Dreamer08, fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je een lekker weekendje achter de rug hebt! Truste meissie!
Morning girls! Waar zitten jullie allemaal joh Liggen jullie nog lekker te maffen Gisteren was ik de laatste en nu weer de eerste Hier gaat alles prima, heb heerlijk geslapen vannacht! Ook niet gedroomd, dus dat scheelt wel Vanmorgen weer vroeg op en zit alweer een half uur op mijn werk. Heb van 9 tot 10 en van 1 tot half 5 overleg, joepiee Verder heb ik eigenlijk weinig boeiends te melden. Zwager smste gister of ze vanavond op bezoek konden komen, maar ik heb toch maar gezegd dat dat eigenlijk niet uitkomt. Wil vanavond echt al een gedeelte van mijn koffer inpakken en de laatste dingen op mn checklist doen. Morgenavond ga ik ook maar niet sporten en zwemmen. Ook al denk ik dat het wel lekker is om me even te ontspannen, ik maak me toch veels te druk, dus kan beter thuis zijn, dan kan ik tenminste nog wat doen En hoe gaat het met jullie? Nog leuke plannen voor vandaag?
Hello girls! Yaar, drukke dag voor jou dus...wel lekker gaat de tijd extra snel haha. Goed dat je hebt gezegd dat t niet uitkomt, even aan jezelf denken komende dagen. Dreamer08,, fijn dat je n gezellig weekend hebt gehad! Nu weer aan t werk zeker? Mams, jij n beetje n goede nacht gehad? Kuurtje zou nu aan moeten slaan hè? Zussie, jij lekker bijgekomen gister? Dreamer, met jullie alles goed? Roos, weer gaan werken vandaag? Miss, succes hè meid vanmiddag! Lente, jij ook weer aan t werk na n lang weekend vrij...zal wel wennen zijn. Gelukkig n kort weekje Babs, hoe is het met jou meis? Nou hier weer n heerlijke rustige nacht gehad haha, ik kom iig aan m'n slaap haha. Heb even tijdelijk de iPad van m'n ouders te leen, echt zo relaxed! Lig nu nog lekker in bed beetje series te kijken haha. Verder vandaag weinig plannen, tas inpakken en boodschapjes doen...heerlijk rustig na de drukke paasdagen.
Goedemorgen! Ga niet alles teruglezen van het hele weekend Dat wordt me wat te veel haha. Zag een aantal namen voorbij komen voor een jongen. Ik vind Milan en Colin erg leuk. Die had ik ook al in gedachten. Alleen is Milan zo'n populaire naam, dat vind ik best jammer. Vandaag nog maar even de bevestiging afwachten of het ook daadwerkelijk een jongentje wordt hahahah
Noos, wat fijn dat het zo relaxed is vandaag! Heb even voor de rest gereageerd op FB Miss, spannend hoor meid, succes alvast! Vind Milan en Colin ook leuk, alleen is Milan inderdaad best populair. Lastig he, die namen?
Ben er hier ook even Gisteravond was prut helaas..veel hoesten en kortademig.Smurf was ook echt zo aan het wringen.Was gewoon even te veel...Heb husband geprobeerd uit te leggen hoe vermoeiend zwanger zijn is,dat hij maar eens moest bedenken dat hij een grote zak aardappelen in z`n buik erbij had die constant heen en weer schud.Lijkt me een goede vergelijking Nah ja,daarna gelukkig goed geslapen en om 6.00 pas wakker! M`n hoestbui was duidelijk minder heftig,dus mams meteen in actie... Helaas daarna (paar uurtjes *schaam*) weer kortademig.Soms baal ik gewoon van mezelf. Maar goed...ik lig nu weer in bed.Doe rustig aan.En kan eerlijk zeggen dat het over het algemeen wat beter gaat Met dochter gaat het weer beter,ze is weer blij naar school Altijd gezellig die extra vrije dagen,maar niet echt handig voor m`n gevoelige meisje. Hey Yaar,nog maar 1,5 dag werken toch Voor zaterdag voorspellen ze beter weer,maar let maar op..dat komt hier vrijdag al Miss,succes vanmiddag! Noos,gezellig dat je ook een rustige dag hebt.Beetje zp `en enz haha Dreamer08,goed geslapen? Hier verder rustig aan,ikke tenminste.Smurf die weet van geen ophouden.Bij de mei mama`s vind ik wat dat betreft weinig herkenning..de meeste beebs zijn nu juist veel rustiger omdat ze minder ruimte hebben.Nou heeft onze smurf wel meer ruimte als gemiddeld,maar neemt zelf ook heel wat meer ruimte in als gemiddeld.
