Dat je te zwak bent is een leugentje in je hoofd, daar moet je niet naar luisteren. Je bent helemaal niet zwak! Rookt je man ook? Lijkt me lastig namelijk als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt. Anders zou ik zeggen, niet in huis halen die dingen en er zo ver mogelijk vandaan blijven. Er moet ergens een knop zitten om ook dat laatste sigaretje uit te bannen. Je maakt mij niet wijs dat als je er 10-15 per dag kunt laten liggen je die 1-2 per week nou echt nodig hebt... Het moeilijkste gedeelte heb je dan toch al lang gehad!
Dreamer, jammer! Ach, 1 ding weet je zeker, binnen nu en een week of 3 ben je mama! Over die Birckenstocks, balen Dacht ook deze week nog te gaan kijken. Nou ja, ik ga toch wel kijken Mams, haha laat hij je boobs inmiddels met rust? Noos, fijn dat je bloeddruk helemaal goed was! En nu maar afwachten dus Wel een beetje vreemd met die co-assistent, dat die gyn dat dan niet even aangaf van te voren.. Bruiloft heb ik inderdaad echt heel erg veel zin in! Het was super leuk om te organiseren, hebben al veel voorpret gehad, maar ik ben nu wel blij als het eindelijk zover is. Beetje rust in mn koppie Of ja, dan vindt ik wel weer iets anders om me druk over te maken Veel plezier met kraamvisite! Miss, je bent niet zwak meid! Ga voor jezelf na waarom je die 2 in de week toch 'nodig hebt'. Je bent niet meer verslaafd, anders moest je elke dag wel roken. Dus het zit tussen je oren! Je hebt ze niet nodig meid, zoek een alternatief! Neem een lolly ofzo Dus niet denken, het is al goed dat ik er 'nog maar' 2 rook, maar die 2 ook echt laten! Ik ben cold turkey gestopt en weet waar ik over praat, je kunt het echt meid! Gewoon pats boem stoppen! Voor mij part eet je een hele zak lollys op een dag, als je die sigaretten maar laat liggen. Je hebt nu geen excuses meer voor jezelf Dus ben het eens met Zussie, ik vind geen enkel excuus te rechtvaardigen voor roken in de zwangerschap. Nog een tip: Geen sigaretten kopen! Als je ze niet hebt kun je ze ook niet roken. Als je ze in huis hebt, krijg je er onbewust toch zin in! Mijn man rookt ook nog, vraag of hij buiten gaat staan (als hij dat niet al deed), dat hij zijn sigaretten bij jou uit de buurt houdt. Het moeilijkste heb je al gehad! Zussie, rot dat je zo'n last hebt van die bloeddruk! Eet je wel voldoende zout enzo? Maar goed, je beeb is blij, maar jij moet niet van je stokkie gaan he! Nog iets speciaals nodig van de KV? Blegh, heb nu al geen zin meer om te werken, veels te mooi weer buiten Ga zo wel even pauzeren, moet nog wat zooi hebben van de KV (deo, bruin zonder zon) en die schoenpoets. Dan vanmiddag nog een afspraak om 2 uur en voor de rest zit ik achter mn computertje
Pfffffff ik ben he-le-maal afgepeigerd. 100 keer twee trappen op en af met dozen en tassen en nog is alles niet beneden. Ik kan niet meer, ik kom die trap niet eens meer op... Die laatste spulletjes pakt mannetje straks maar even. Het idee alleen al dat het straks allemaal weer uitgeladen en 1 trap omhoog moet... Zal wel op mijn flikker krijgen straks Rustig zussie.... We hebben nog de hele dag... Even zitten nu en sapje drinken....
Jeetje Zussie, chill!! Die laatste paar spullen heeft je mannetje straks zo beneden, en het hoeft niet in 1x allemaal naar boven straks! Relax, geniet van het mooie weer!
@ Zussie. Manlief rookt ook inderdaad. Wou samen met mij stoppen.. Nou.. Hij begint steeds weer dus dan ik ook weer haha. Dus echt motiverend is het niet.
Meiden.. Voel me zo vreemd vandaag. Wordt er naar van. Denk continue aan de beeb. Heb zo'n 'Straks is er iets niet goed met de beeb'-gevoel. Heb nu steeds zo'n zenuwachtig trekkend gevoel in mijn buik. Ben ik de enige die dit wel eens heeft. Gisteren was ik nog een trotse, aaiend over de buik, zwangere vrouw, en nu ben ik zo onzeker en bang als de pest. Nerveus voor de 20 weken echo 10 april. En ik ben echt bang dat er wat mis is.
Miss, wat balen dat je je zo zenuwachtig voelt Dan duren die weken ook nog zo lang he.. Misschien ff voorleggen bij je VK? Ik denk dat iedereen die zorgen wel heeft.. En op de echo vorige week was toch niks raars te zien? Komt goed meis, niet te veel stressen.. Zoo ik ben weer 55 euro lichter! Ze hadden weer de Mama Plus van Davitamon, dus meteen twee doosjes gekocht. Heb in de tussentijd nu Etos eigen merk gebruikt, maar die moesten twee op een dag en ik vond die echt niet fijn. Dus als ze op zijn weer terug naar Davitamon. Mn bruin zonder zon spullie was ook op, dus ik vragen waar ik dat kon vinden. Hadden ze dat schijnbaar alleen nog maar van Olaz (??). Dus ik die maar gekocht, ruim 20 euro. Kijk ik nu in de folder, staat er van alles in de folder! Dus ik ga m straks maar ff omruilen. Wat een muts.
