ZP-Addicts deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Yara89, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen meiden,
    Vrolijk pasen allemaal! Zal het zonnetje erdoor komen?Jaaa,lijkt er wel op.Dat hij maar blijft,ik heb wel een gezonde dosis buiten en zonlicht nodig.Nacht was hier weer prut,begint eentonig te worden he.Husband heeft om 1 uur vannacht zoon nog opgehaald bij m`n zus.Hij was zo verdrietig,wilde naar huis.Ze liggen alletwee naast me te snurken,de andere 2 zijn al beneden tv aan het kijken.

Zussie..en ook een knuf voor jou!Heb je minder buikpijn als je minder doet? Goed naar je lichaam luisteren ;)

Dreamer08,weinig keuze bij prenatal? Dat is jammer,als je juist wat wil kopen.Je gaat nog zoveel leuks tegenkomen moet je maar denken.

Jaaaaaaaaaaaaaaa,zon!!!!!! Please ,blijf! Met een beetje fatsoenlijk weer gaan we nl naar het bos...Zou zo fijn zijn voor de kindjes..en voor deze mams haha
    Arghh,die hoest mag wel opzouten nu...Na pasen zou het beter moeten gaan,ik bekijk het liever per ab pilletje haha.Ben er zo gaar van..

Meiden,fijne dag allemaal!

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrolijk pasen!!

Zussie, buikpijn weer over? Als je zelf denkt dat t door te druk zijn komt dan zal het haast wel. 4 dagen is ook n hoop!
    Gelukkig is je mannetje erg lief voor je!
    Goed geslapen ook verder?

Dreamer, deze nacht beter gegaan? Hoop t voor je!

Dreamer08, jammer dat je niet geslaagd bent! Maar je komt vast nog n hoop leuks tegen, jullie hebben nog tijd genoeg!! Ennuh....buikfoto??

Mams, ach arme zoon. Was t toch iets te spannend voor m!
    Je klinkt iets opgewekter dan gister en dat ondanks zo'n nacht. Nog 2 dagen dan is pasen voorbij en heb jij weer n beetje lucht hopelijk!
    Hele fijne dag met je fam vandaag!

Ik heb nu al trek in mn paasontbijt, vriend ligt alleen nog lekker te slapen natuurlijk!
    Zit te twijfelen of ik nr zn ons mee ga. Tis n half uur rijden en net contstant die harde buiken zit ik liever thuis...verder vanmiddag ook nog nr mijn ouders, daar vind ik t niet erg om met harde buiken te zitten.
    Maarja t zijn wel zn opa en oma haha....

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen,

Wat een stralend weer. Zie dat de autoramen bevroren zijn en het was dan ook -1 dat ik beneden kwam. Nu gelukkig alweer 2 graden boven nul. Mij te koud voor april.

Zie dat het hier gister niet zo heel druk was, dat scheelt me een hoop bijlezen en onthouden haha

Yaar, heb je een gezellige dag gehad gister in de efteling?
    Zussie, je werk week zit erop! Nu lekker genieten van het weekend.

Mams, het blijft wel mooi weer hoor, strak blauwe lucht hier! Op naar het bos voor de paaseieren.

Gister ben ik de stad in geweest met mn zus en s.zus. Het was erg gezellig. Ik mocht geen tas tillen en moest mijn handen vrij houden om te zoeken ;)

Ik ben weer veel mooie dingen rijker en merkte mezelf op dat ik niet eens meer naar roze kijk;)
    Zal eens kijken of ik hier wat kan plaatsen van de buit.

Hier zijn eerste echte meneertjes broek:
    NEWBORN GARY TWILL PANT - NL

De delftsblauwe nijntje:
    Kennisgeving voor omleiding

2 van deze mandjes voor op de commode maar dan wit:

Freddy vuurvlieg:

Ook nog een tas vol unisex van mn zus en van beide dat ik aan kwam had ik een cadeautje gekregen voor ons jochie. Zo leuk om te weten wat het is, zowel voor mezelf als voor de fam:D
    Ik heb nog veel meer geshopt maar dat is zoals termometer, neuspeer, maxicosi kleed, deken, lakentje enz.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb nu trouwens alleen echt een zeer gevoel tussen mijn benen op de plek van die spier. Ik wist dat het vast meer zou worden met al dat gewandel maar hmm, hoop dat het eerdaags weer weg gaat ook.

