezen? Aaaaah.. Dat wordt nachtwerk haha.

Misschien dat ik vandaag de boel wel even teruglees :)

Nou, zit weer op het werk hoor, ben vrijdag ook nog in
    huis gebleven, maar ben nu nog steeds verkouden en aan
    het hoesten, snap niet dat dat zo lang kan duren.

Vanmorgen nog bij de dokter geweest. Heb sinds
    zaterdag allemaal rare rode vlekken op mijn huid, op beide
    knieen, beide ellebogen en beide handen. Dus ik maakte
    mezelf alweer helemaal gek met allerlei enge verhaaltjes op
    internet over rode hond en dergelijke :O Dus ben toch
    maar even heen gegaan.

Ze kon het totaal NIET thuis brengen, maar ze zegt dat het
    in ieder geval niet iets ernstigs is, heb een vette zalf mee
    gekregen, en dat moet ik de hele dag maar gaan smeren.
    Ze wil me over 3 weken wel weer zien, omdat ze het wel
    heel raar vind..

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, succes vandaag! En heel veel plezier!

Miss, je gaat toch niet alles teruglezen joh! Je zal gek zijn:p
    Vandaag toch weer aan het werk dus?? Maar begrijp dat je nog niet beter bent,, waarom ga je niet even langs de HA? Lijkt me inderdaad niet dat een verkoudheidje/griepje zolang moet duren..
    Oh wacht, zie dat je al bij de dokter geweest bent;) Heb je daar ook besproken dat je al zo lang niet lekker bent?
    Wat raar van die vlekjes! Wel goed dat ze je over 3 weken terug laat komen!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning!!
    Miss, die vlekjes kunnen volgens mij ook van je doorbloeding zijn hoor?Jeuken ze of niet?
    En ide verkoudheid.. Hele vervelend maar kan echt een paar weken aanhouden in je zwangerschap, juist omdat je er zo weinig tegen kan doen ;) Sterkte ermee!

Noos, succes in t ziekenhuis!!

Hier nog geen beebje helaas :( Vannacht weer enorm slecht geslapen, je zou er bijna aan wennen :D

Mams, kan niet wachten tot wij ook met die actie kunnen beginnen hihi :) Zie me echt al helemaal lopen met dit weer en de kleine :)

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Dreamer. Nee, ze jeuken niet.. Alleen de vlekken op mijn ellebogen zijn vrij groot, en op mijn knieen en handen lijken het meer bult-vlekjes ofzo , klein formaat vlekjes haha

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,het zal ook best weer allemaal anders zijn om te verhuizen.Idd,voor je moeder ook.Komt allemaal goed en foto`s zijn meer dan welkom.

Whaha,smurf is m`n boobs omhoog aan het duwen.Volgens mij zitten ze in de weg :p

Miss,weer aan het werk.Niet alles bijlezen joh..40 pagina`s..whaha stelletje fanatiekelingen dat we zijn :D Heb je iets voor je verkoudheid gekregen? Ik ga vanmiddag ook ff langs de dok nl maar vrees dat er niet zoveel aan te doen is.

6. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Mams. Ach.. de verkoudheid wordt al wat minder, en ik voel me niet zo 'down' meer.. Liep er de afgelopen dagen echt heel langzaam over zeg maar haha. En dat ging gister alweer wat sneller :p 's Morgens hoest ik nog veel, maar de neus loopt nu leeg zeg maar, haha het zit niet meer vast.

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,jaaa dat klinkt goed he..lekker wandelen met beeb.Doen we nu ook,maar achter de kinderwagen is toch weer anders :D

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo Noos is ook weer present!

Bloeddruk was goed! Onderdruk 80 en zo laag is hij de afgelopen tijd nog niet geweest!
    Moet volgende week weer terug komen gewoon voor controle.
    Heb heel even n gesprek met gyn. gehad, ze vroeg of er een co-assistent bij mocht..nou geen probleem. Ik dacht komt toch alleen n gesprekje. Nee moest ze opeens een monstertje hebben om te kijken of ik geen bacterien bij me draag oid. Lig ik daar....totaal niet voorbereid..broek op mn knieen en een jonge gast ervoor.. Whaha..ach hebben we dat ook maar weer meegemaakt.
    Heb verder ook nog gevraagd of ze me over de 40 weken heen laten lopen. Maar ze zei: als je bloeddruk stabiel blijft heb je n kans dat we natuurlijke weeen afwachten. Maar we bekijken het per week. Nou prima, dan doe ik dat ook ;)
    Moet wel zeggen dat ik nu nog 4 weken wchten wel erg lang vind hoor....heb me er een beetje op ingestelt nu dat hij wel eerder komt haha. Tis ook nooit goed :p

Zussie, spannend meis vandaag verhuizen! Je zal zien hoe heerlijk je het vind je eigen plekje! En je moeder wilt je vast dolgraag helpen met alles in orde maken ;) Hoef je dr niet helemaal te missen.

Yaar, zonde van je schoenen! Maar er is vast wel iets aan te doen.
    Wat heerlijk dat je in de afrondingsfase zit van de bruiloft.........wat moeten jullie er naar uit kijken!
    Wel balen van die vrije dagen maar dat heb je al opgelost zo te lezen.

Mams, fijn dat je je goed voelt. Bijzonder wat het met een mens kan doen he die zon!
    Deze week weer gesprek toch in het ziekenhuis?