Meid je bent echt niet de enige hoor... Das denk gewoon het gevoel dat je als zwangere nu eenmaal hebt
Miss, je bent zeker niet de enige!! Je hebt nu totaal geen controle over je zwangerschap en dat maakt het ook eng..en daar dan nog een dosis hormonen bij.. Nog heel even geduld meis!! Zussie...ff chillen he meis Wat heerlijk voor je dat straks alles op zn plekkie staat! Yaar, zeker maf! Ze heeft je meteen de duurste aangesmeerd zeker..wat een mens! Groot gelijk dat je terug gaat. Zo, even omkleden en dan op kraamvisite. Ik heb nog zoveel dat ik wil doen maar kom echt tijd te kort! Erg raar zou je denken met zoveel vrije tijd, maar even in de zon zitten en mn halve dag is voorbij haha.
Mmm.. Zal er inderdaad wel bij horen. Voel me vandaag ook totaal niet zwanger.. heel apart. Heb de beeb trouwens ook nog niet gevoeld.. Weet het.. Het is nog vroeg, maar het speelt vast een beetje mee in mijn gevoelens
Miss, hoort er bij meissie! Morgen kan het weer helemaal anders zijn! Lastig hè als je nog niks voelt... Knuffel! Ik zit inmiddels op mijn eigen bank. Zo uitladen maar eerst even met mijn moppie (die nu ineens heel lief met zijn hand op mijn buik zit) naar de AH. Edit: man voelt zojuist de baby schoppen! Hij is helemaal blij nu! Hahaha!
Zussiee oohhh wat gaaf! Super dat je mannetje hem voelde Leukleuk dat verhuizen! Noos, ja denk het. Nou had ik wel een tubetje van Garnier bij en dat is gezichtscreme met zelfbruiner, en die hebben ze inderdaad alleen van Olaz. Maar ze hebben ook gewoon bodylotion enzo met zelfbruiner blijkbaar! Dus idd straks ff omruilen
Meiden, zitten jullie allemaal lekker in de zon? Ik wil ook Heb even een berichtje op FB gezet, ik hoor het wel
Joehoe Lente 20 weken, supers!!!! Zussie wat heerlijk dat jullie vandaag verhuisd zijn, heerlijk je eigen plekje. Doe je niet teveel meis? Wat gaaf dat je mannetje de beeb gevoeld heeft...! Yaar balen van die dagen zeg, daar had je je natuurlijk al helemaal op ingesteld... lastig hé, omschakelen? Dreamer balen van die birckenstocks, ik wilde ook nog wel een paar erbij. Misschien hebben ze binnenkort nog wel ergens een actie, kheb ze nog niet direct nodig... Miss wat vreemd die rode vlekjes, hou het maar ff goed in de gaten! Ohh Noos ik geniet altijd zo van jou berichtjes. Lijkt me ook zo heerlijk om verlof te hebben en lekker overal de tijd voor te hebben.... Hier verder geen nieuws, ben nu aan het koken.... ik geniet er echt van dat het nu weer lang licht is! Super!
Dreamer08, voor je het weet zit ook jij in je verlof... En zijn wij alweer aan t werk Hihi Zooo vriend is vanochtend laat begonnen (dwz 9.00) en was gewoon tegen 16.00 al thuis... Heerlijk Nu staat mn eten op.. Aardappels, bloemkool met kerriesausje en een slavink... Mjammie... Mis ineens alleen de mayonaise bij mn slavink
Is de mayo op meis? Moet ik even komen brengen? Hier uitgeteld op de bank met een kopje thee. Dozen pak ik later wel uit. Alles op zijn tijd. Het liefst wil ik douchen en met de laptop in bed duiken maar straks komt nog iemand die verder gaat met de wc... En mijn vader met de laatste spullen en mijn oma want die heeft het huis nog niet gezien. Dus rust zit er nog even niet in. We moeten ook nog even een gordijn improviseren voor we gaan slapen...
Maar voelt het wel fijn Zussie?? Ben je morgen ook nog lekker vrij of moet je werken? Dreamer08, lief je opmerking! Zit ook lekker in mn vel dus ik zal dat naar mn berichtjes uitstralen haha. Jij klinkt ook positief vind ik hoor!! En voor je het weet heb je ook verlof en kan je genieten
Ja voelt wel goed hoor. Ik probeer met man en macht de benedenverdieping netjes te houden en dat is een hele opgave kan ik je zeggen als er nog geklust wordt... Verder is het nog erg kaal allemaal en niet zoals het in mijn hoofd moet worden, maar dat heeft ook tijd nodig! In ieder geval lekker dat je nergens meer heen hoeft vanavond we kunnen nu gewoon blijven, lekker in ons eigen bedje! Moet werken morgen, das wel jammer!
Komt goed Zussie! Voor je het weet is het helemaal jullie heerlijke huisje! Geef jezelf, manlief, alle spullen en het huis, voor je het weet weet je niet beter! Het is/wordt prachtig!!