Noos heel veel succes morgen meis! Probeer er relaxed in te zijn, je kunt er zelf toch niks aan veranderen! Knuffel! Dreamer08 ook super veel succes morgen! Ik lig er in. Ben echt moe. Buik protesteert ook nogal. Denk mannetje morgen vragen mijn voedingskussen even mee te nemen uit het nieuwe huis. Krijg een heel vervelend trekkerig gevoel steeds als ik op mijn zij lig, denk toch dat het gewicht dan gaat hangen ofzo. Vergeleken met gisteren voert beeb ook geen drol uit vandaag we zien wel hoe het morgenochtend is. Nu lekker uitrusten! Welterusten meisjes!
Beebje heeft gwoon rustdagje.zussie Pff mijn buik trekt weer enorm... Arts int zknhuis deed t.af als harde buiken... Maar mn buik is nie eens hard... Beetje vreemd...
Morning!! Zussie hoe is t met je??? Heb je nog wat op je werk aangeven? Yaar, wat moois kunnen vinden? Hier redelijk geslapen...opzich wel n mooie tijd van 11 tot 7 maar ik slaap zo mega licht! Van elke draai word ik wakker, verder wat harde buiken en krampen gehad...gelukkig val ik wel meteen weer in slaap, maar bijzonder vind ik t wel opeens
Dreamer, is ook gek want het voelt meer als n strakke baarmoeder...iig heel anders dan n harde buik..bij jou ook?
Goedemorgen meiden! Wat heeft stuitersmurfje me toch pijn gedaan gisteravond.Echt harde trappen,niet te geloven.Husband m`n buik gemasseerd en dat werkt toch wel een beetje. Wat hier irri is met het slapen is dat als ik eenmaal mezelf een houding heb gegeven en smurf het daar licht mee eens is ,ik het liefste zo blijf liggen.Omdraaien is echt zo`n drama,maar de hele tijd hetzelfde liggen gaat ook pijn doen. Noos en dreamer,het is gewoon bijna bevaltijd voor ons Beter plan toch? Zussie,het voedingskussen is hier ook onmisbaar Noos,succes straks! Ik ga zo de kindjes naar school brengen en dan door naar m`n zus.Ga ik haar helpen in huis.Doe wel rustig aan,ben er vooral voor de mentale steun haha.Vanmiddag van het mooie weer genieten Fijne dag vandaag allemaal!
Noos veel succes straks! Rustig blijven hé meis?! Heb ook wel lekker geslapen na een behoorlijk vermoeiende avond.... gisteravond 3x overgegeven. Vreselijk Alles deed zeer.... mn keel, mn ribben, mn maag... Vandaag lekker dagje vrij, zo naar de vk, daarna ff koffie drinken bij mn moeder. En dan nog ff aan de poets en genieten van het mooie weer. Fijne dag allemaal!
Morning girls! Allereerst, Noos en Dreamer08, succes vandaag! Zussie, ben benieuwd of het voedingskussen helpt! Hoe ga je er dan mee slapen? Vraag ik me dan altijd af, hoe je dat ding in je bed legt Heb nog geen voedingskussen, volgende week zondag gaan we naar de Prenatal, misschien daar een voedingskussen halen. Heb je een beetje lekker kunnen slapen? Dreamer, hmm, klinkt inderdaad een beetje wazig.. Zijn het geen oefenweeën? Noos, jaa, heb geloof ik vier of vijf verschillende opgeslagen nu. Dus nu moet vriend even meekijken welke hij het leukst vindt en dan kunnen we boeken! Ik heb goed geslapen! Lag er om half 11 in en heb in 1 ruk doorgeslapen tot de wekker ging om kwart over 6. Nu dus weer op het werk. Vandaag redelijk wat afspraken staan! Is wel fijn, gaat de tijd lekker snel Vanavond komt de ambtenaar vd burgerlijke stand op bezoek, ben benieuwd! Vriend gaat daarna nog naar vrienden, dus daarna alleen met mn zusje Lekker filmpje kijken ofzo Ben nog niet helemaal uit mn planning voor morgen Denk dat ik morgen eerst boodschappen ga doen en ff naar de opticien ga voor mn lenzen, dan boven grondig ga poetsen, zolder op ga ruimen, dan schilderijen enzo op ga hangen en dan ga schilderen Moet goedkomen Dan moet ik zaterdag beneden nog grondig poetsen en dan is het weer netjes
Mams, jeetje, balen dat je smurf je zo'n pijn doet! Gelukkig hoef je niet lang meer Veel plezier bij je zus en geniet van de zon! Dreamer08, zoveel over moeten geven? Ik zou dat vandaag wel ff bespreken.. Hoop echt voor je dat het snel over gaat! Nogmaals succes dadelijk en geniet van het heerlijke weer!