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oeps, ik heb de site een beetje uit z'n voegen gehaald met mn link:D

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oja, heb ook eindelijk een broek gevonden. Zand kleur. Nog steeds niet helemaal lang maar hij kan nu met mijn laarzen erover en in de zomer met een slipper. Ook nog een leuk bloemenrokje. Dus, al met al goed geslaagd.

Trouwens leuk zo'n gesprek met mezelf;)

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente wat een leuke spullen!! En dat broekje!!! Hoe leuk!

Wel gek van die spier......zou niet weten wat t kan zijn..

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat heb je leuke dingetjes gekocht lente!! Ziet er gezellig uit allemaal :D
    Hier geen strak blauwe lucht meer en ook geen zon...Het is nog vroeg ,mss komt hij weer terug :D

Zo`n gevlochten mandje voor op de commode,heb je die toevallig ook in het rood gezien? Heb zoiets nog nodig,maar kan er niet meer alles voor afstruinen en rood lijkt een beetje "uit" te zijn.

Een dagje shoppen is ook pittig voor je lijf,nu maar even rustig aan doen en hopen dat het beter gaat.Warmte er tegenaan wil nog wel eens helpen trouwens.

Ow die mannen hier snurken maar door...en ik rochel maar door.Ik zou ook nog wel ff willen slapen,maar kan amper fatsoenlijk ademhalen :(

Ik ga afsluiten....tot laters!

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne dag Mams! Hoop dat je de dag goed door komt en t zonnetje gaat schijnen!

Lente, niet zo ongeduldig he ;) we moeten toch je linkjes bekijken? Haha
    Fijn dat je ook voor jezelf nog geslaagd bent!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb hem niet in het rood gezien Mams. Er stond wit, zilver, zwart, blauw. Hebben ze het niet bij de xenos ofzo? Die willen ook nog wel eens wild zijn met kleur.

Iedereen nog onder zeil bij je Mams, doen ze goed om 8.30!
    Ik las dat je nu antibio hebt gekregen? Ik hoop dat het snel zn werk doet. Dan kun je nog ff energie sparen voor je bevalling;)

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heb online niets kunnen vinden bij xenos en live shoppen lukt momenteel echt niet.Mss komt dat nog ;)

Dochter en neefje zijn al vanaf 6.45 beneden tv aan het kijken.Husband en zoon slapen naast me.Husband heeft zoon vannacht om 1 uur opgehaald omdat hij niet kon slapen (had toen wrs ook nog niet geslapen)..Dus het is maar goed dat hij nu nog ligt te snurken ;)

Heb nu idd een AB kuur,volgens de dok zou ik na pasen zeker verbetering moeten merken.Ik hoop het zo,ben het meer dan zat nl :p

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning!!
    Lente, balen van die pijn joh... Toch je bekken of iets anders?

Hier een redelijke nacht gehad.. We mochten iig samen in een bed slapen :p Om de drie uur wakker voor een voeding maar goed dat mag he ;)

Vanmorgen kwam de vlos nog langs.. Ze heeft gelijk de hechtingen er maar uitgehaald.. Zaten alle drie al lekker los dus niks geen geknip hihi :)

Fijne pasen allemaal!!

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Hier even een kort berichtje van mij tussendoor;) Heb alles weer bijgelezen..

Mams, hoop dat de AB snel aanslaat! Hier schijnt het zonnetje heerlijk, dus hoop dat je lekker met je kindjes in het bos bent nu:)

Noos, je houdt het spannend hoor meid! Veel plezier vandaag!

Dreamer, fijn dat je een betere nacht hebt gehad! Komt allemaal wel goed:) Maar snap best dat je af en toe met je handen in het haar zit als je niet weet wat er aan de hand is en je er ook niets aan kunt doen..