Miss, gek zeg die vlekken....goed dat je naar de HA bent gegaan.
    En verkoudheid kan idd lang blijven hangen helemaal als je zwanger bent. Ik weet nog dat ik ruim een maand gehoest heb, gwoon omdat je er niks voor mag nemen.
    Gezond eten en leven meer kan je niet doen.
    Vraag me trouwens af...was jij toch dat je moeite had met stoppen met roken? Hoe is het daar nu mee?

Zo ik ga de box schoonmaken hier..zo gezellig dat die er staat! Ik kan niet meer wachten hihi.
    Daarna even de zon in en vanmiddag op kraamvisite.

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Noos, fijn dat je bloeddruk nu wel oke was! Doen de meds hun werk hihi :) Denk dat je bloeddruk dan nog wel even stabiel blijft.. Heeft bij mij ook lang geduurd voor ie met dem edicatie weer ging stijgen... Ja je stelt je er dan toch op in dat t eerder komt he :p En fijn zo'n onderzoek hihi :)

Oehh Zussie, succes met verhuizen vandaag! Spannend hor :D

10. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Noosa. Yup! That's me. Het gaat wel goed met het 'stoppen met roken' Ik ga er niet over liegen dat ik 1 of 2 keer per week toch nog één op steek. (omdat ik het niet kan laten, hoe zwak is dat) Maar vindt het knap van mezelf, toch, dat ik van 10/15 per dag naar 1 of 2 per week ben gegaan :) Hoe zwak het ook blijft dat ik dan nog steeds niet af kan blijven.

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Miss, elke sigaret die je laat is er eentje meid!!
    En van zoveel naar 1 a 2 in de week.. Tsja tuurlijk zou het mooi zijn als je daar ook van af kon blijven.. Maar denk niet dat het nou gelijk zo'n vaart loopt dat het enorm veel kwaad kan, al is niet natuurlijk vele malen beter ;) Vind dit iig al heel knap :)

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Noos fijn dat de bloeddruk goed is! Ik vind de komende weken zo spannend! Wanneer de beebjes zich gaan aandienen!

Miss ook weer aan het werk zie ik. Verkoudheid kan inderdaad lang duren omdat je weerstand minder is. Niks aan te doen maar wel irritant.

Ik kan hier niet inpakken omdat er een kerel van de cv boven bezig is. Grrr. Ga maar weer even wat eten. Ben zo misselijk de laatste dagen, snap er niks van! Misschien toch van die bloeddruk, heb ook constant zwart voor mijn ogen en hartkloppingen als ik me inspan. Naja, volgens de vk was het alleen maar goed voor de beeb. Wat ik wel wil geloven aangezien de rechter kant van mijn buik weer vrolijk op en neer stuitert :D

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss, wat Dreamer zegt ben ik het mee eens!!

Zussie, bah klinkt wel naar hoor......maar ja beebje is vrolijk en dat is belangrijk!

Nu ga ik echt wat doen hier!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah krijg jij straks net zo'n stuiterbeebje als Mams Zussie :p

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben het er niet mee eens ;)
    Die 1 of 2 in de week kun je ook wel laten...
    Voor je eigen gezondheid is het misschien niet zo'n probleem, maar het lichaam van je kindje is nog zo klein en kwetsbaar dat in verhoudingen heel anders liggen. Ik geloof echt dat je ook met 1 sigaret al kwaad kunt doen op zo'n lijfje.
    Maar goed ik ben wat dat betreft heel hard misschien, voor roken kan ik geen begrip opbrengen. Hoewel het vast niet makkelijk voor je is om te stoppen/minderen en het echt hardstikke knap is vind ik het aan de andere kant niet meer dan normaal dat je stopt als je zwanger bent. Ik vind niet dat je jezelf die ene sigaret nog toe mag staan 'omdat het al zo knap is dat het er zoveel minder zijn'.

Zo, dit was mijn donderpreek ;) verder vind ik je een hele lieve meid en ik ben trots op je dat je vorige week bent thuis gebleven!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is ook zo Zussie! Heb je ook gelijk in.
    Helemaal niks is altijd beter!

Jeetje zit nog op mn luie kont...overal wordt ook zoveel gekletst haha

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ooooh ik baal trouwens..
    Zit k hier gister te vertellen over birkenstocks in de aanbieding.. Was het gister gewoon al de laatste dag :(

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O balen Dreamer!
    Ik dacht ook nog ff, ga eens kijken...

Zo even naar de fysio om mn sluitlaken op te halen....

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo kleding allemaal ingepakt.
    Nu even koffie drinken met m'n moedertje en dan alle losse troepjes nog even en dan ben ik klaar om te gaan als mannetje uit zijn werk komt.
    Kan hij mooi nog even met me langs de kruidvat rijden, haha!

20. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Zussie. Oh mop, ben het helemaal met je eens hoor. Dat zeg ik ook continue tegen mezelf. Maar zal wel te zwak zijn. En ik ben niet iemand die erover gaat liegen en doodleuk zegt van ; oh nee hoor, ik ben totaaaaaaaaaaaaaal gestopt, ik raak ze niet meer aan.

Zo ben ik niet. Schaam me er diep voor dat ik niet eens van die
    ene sigaret per week af kan blijven.

En ben het dus totaal met je eens. :)

Deel Deze Pagina