Mams...ik vind dat jij helemaal niks mag doen bij je zus....alleen maar mentale steun geven. Dreamer08 Jeetje meis, zeker aankaarten bij de vk hoor!!! Das niet goed dat t zo'n pijn doet! Yaar, Jou dag vliegt zo voorbij en dan heb je lekker weekend! Gezellig hoor met je zusje in huis. En al 20 weken JIEHOEEEEEE
Haha Noos, ik denk dat de dag tergend langzaam gaat Het zonnetje schijnt nu al hartstikke mooi buiten en ik moet nog tot kwart over 5 binnen zitten Maaaaar.. straks wel een italiaans ijsje eten! Ik moet wel zeggen, ik heb moeite om op te staan, maar als ik er eenmaal uit ben, ben ik helemaal vrolijk Wat dat weer toch een positieve invloed kan hebben he
Morning!! Noos, das idd meer wat jij beschrijft ja.. Maar nu bedacht ik me.. Omdat mn vruchtwater ook wat minder is zou het me ook niks verbazen als k kleintje gwoon wat dichter op de huid voel.. Had zeeb geloof ik ook op t eind en dat kan best vervelend voelen... Dreamer08 en Noosa, succes vandaag Yaar, lekker een italiaans ijsje Hebben wij gister ook gedaan.. Mjammie
Haai girls! Nou ik leef nog hoor! De reis hier naartoe is gewoon het rotst, moet echt langzaam lopen want mijn buik doet dan zeer en mijn bekken aan de rechter kant. Wil heel de tijd zitten want als ik moet staan word ik niet lekker. Als ik er eenmaal ben kan ik rustig aan doen en dan gaat het wel, zit nu lekker met een kopje thee in mijn spreekkamer, er is nog geen client Collega zei ook al dat ik zo vreselijk wit zag, maar volgens mij komt dat gewoon door die bloeddruk... We zien wel hoe het gaat vandaag! Yaar, voedingskussen vouw je open, of hoe je het zegt, en die leg je dan als een lange rol in je bed. Dan kun je hem als je op je zij ligt in je nek leggen, onder je buik, en dan leg je je bovenste been er op. Als een soort stabiele zijligging zegmaar. Ik sliep zo ook wel voordat ik zwanger was, daarom had ik ook al een voedingskussen... Noos, jij hebt toch die witte hoes met stippen voor het voedingskussen? Of heb ik dat een keer verkeerd gezien op een foto? Vind dat een hele leuke hoes maar weet niet waar hij vandaan komt. Prenatal? Meiden, er gebeurde hier toch zoiets raars vanmorgen... Iedere ochtend komt hier een man (jaartje of 60) het geld uit de kluis ophalen, die brengt dat ergens naar de kas ofzo... Tis een beetje een simpele vent, maar goed. Meestal komt hij binnen, neemt het tasje mee, en zegt dan 'doei' en verdwijnt. 's middags komt hij dan weer... Vanmorgen kwam hij dus binnen, pakt een stapel papieren van de balie, loopt bij ons de koffiekamer binnen, gooit die stapel papier op de grond. Vervolgens gaat hij zelf ook op de grond zitten, legt zijn voeten in de kleermakerszit op zijn knieen (als een soort yoga houding) en gaat die papieren weer oprapen? Begint hij op een gegeven moment heel hard te grommen, als een soort hond, en kruipt naar een van mijn collega's toe die daar op een stoel zat.... met zijn benen nog in die yoga houding zegmaar... Ik dacht echt dat hij haar ging bijten ofzo! Het was zo vreemd, ik was ook helemaal flabbergasted. Op een gegeven moment stond hij weer op, raapte de papieren op, zei zijn gewoonlijke 'hee doei!' en ging weg.... Wij bleven een beetje verbluft achter in de koffiekamer.... ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt Hij komt dus vanmiddag weer, en mijn leidinggevende gaat vanmiddag aan hem vragen wat dit nou voor actie was... misschien heeftie vanmorgen zijn pilletje vergeten in te nemen ofzo Was best een beetje beangstigend!
Dan duim ik voor je dat de dag voorbij vliegt Yaar! Lekker ff nr buiten in je pauze.. Zussie, ja die heb ik idd. Heb hem bij babypark gekocht maar ze hebben m ook bij prenatal. Leuk volgende week met die korting!
Zussie, jeetje, balen dat die reis zo rot is! En dan in zo'n warme metro, pff.. Succes meid, en let goed op jezelf! Ohh thnx, ik wist al niet hoe ik dat ding fatsoenlijk in mn bed ging krijgen Prenatal heeft die inderdaad met die stippen, en volgende week is het 20% korting! Whuuuut? Wat is dat voor rare vent? Als ik niet beter wist zou ik inderdaad zeggen dat er iemand vergeten is zijn pilletje te pakken vanmorgen Haha ik zou ook helemaal flabbergasted zijn, lijkt me echt wazig:S Noos, thnx meid!
Dreamer, heb ook echt nu al zin in mn ijsje (sorry Mams! Nog een paar weken en dan gaan we samen ijs/chocola eten)
Haha ja we hebben er achteraf heel hard om gelachen, maar het moment zelf was ZO raar! Oh ja korting volgende week, goede tip! Daar had ik nog niet bij stil gestaan Kan wel weer zelf een hoes gaan zitten fabriceren maar ik geloof dat er niet super veel van mijn naaiwerk terecht gaat komen voorlopig Kan geen keuzes maken in stofjes en ik heb de rust niet...
Zussie wat een vreemde man zeg...ben benieuwd wat hij er vanmiddag op te zeggen heeft. Dreamer, 11.40 moet ik er zijn....goed dat je het vroeg want ik ging twijfelen. Had zelf 11.20 in mn hoofd haha... Ijs ijs ijs..ik wil ook ijs!
Hihi, nja dan weet je het nu weer zeker Anders had je er nog te vroeg gezeten ook.. Altijdn og beter dan te laat natuurlijk... Oooh meiden, mn buik rommelt.. Nja darmen denk k... Begon gisteravond al en das zooo irritant in slaap vallen