Hier vrijdagavond de ringen opgehaald:D Jeej, weer iets wat van mij lijstje afkan:p Daarna bij mn ouders geweest en op tijd in bed gegaan:) Gister de hele dag in de Efteling geweest, was super gezellig! Het was wel koud, maar gelukkig wel droog en het was echt niet druk:p
    Gisteravond na Ik Hou van Holland lekker in bed gedoken:p Nu zit ik een aflevering van the Ultimate Dance Battle te kijken (met lekker hapje Dan the Man;)) en zometeen ga ik naar de kroeg om beschuiten met muisjes te smeren en dan lekker genieten van het festival:D

Dus waarschijnlijk tot vanavond en anders tot morgen;) Geniet van het mooie weer, fijne pasen, hou het recht en ik spiek wel via mijn telefoon als er nog nieuws is:p

14. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    helleu!

hier gaat het weer ietsje beter.
    paasontbijt gehad, maar ik mocht niks doen. iedereen heeft heel lief geholpen. daarna harstikke moe dus nog ff geslapen. zal het wel nodig hebben:)

leuke dingen had je geshopt lente!

klinkt als een leuk en druk weekend yaar, leuk hoor!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden wat is het hier toch rustig de laatste tijd. Zijn jullie toch allemaal aan het doen?;)

Dreamer, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Hoe bevalt het zo de eerste paar dagen met je kleine meisje erbij? Is het nu echt zoals ze zeggen, 'alsof het nooit anders is geweest?' Nu je hechtingen eruit zijn trekt het vast minder daar beneden.

Mams, hoe was het paaseieren zoeken in het bos bij je ouders?

Yaar, wat fijn dat de ringen nu ook weer 'rond' zijn:D Weer wat van je lijstje af. Nog maar 5 dagen!!!

Vanmiddag bij mn ouders een brunch gehad. Gezellig met z'n allen bij elkaar. Om 15.30 waren we thuis. Toen de zolder even opgeruimd voor spullen naar de stort. Er stond zoveel achter de luiken wat weg moet dat dat nu allemaal klaar staat. Binnenkort moeten er ook babyspullen achter en bakken met kleding wat niet meer past. Dus hup, opruimen wat je niet gebruikt.
    Daarna hebben we nog 2 banen glasvliesbehang aangebracht en nu kijken hoe dit uit pakt als het droog is morgen. Mn mannetje moet morgen te werk en is om 12uur thuis. Daarna nog maar ff wat rommelen in huis. Of het behangen afmaken of lekker naar de babydump. Tenminste, dat noemde hij op haha Zat al te kijken of babypark ook open is maar daar is de site weer eens dicht. *iksnapdattochniethelemaal*

Nu, een dag goed gegeten en echt, mn buik lijkt wel veel groter. Morgen weer eens een foto maken van mijn buik met 22 weken. Sjee, 22 weken, gaat nu opeens wel snel zeg!

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Roos, goed dat je lekker rustig aan gedaan hebt, hopelijk voel je je snel beter!

Lente, ik weet ook niet waar iedereen is;) Ik had gewoon twee daagjes weg:p Ga jullie wel missen volgende week:( Maar gelukkig heb ik mn telefoon:p Kan ik af en toe eventjes spieken hoe het met jullie gaat:) Wil geen babynieuws missen! En anders houdt Zussie of Mams me wel op de hoogte van belangrijke dingen (hoop ik:p)
    Whaha, ja, de ringen zijn rond;) Ohh nog maar 5 dagen meiden!

Het gaat echt ineens snel he! Ik dacht dat het over de helft wel langzamer zou gaan, maar het gaat nog steeds snel;) Maar goed, ik hou me nu ook flink bezig met de bruiloft, dus dan lijkt de tijd sowieso echt super snel te gaan.

Lekker dagje gehad dus Lente, en ook een lekker dagje voor de boeg zo te lezen!

Ik ga nu lekker naar mn bedje. Morgen even met een doekje door het huis, zodat we na de vakantie enigzins in een schoon huis thuiskomen en daarna denk ik lekker schilderen in de babykamer. Is alweer even geleden!

Truste meiden, tot morgen!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen :D
    Zo das nog ns makkelijk teruglezen hihi :)

Yaar, het gaat opschieten meid!! Nog een paar dagen :D
    Lente, fijn dat je nu een dag echt goed hebt kunnen eten :)
    Roos, fijn dat t wat beter gaat :)

Zeebje, hoe is het met jullie?

