Nee hoor, heb echt alleen beddengoed gedaan en ben even naar de markt geweest... De dag duurt zo lekker lang als je vroeg op bent! Ik ga zo eens even de kleurstaaltjes bij de commode houden om te kijken welke kleur de muur moet worden... Morgen komt mijn moeder de radiatoren verven, en mijn zusje komt ws mee. Haar verkering is uit gegaan met de pasen, na 2,5 jaar... dus die kan wel wat afleiding gebruiken...
Heb de droger voor het eerst aangezet :s met zo'n condensbak er aan... want de slang is te kort om uit het raam te kunnen Vind het een beetje eng eigenlijk... ga maar even een paar keer kijken tussendoor...
Wij hebben ook een condensdroger. Doet het prima. Ik kan gemiddeld 2 wasbeurten drogen voordat de bak geleegd moet worden.
Zoo laat ik mijn gezich ook hier nog eens zien! Zussie ik zou lekker aan de slag gaan met je rokje (ikke is nieuwsgierig hihi)
Nee, mijn drogerbak die het water op vangt zit gewoon in de droger ingebouwd. Die slang is meestal alleen voor naar buiten. Gezellig Noos
Ik liep net in de Bieb, moest boeken terug brengen en wilde nog even wat lenen..toen kreeg ik me toch opeens steken door mn buik heen! Ik keerde meteen om en sprong op mn fiets...ik dacht noooo waayyy dat het hier gaat beginnen haha. Maar nu natuurlijk nergens meer last van
Haha Noos, was het maar zo'n feest Je vliezen breken in de Bieb Lente, ik heb dus met zo'n slang die eigenlijk naar buiten moet... maar hij redt het zolderraam niet dus we hebben zo'n speciaal opvangbakje gekocht. Maar vertrouw dat dus voor geen centimeter, heb nog het idee dat die vochtige lucht nu over mijn zolderverdieping gaat....
Haha tis ook altijd zo lekker stil daar....en dan van die geitenwollensokken types die daar werken.... Je zou toch zeggen dat een opvangbakje het water op moet vangen? Maar kan me voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit...zo'n eerste keer.
Ja, je moet een laag water in dat bakje doen, en daar condenseert die lucht dan op... Maar er komt best warme lucht uit, dus volgens mij is dat water in dat bakje zo ook warm en dan werkt het niet meer... En het is nu echt al snikheet boven... heb het raam maar flink open gezet... zal wel goed komen, maar vind het niet ideaal... En nu ga ik echt aan mijn rokje beginnen!
Pfoe, kzit hier inmiddels weer alleen Verveel me nog ook, best erg... Zou kunnen slapen mja dat wil k dan ook weer niet... Stupid he
Meiden, hier dan weer eens een foto. 22.1. Niet de charmantste foto aangezien ik gewoon een lekker hangshirt en huisbroek aan heb gedaan. Dat tikt lekkerder in kleermakerszit
ja en het grappige is, hij is helemaal niet puntig maar echt heel gaaf rond haha. Ik snap af en toe best wat Zussie bedoelt met die lintjes alleen bij dit shirt staat dat niet. Maar goed, hij komt dan wel veel ronder uit anders. Zal mannetje vragen of hij er nog eens tijd voor wil maken. Vanavond eens bikini passen voor het weekendje weg. Ben benieuwd of die nog goed zit en of ik hem uberhaupt nodig ga hebben haha. Wie weet is dat wel een leuke buikfoto waard:d
Hahaha Lente, jouw shirtje doet inderdaad een beetje wat ik bedoelde met 'tentstok' Hij trekt strak vanaf je borsten naar je buik, daarom doe ik idd een lintje er om Mooie buik hoor meis, maar ik wacht nog wel even op een mooie ronde foto gemaakt door manlief... hahaha!