Mams, als ik jou was zou ik toch nog even contact opnemen, ook al gaat het wat beter. Dan is de dok in ieder geval op de hoogte Maar wel super dat het nu beter gaat! Haha grappige vergelijking Kreeg je toen ook wat meer begrip van je man? Ook fijn dat het met je meisje weer wat beter gaat Is toch lastig voor haar, dat wennen elke keer.. Die vrije dagen elke keer zijn dan niet echt een succes Ja, nog anderhalve dag Haha ik hoop dat je gelijk krijgt! Zuur als niemand dan jouw verhaal herkent. Ohh je bent gewoon al over de 36 weken! Het gaat zo snel nu!
Mams fijn dat t iets beter lijkt te gaan! Als je nu ook nog je rust houdt dan kan je er nog van profiteren ook haha Hier ligt het echt aan de dag hoe druk meneer is. Soms lijkt hij zichzelf eruit te willen trappen, soms moet ik zo hard schudden voor ik wat reactie krijg.... Ik ga mezelf vanavond op pannenkoeken trakteren heb ik besloten...heb ik wel verdiend vind ik
Morning!! Hier een redelijke nacht gehad half 1 flesje, gaan slapen, 4 uur en 7 uur flesje en daarna mogen slapen tot 9 uur Heerlijk kind zo hihi Nu het liefst 1 nachtvoeding minder of op een andere tijd zodat we daarna iets langer kunnen doorhalen en we rusten heerlijk uit hihi Vanmiddag pas kraamhulp.. Zij had er natuurlijk niet op gerekend dus ze had vanochtend al afspraken en vanmiddag eerst bij een ander gezin Dus nu komt ze tussen 4 en 5
Dreamer, fijn dat het nu weer zo goed gaat! En wat een rust geeft dat he, dat de kraamzorg toch nog een paar uurtjes extra komt Komt helemaal goed met die kleine meid van jullie!
Yara,volgens mij blijft het moeilijk voor te stellen voor husband.Het is ook gek toch.Van de andere kant ziet hij m`n buik toch ook erg veel bewegen en weet hij dat ik het van binnen nog veel sterker voel.Nah ja,hij had wel met me te doen geloof ik Ik vind het idd wel jammer dat er weinig herkenning is.Soms lijkt het dan ook dat ik zo overdrijf,al weet ik dat er maar heel weinig vrouwen zijn die zo`n grote beebs krijgen en dat het daarom moeilijk te vergelijken is.Ja over de 36 weken...een paar weken te gaan nog maar yehoeeee. Lekker noos,pannekoeken Je hebt helemaal groot gelijk
Lekker Noos, pannekoeken Yara, zie het nu ook weer wat rooskleuriger in Kraamhulp vroeg gister zelfs of k Aimée nog wel lief vond... Woeps
Snap ik Mams! Voor mij is het (natuurlijk) ook niet herkenbaar, maar kan wel met je meeleven Het lijkt me ook niet niks, kom op zeg, je loopt met een beeb van 4 (?) kilo rond te zeulen, die nog eens extreem druk en beweeglijk is en je gezondheid is momenteel nou ook niet echt optimaal te noemen. Vind het niet heel gek dat het niet goed met je gaat Maar, het einde is in zicht!
Ohh gerum! Wat een stomme vraag van de kraamhulp, sorry hoor.. Kan toch dat je er echt even doorheen zat, maar dat betekent dan toch niet dat je je dochter niet meer lief vindt? Pff, ik zou haar toch een grote bek teruggegeven hebben denk ik (Sorry, hormonen) Maar, fijn dat jij je weer beter voelt
Hihi nja kon het me wel voorstellen.. Kon gister echt ff niks meer hebben.. Van niemand... T was tijd voor n flesje maar zelfs daar had k et geduld dus ff niet voor Mja de kraam is echt zo'n schat dat k et dr niet eens kwalijk kon nemen En snap t opzich ook wel... Neem aan dat zij ook beginnende depressie oid moeten herkennen ofzo
Ohh oke, dan is het wel anders.. Maar afgezien daarvan vindt ik het wel een vreemde opmerking maar goed. Nu weer tijd voor zonnigere dagen, letterlijk en figuurlijk