Lees nu ergens dat ze een tas kregen als bedankje dat je had meegedaan met mvm. Hebben jullie dat gehad?
Zoo, en nu maar eens even uitbgebreider op iedereen reageren Dreamer, fijn dat je meisje het zo goed doet! Dat met die flesjes komt wel Ook wel lekker dat je dinsdag weer naar het CB mag, kun je het toch goed in de gaten houden Was het gezellig met je vriendinnetjes? Miss, als je van Engelse namen houdt, staat er misschien nog meer tussen op mijn lijstje wat je mooi vindt. Als ik m nog een keer moet posten voor je hoor ik het wel Maar Mason is echt leuk! Vind m geschreven als Masen ook mooi Lente, zag een mooie foto voorbijkomen in het buikjestopic, lekker buikje heb je! De naam zijn we inderdaad uit sinds vorige week Nee, ik heb toen een armbandje gekregen en dat boek.. Zussie, aahh wat sneu voor je zusje 2,5 jaar, dat is niet niks zeg! Jeetje, knuffel voor haar! Was het nog gelukt met de juiste kleur te vinden? En heeft je droger niet heel je zolder verpest? Noos, haha sorry hoor, maar ik zie je al staan in de bieb met je gebroken vliezen Heb je je boeken wel terug kunnen brengen en iets anders kunnen lenen? Zoo, ik zit even. Moet zo wel weer eten koken Heb net weer een gedeelte van mn koffer ingepakt en een todolijst gemaakt voor morgen. Gaan het nog druk krijgen Vanavond toch mn koffer maar helemaal inpakken voor zover dat gaat, hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken.. Jeetje, nog twee dagen.. Echt vreemd!
Lente, hier geen tas gezien hoor! Yaar, kleur moet ik nog uitzoeken heb even een pauze van mijn rokje... Wil hem eigenlijk vanavond nog afmaken maar weet niet of dat gaat lukken. Moet de kleur trouwens misschien wel even uitzoeken nu het nog licht is. Droger heeft zijn werk wel gedaan.... alleen volgens manlief zou het niet zo kreukelen in de droger... nou het is dus echt wel gekreukeld! Maar goed, daar heb ik even maling aan nu hoor... het is iig lekker schoon en fris!
Kleurtje kun je inderdaad beter wel bij daglicht doen ja Ben benieuwd naar je rokje! En over kreukelen, tja, dat doet het in de droger
Ohhh meiden, de kleur is zo moeilijk kiezen! De commode is wat frisser groen dan ik in gedachten had, ik dacht steeds aan een beetje grijs-groen. Maar het is nu denk ik mooier om ook voor wat frisser groen te gaan dat goed bij de commode past... Maar dan heb ik nog 2 opties.. En kan ook altijd nog voor blauwgrijs gaan, al vind ik dat een beetje te flets denk ik bij de grijze vloer en steigerhout.... Ga de kledingkast denk ik wel blauwgrijs doen.... Ik zal anders zo proberen een foto te maken van de staaltjes, kunnen jullie mee kijken...
Haha ik wacht wel even op de staaltjes Vind het zo wel lastig om er iets over te zeggen. Ik zou alleen niet voor grijsgroen gaan als die kleur helemaal nergens terugkomt. Dus dan wel voor frisser groen of blauwgrijs.
Meisjesnamen: Morgan / Morghan Ziva Abby Alice Jessie Alexis Riley Megan Isis Madison Bree Liv June Ayla Elin / Eryn Ivy Lily Hayley / Haydee Nymm / Nym / Nim Charly Jongensnamen: Mason / Masen Lyam Dane Connor Xavi Ravi Dante Tye Anthony Tyler Loghan Jimi Alec Chase / Jase Jazz Brett Brady
Wij hebben ook Lyam / Liam op het lijstje staan Ik vind Ravi / Rafi ook erg mooi De rest zal ik nog even met mannetje doornemen haha
ik weet misschien welke naam jullie hebben yaar tenminste dat is mijn gok vandaag ging wel weer goed, had weer eetlust ook dus helemaal toppie. we hebben mn schoonmoeder gek zitten maken die zei dat het neefje en nichtje van D sofie en leo gaan heten. ( tweeling) en ze wonen in spanje. zij zei: lekker hollands leo. ik ja idd ( via whats app allemaal) wij gaan voor niet hollands. dus ik tegen d zullen we een naam zeggen voor de gein. hij oke. harry. dus ik tegen haar harry word het. maar ze trapte er nog in ook! hihi oeh die noos, hihi ik vind het knap dat je de deur nog uitkomt haha. ik zou denk ik tegen het einde bang zijn om op elke moment te kunnen bevallen! @ miss ck. ik vind mason ook leuk! @ lente jullie waren er al over uit toch met de naam? mooie foto's!
meiden sorry niet gezellig maar ik zwaai gelijk weer, ga mn bedje in. morgen weer vroeg eruit! trusten!
Roos, haha PB me maar, ben benieuwd of je het goed hebt Haha wazig dat je schoonmoeder erin trapte Heel mooi, Harry Truste meis! Ik duik ook mijn nestje in! Morgen nog een drukke dag en ik wil wel een beetje uitgerust aan vrijdag beginnen Dag lieverds!