Aaargh balen meid... Snap alleen niet zo goed waarom ze die dingen nu nog gaan geven? Hoe hoog was je bloeddruk?
Ja doe ik! Zit even met een soepje! Heel eng gevoel is dat, word ik ineens misselijk, ga wazig zien en lijkt net of het bloed uit mn hoofd wegtrekt... Lunchpauze om half 1 komt net iets te laat elke keer, haha! Zal die bloeddruk wel zijn want het gaat nu beter! Dreamer de rest van de dag ook lekker met de beentjes omhoog dus! Ja Yaar, dan is het idd bij de prenatal een goede actie! Ik heb hem toen dus ook in een aanbieding gekocht, volgens mij was ik 29 euro kwijt (met hoes). Noos terug zie ik....hoe is het meis?
Noos, balen meis! Knuf voor jou! Gek he, dattie aan het eind ineens nog zo kan gaan stijgen! Geen paniek meis, je kunt er niks aan veranderen en de dingen lopen zoals ze lopen. Rustig afwachten wat er gaat gebeuren! Zou wel in het ziekenhuis aangeven dat je heel graag thuis wil bevallen en dat je je zorgen maakt dat dat straks niet meer mag... Wie weet wat ze kunnen doen....
Noos, wat ontzettend balen meid! Is het nu al zeker dat het medisch is dan? Wat Zussie zegt, ik zou het wel aangeven in het ziekenhuis. Wat is nu het vervolg? Ofja, wanneer moet je nu weer terug en hoor je wat de bedoeling is zeg maar? Maar, wel fijn dat het met de kleine man alles goed was! Zussie, hmpf, dat klinkt best eng als je je ineens zo voelt.. Maar als het soepje helpt! Ik zou anders ook gewoon een zakje dropjes ofzo op je bureau leggen Dreamer, lekker met je pootjes omhoog blijven zitten dan Lekker buiten in het zonnetje!
Pff ben maar begonnen met het babytasje in te pakken Stond net ff buiten was op te hangen en voelde gelijk nieuwe energie opkomen.. Stupid Kga zo maar ns ff rondneuzen wate r allemaal in moet
Ik moet om 2 uur daar zijn...en dan zullen ze wel weer van alles checken net als ovrige week. Geen idee of ik dan aan de bloeddrukverlagers oid kom hoor..dat was meer wat de VK vertelde qua mogelijkheden. Ze had het ook over inleiden met 37 weken....kan natuurlijk van alles zijn. Voor hetzelfde geld is er weer niks straks en ga ik naar huis en zie ik het volgende week wel weer..maar raar is het wel. Onderdruk was ene keer 99 en andere 102. Met de hand wel iets lager...we zullen het zien!
Oeii das idd wel hoog Noosa.. Zo hoog zit zelfs ik nog niet... Pfoe inleiden... Dan gaat t voor jou ook al heel hard opschieten... Al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig is en je lekker thuis kan bevallen
Dreamer, leuk is dat, die tas inpakken! Is toch een teken dat het nu echt bijna zover is Noos, ohh je moet vanmiddag nog daarheen? Dat had ik even gemist Wel even spannend dus! Maar gewoon jezelf rustig proberen te houden, stress is niet goed voor je bloeddruk Ik hoop in ieder geval dat je vanmiddag lekker naar huis mag en dat dan alles goed is!
Oh Noos, das inderdaad wel errug hoog hoor... Naja, belangrijkst is dat er gebeurt wat het beste is voor je mannetje. Maar het zou wel balen zijn als het anders loopt dan je graag zou willen! Succes meissie!
Hee girls... Zoiets kan toch best in mijn bruin/zwarte kinderwagen? Holland Fabric House :: Kid's fabrics :: Patchwork Flowers & Pears
Is ook best unisex toch? Of vinden jullie van niet? Blokjes zijn trouwens 3,5 bij 3,5 cm als ik het goed zie, dus het is niet zo'n groot patroon. Zit je lekker Noos? haha! Ben je op de SEH? of op de afdeling?
yaar, zal je zo een pb terug sturen Ik kan het echt totaal niet bijhouden met lezen en zit een paar keer per dag even snel op internet maar het is allemaal nog erg vermoeiend dochter doet het goed. heeft helaas wel erg veel last van krampjes dus ze krijgt hier Infacol voor, ben geen voorstander van zulke dingen maar zonder is het ook niet te doen ik zelf hoop snel weer een beetje op de been te zijn en meer energie te hebben!
Haaa Zeeb, wat leuk je even te zien meis! Geeft niks dat je het niet redt met bijlezen joh, heb je wel alle felicitaties meegekregen? Kun je wel een beetje genieten? Nog in het ziekenhuis?
Kan zeker Zussie, super leuk stofje! Noos, gaatie goed daar? Fijn dat je Wifi hebt Zeeb, wat fijn om weer even wat te horen meissie! Doe maar rustig aan, ik zie je berichtje wel een keer verschijnen Je hoeft het ook echt niet bij te houden nu allemaal, je hebt wel wat anders aan je hoofd.. Ben je zelf nog steeds in het ziekenhuis? Fijn dat je kleine meid het zo goed doet! Wel balen van de krampjes en de Infacol, maar als het daar beter van wordt.. Hoefde je kleine meid niet in de couveuse? Zoo, hier even met pauze geweest Lekker in het zonnetje een ijsje gegeten! Na 3 kwartier naar binnen te gaan, ben ik gewoon al een klein beetje rood in mn gezicht! Dus morgen maar even goede zonnebrand halen met factor 50 ofzo Maar meiden, het is zo lekker buiten! Heb nu ook zo geen zin meer om nog te werken.. Nog 2,5 uur
Heee meiden! Vanmorgen het hartje gehoord, toch wel bijzonder.... gelukkig was alles goed! Noos wat balen meis... hopelijk kun je alsnog thuis bevallen! Zussie wat een rare collegas heb je toch... goed laten merken hoor dat je niet het sloofje bent. En wat apart van die man vanmorgen, je zou idd zeggen pilletje vergeten.... Zeeb leuk dat je ff langs komt waaien! Hopelijk ben je snel weer de oude. Ik ga nog ff snel van de zon genieten.... Owja Zussie ik heb vandaag ook mn stipjes jurkje aan.... leuk, leuk, leuk... de eerste keeer positiemode!
Haha dreamer08, die van de H&M die wij allebei gekocht hadden toen we allebei nog niet zwanger waren? Kan ik ook wel weer eens aandoen trouwens, het is er nu het weer voor! Heb er alleen geen schoenen onder volgens mij... Jaaaah mijn birkies, maar daar is het nog wel wat te koud voor...
He... vind die stof echt super leuk... Maar er zit geen bruin in.... weet niet of ik dat nou erg vind of niet
Misschien moet ik ook gewoon eens gaan neuzen in de stoffenwinkel.... Dit is ook niet echt goedkoop moet ik zeggen 16 euro per meter... En dan nog verzendkosten er bij...
Dreamer08, ohh meis wat fijn dat alles goed was Dus je bent weer gerustgesteld? Zussie, hoe heeft die man nog gereageerd toen je leidinggevende hem aansprak?