ZP-Addicts deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Yara89, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Lente: pfff die gymopleiding! Ik heb 2/3 deel binnen de pabo gedaan en ik moet nu nog 1/3 deel, maar geen idee hoe ik dat voor elkaar ga krijgen qua tijd en de kosten daarvoor zeg! ons bestuur betaalt dat niet:(

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jeuj, 10 voor 8 en iedereen is al binnen.
    Dat betekent lekker op tijd weg!

Mamootje, jouw verhaal van je 3e trimester lijkt best op dat van Zebra! Met jouw meisje verder alles goed nu?

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mamootje, wat gek dat het bestuur de opleiding niet wil betalen. Misschien tijden van crisis? Ik zou er niet aan zijn begonnen als de school er om vroeg. Bij mij wordt het dus wel vergoed via de stichting. Per blok zit je toch weer op 800 euro en dat ga ik niet zelf betalen aan een opleiding die ik niks vind.

Maar voor jou met een kleine, dan wordt het ook een ander verhaal. Een vriendin van mij had het gedaan met een kleine maar dat is echt vermoeiend.

4. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Zussie: ja met ons meisje is alles goed nu, ze loopt op alle groeilijnen onder het gemiddelde maar wel in verhouding met lengte en gewicht zeg maar, dat komt allemaal vanzelf wel:)
    Alleen vlak na de geboorte is het met zo'n kleintje even stressen, mogen bijna niks afvallen, zichzelf temperaturen gaat niet zo snel (al helemaal niet in de winter) etc etc, maar dat is allemaal voorbij:D

De rest van het bevallingsverhaal komt morgen of vrijdag ;)

Lente: ja dat bedoel ik dus, 800 euro voor 1 blok, nou ik heb daar het geld niet voor over
    Tot nu toe had school nog geluk, met die deelcertificaten die ik heb mag je 2 jaar lesgeven, maar die zijn dus na dit jaar voorbij...
    Bij ons hebben echt veel mensen die bevoegdheid nog niet en dan moeten andere collega's dat opvangen, echt geen doen!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als die deelcertificaten vervallen, moet je dan die eerste 2 blokken weer opnieuw gaan doen?

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geklets zeg gezellig!

Mamootje wat een heerlijk meisje hebben jullie! Heftig je 3e trimester...gelukkig is het allemaal goed gekomen.

Ik zal me ook nog een voorstellen!
    Ben Noosa. 24 jaar en 20 april uitgerekend van ons eerste kindje (een jongetje) Ik woon samen met mijn partner ;) hihi hij is 30.
    We hebben 2 poezen...
    Verder hier dus druk bezig met alles in orde maken voor de bevalling ed.
    Zat al vroeg in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit en nu heerlijk van mn verlof aan het genieten.
    Ik werk trouwens op een kinderdagverblijf.

Pizza..hmm lekker! Wij eten het ook altijd uit de oven..ene keer delen we samen pizza andere keer om en om.

Pff meiden knijp m wel een beetje voor morgen. Voel me echt niet fit afgelopen dagen, nu heel erg zweethanden.
    Hoop zo dat het morgen allemaal gewoon goed is mn bloeddruk...

Whoeee heftig bij GTST.......:p

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Nee, ik geloof het niet

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat een gezelligheid hier :D

Mamootje,wat een plaatje van een dochter heb je zeg! Je verhaal lijkt idd op dat van zeeb en daarmee ook een heel ander uiterste van hier (grote beeb,erg druk enz).
    En bedankt voor het compliment (dat hier allemaal jonkies zitten haha)...:D Ik ben dan wel 33,maar daar merk je verder niets van haha..

Noos,probeer kalm te blijven.Stressen is niet goed voor je bloeddruk.Hoe laat heb je een afspraak?

Yaar,flink aan het speuren naar vakanties? Ow lekker pizza

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams nee probeer me er ook niet druk om te maken. Heb zoiets van: is het zo, dan is het zo en heb ook geen idee wa ze dan gaan doen. Kan ook allemaal meevallen natuurlijk... :)
    Om 11.20 moet ik daar zijn..(o niet vergeten urine mee te nemen!)