Hier een redelijke nacht gehad.. Half 11 laatste flesje gehad.. Toen sliep ze gelijk (neit verwacht, middag en avond waren weer drama) Toen om half 3 en half 6 flesje.. Daarna nog geprobeerd te slapen maar ze liep zo te mopperen/kreunen in dr slaap dat k maar met dr naar de woonkamer ben verhuisd zodat vriend ook nog een beetje kan bijtanken... Ik kan straks altijd nog ff terug :D

Vandaag laatste dag kraamzorg.. Best n vreemd idee.. Het enige wat k echt vervelend er aan vind is dat we dan t gewicht niet meer in de gaten kunnen houden.. En aangezien ze op t moment weer redelijk wat teruggeeft na de fles... Ben ik benieuwd hoe het gewicht straks is...

Ooooh en ik wil zo graag naar buiten... Nog niet eens zozeer met haar (is wel leuk natuurlijk maar t weer werkt nog niet echt mee deze week) Maar ben het binnen zitten zelf echt zat..

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Iedereen is druk met familiedingen denk ik.

Yaar, o meis wat schiet t op! Deze week ga je trouwen!!! Hoe bijzonder is dat!!
    Lekker n relaxed dagje voor de boeg dus, fijn!

Lente, jij bent lekker bezig geweest.
    Ik denk dat babypark dicht is vandaag aangezien t 2e paasdag is...

Dreamer, fijn! Ze heeft dus nu n schema waar ze zich aan houdt dat is al heerlijk meis!

Wij gaan vandaag t huis ff flink schoonmaken, relaxen, vanmiddag heel even nr n verjaardag en vanaaf bij schoonouders eten.
    Ook n lekker dagje dus!

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer spannend trouwens laatste dag kraamzorg!!
    Maar komt helemaal goed meis, vertrouw op je gevoel. En he hebt altijd t consultatiebureau nog he....

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik was ook voorbereid op een paar pagina`s bijlezen :p

Gister heerlijk in het bos geweest..en wat een weertje ook zeg.Volop van de zon genoten,echt fijn.Kids hebben zich super vermaakt natuurlijk.
    Eenmaal thuis was ik compleet op,zo moe misselijk hoesten buikpijn enz.Was er goed ziek van iig.Ik heb wel behoorlijk geslapen,maar dan met onderbrekingen van een half uur hoesten om de zoveel tijd.
    En nu hoest ik nog steeds zoveel,dat had toch wel al minder mogen zijn van mij...Ow ja...heb ook best veel harde buiken zodra ik iets doe.Nou is iets doen op het moment al best veel voor me..Mss dat het daardoor komt.

Dreamer,wat fijn dat ze zo goed geslapen heeft! Altijd raar als de kraamhulp weer vertrekt vind ik.Heeft je mannetje nog eventjes vrij? Nou idd,lekker naar buiten.Gewoon doen als je het aankan.

Yaar,oh wat komt het toch dichtbij voor jullie :) Veel plezier vandaag! Tuurlijk houden we je op de hoogte als er babynieuws is,maar dat is vast voor vrijdag al hihi

Rosemarie,fijn dat het iets beter gaat met je!

Lente,goed produktief bezig geweest daar zeg :p Je kan maar van de rommel af zijn natuurlijk hihi Ja joh,het gaat echt snel bij jullie ook.22 weken..tsss.
    Ik zag net trouwens in het xenos krantje van die gevlochten mandjes,ook in het rood.Weet niet of ze echt knalrood zijn,maar anders kan wit natuurlijk ook haha

Noos...volgens mij klopt je zin niet helemaal : "WIJ gaan vandaag het huis flink schoonmaken" :p Dat kan je mannetje vast ook heel goed op jou aanwijzingen haha Genietze iig van deze 2e paasdag !

Wij doen rustig aan vandaag ...kindjes vinden dat ook een prima idee na de logeerpartij (poging) en drukke dag in het bos ;)
    Ik wil van m`n gerochel af...maar m`n rochel wil niet van mij af lijkt het wel..grmmm.

Deel Deze Pagina