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hoop dat je morgen een goede uitslag zult hebben Noos. Dan kan je laatste stukje zwangerschap ook nog zorgeloos zijn. Zo hoort het!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden, tot morgen!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, aanbieding is inderdaad tot de 27e, dus je hebt nog ff;) Fijn dat je het een beetje redt, straks maar vlug in je nestje!
    Wat stom van die naalden, dan zou ik ze ook echt niet gebruiken! Je moet niet hebben dat je weet ik veel wat in je been spuit per ongeluk:p

Mamootje, jaa over 3 weken al! Ik heb wel gezonde stress hoor;) Moet nog een aantal kleine dingen doen, maar de meeste dingen zijn klaar! Als ik je tips ofzo kan geven of ergens mee kan helpen geef maar een gil! Zussie heeft mij veel tips gegeven, ervaringsdeskundige;)
    Wat een droppie:D Echt een schatje!

Wat goed dat je meteen de eerste keer met hormonen zwanger bent geraakt! Is je cyclus nu na de bevalling wel weer op orde of denk je nog steeds last te hebben van PCO?
    Je zwangerschap vertoont nogal veel overeenkomsten met die van Zeeb!

Noos, niet je eigen te druk maken meid! Je kunt er nu toch niks aan doen:) Hoop dat het allemaal meevalt, succes alvast in ieder geval!

Mams, ik ga nu vakanties speuren;) Heb net lekker gegeten, lekker op de bank gehangen, uitgebreid gedouched, nog wat dingen van mn to-dolijst gedaan en nu ga ik dus naar vakanties speuren:p

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Truste Lente!

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Idd noos,het is zoals het is.Hoop natuurlijk dat het mee gaat vallen voor je en alles oke is.En als het niet helemaal oke is dan zorgen ze er zeker voor dat het dat snel wel weer is :)

Ik heb m`n voedingsbh`s binnen,yeahh..Ben ze aan het wassen op 95 graden,dan kunnen ze in m`n ziekenhuis tas.Is die ook bijna klaar ;)

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx meiden! :)

Truste lente!

Yaar klinkt als n lekkere avond! Laat je af en toe wat leuks zien hier?

Mams, ze zijn dus goed die bhs's? Fijn voor je! Kan dat ook van je lijstje

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, fijn dat je bh's binnen zijn! Hoop dat ze goed bevallen!

Ohh meiden, ik ben nu al helemaal blij! 5000 jaar oude tempels maak je mij echt blij mee:D:D

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noos,dat weet ik nog niet...wilde ze eerst op95 graden wassen haha.Maar ik schat zo in van wel :p

Morgen komt de luieremmer binnen,nog 2 lakentjes,2 aankleedkussenhoezen en 2 badcapes.Ow ja en slingers en balonnen :D

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hahaha,heerlijk Yaar ...en dan ben je er nog niet eens.Voorpret is altijd leuk :D

19. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    zo ben weer bijgelezen. kletsmiepjes:)

zal me ook nog ff voorstellen:
    ben rosemarie, 26 jaar, dit jaar oktober 5 jaar samen met mn lief. we wonen 2 jaar samen. sinds vorig jaar december een hondje. en ben nu 24 weken zwanger van een jongetje:)

wat goed mamootje dat je met hormonen gelijk zwanger bent geworden! geen zorgeloze zwangerschap dus, gelukkig is alles goedgekomen! en een mooie meid hoor!

@kamertje is nog lang niet klaar hoor;) alleen maar leeg, behang moet er af en nieuwe erop enzo. het begin is er!

su6 morgen bij de vk noos!

ik ga op tijd mn bedje in, morgen dagje werken en dan alweer weekend:)

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ff snel voor morge dst ie in mn lijstje staat :p
    Weltruste dames!

Deel Deze Pagina