Moet je nagaan dat ik al zolang niet geweest ben dat zelfs mijn banner nog niet weg gehaald is. maar daar klopt dus niks van net ongesteld geweest,,, en hopen nu op een eisprong deze week... heb je een pb bericht gestuurd hoor.
Nounou wel twee hele pagina's bij moeten lezen... Nog niet eens eigenlijk Hier weinig forumtijd... Zo'n kleintje vreet aandacht Zijn nu bezig met proberen een wat strakker ritme er in te krijgen... Eigenlijk moet ze na elk flesje wakker in dr bedje, maar ze ligt nu lekker in de box te pitten.. Ben de komende uurtjes alleen dus dan is t wel zo gezellig
Zo meiden *schop onder jullie kont* Wat is dat nu toch, hoefde ik maar 4 pagina's bij te lezen?? Nou zeg Ook maar even mn verhaal in het kort hier: We hebben een ontzettend mooie dag gehad! 's Ochtends om half 8 ben ik opgestaan en om kwart over 8 was mijn vriendinnetje/ceremoniemeester bij mij. Vriend heeft bij zijn mama geslapen Vriendinnetje heeft me naar de kapper gebracht, en is daarna doorgereden om het boeket en de corsage op te halen. Mijn mama heeft me weer opgepikt bij de kapper. Eenmaal thuis even rustig een koppie gedaan en toen was mijn andere vriendinnetje er die mijn make-up ging doen. Ondertussen arriveerden ook mn schoonmama, schoonzusjes en de ceremoniemeester. Mn make-up werd gedaan en na nog een koppie thee was het tijd om mijn jurk aan te trekken. Om kwart over 11 zat ik helemaal klaar Nog vlug een paar broodjes naar binnen gewerkt, want vriend zou er tussen half 12 en kwart voor 12 zijn. Maar hij kwam maar niet Ceremoniemeester werd gebeld door mijn vriend, dat de auto er nog steeds niet was. Blijkbaar wat miscommunicatie, maar net voor 12 arriveerde mijn prachtige toekomstige man dan toch Was super leuk om zo opgehaald te worden! Wij zijn toen weggegaan met de fotograaf om foto's te maken en onze familie is bij ons thuis achtergebleven, om broodjes enzo te eten. We zijn vanaf het foto's maken rechtstreeks naar de plek van de ceremonie gereden, daar stond iedereen al op ons te wachten, was super gaaf! De ceremonie zelf was helaas wel binnen, omdat het echt te koud was om buiten te zitten. Maar het was prachtig De babs had er een mooi verhaaltje van gemaakt en ineens waren we getrouwd, heel apart Na de ceremonie nog een paar foto's gemaakt en daarna op naar de feestlocatie! Daar hebben we champagne gekregen en rustig op ons gemak even kunnen zitten en kletsen. Ook hebben we daar alle familiefoto's gemaakt Het was nog steeds prachtig weer, gelukkig! Om 5 uur zijn we aan tafel gegaan voor het diner, soep vooraf, toen een heerlijk hoofdgerecht met verschillende soorten vlees, groenten en aardappelgerechten en als toetje de mooie ijsbruidstaart We hebben hem samen aangesneden Na het eten nog even uitbuiken en iedereen mocht plaatsnemen in de feestzaal. Man () en ik hebben ons even teruggetrokken, zodat we een entree konden maken als alle gasten aanwezig waren. Dit heeft ongeveer 3 kwartier geduurd, en toen zijn we binnengekomen op Walk This Way, van RunDMC Was zoo gaaf Iedereen blij en klappen enzo. De openingsdans hebben we niet gedaan, ik durfde het echt niet aan met mijn jurk.. Dus we kregen allebei een drankje en hebben op het nummer Proosten van Guus Meeuwis met iedereen geproost En toen kon het feest van start! En wat was het een geweldig feest! De muziek was geweldig, de vloer was bijna de hele avond gevuld en ik heb ontzettend genoten! Heb ook maar twee keer echt even moeten gaan zitten Om 1 uur hebben het feest met iedereen afgesloten en vrij snel daarna was ook iedereen weg, rond half 3 waren we thuis Nog even een paar uur slaap en toen weer op naar het vliegveld We hebben een super vakantie gehad, lekker rustig aan gedaan. Wel veel bekeken, maar ook veel niks gedaan, heb drie boeken gelezen En nu dus weer thuis en lekker nagenieten van de afgelopen week!
Yaar,dat klinkt als een geweldige dag om nooit meer te vergeten! Super zeg ! Was het bruidsboeket geworden zoals je had gedacht? Ben wel kei benieuwd naar de foto`s En dan nog zo`n heerlijke vakantie erachter aan,daar kunnen jullie vast wel even op teren hihi
Was ook echt prachtig! En Bren, het boeket was echt super! Wel net iets anders als ik in gedachten had, maar vond dit uiteindelijk veel mooier! Je krijgt trouwens nog de groetjes van dr Ohh, ik ben heerlijk uitgeslapen Ga zo even boodschappen doen, want alles is zo'n beetje op en daarna lekker aan het schilderen.
Yaar wees blij dat je maar vier bladzijden hoefde bij te lezen! Dat hebben we gewoon speciaal voor jou gedaan.... Je verslag over jullie dag klinkt geweldig! Heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Had je geen stress toen je mannetje wat later kwam? Fijn dat je tijdens je vakantie weer lekker bij hebt kunnen komen.... !
klinkt idd als een superdag! en malta was ook leuk dus? alleen niet zulk heel mooi weer toch? wil dat het hier lekker weer gaat worden!! kennen jullie de site buikbanden.com al? ben niet heel erg van de buikbanden maar ga er nu toch een paar bestellen denk ik. deze vind ik leuk: http://www.buikbanden.com/images/product_images/buikband%20Orange-K13351836334f954911348cc.jpg http://www.buikbanden.com/images/product_images/buikband%20weiss-K13337074314f7ec2a7d751e.jpg http://www.buikbanden.com/images/product_images/Buikband%20DBlau-K.jpg
Dreamer08, haha wat lief van jullie Alleen nu ben ik terug en is het hier nog steeds super rustig Mwoa, niet echt, ceremoniemeester is meteen heel subtiel aan het bellen en regelen gaan, dus ik heb er niet echt heel veel van gemerkt Roos, we hebben twee dagen regen gehad, maar voor de rest toch wel rond de 20 graden hoor die buikbanden zijn leuk! Ik ken de site, heb die zwarte buikband met witte koptelefoon erop en een effen grijze, om shirtjes te 'verlengen' zeg maar. Vandaag weer 'lekker' begonnen met werken. En de dag begon dus al goed (NOT), met dat ongeluk vanmorgen. Was ruim een uur later dan normaal op het werk.. Toen moest ik 140 mailtjes doorploegen, en had ik een aantal afspraken staan Maar ben er nu bijna doorheen Had straks nasi in de planning staan, maar heb er helemaal geen zin in.. Maarja, lekker eitje erbij bakken en satésaus erbij En dan ga ik nog even aan het schilderen, anders komt het nooit af Verder heb ik eigenlijk geen plannen voor de rest. Lekker met jullie kletsen Morgen ook weer een drukke dag op het werk. 's Avonds weer eens sporten en zwemmen (in mijn eigenlijk te kleine bikini..). Bleek dat Bonprix gewoon mn geld teruggestort had en de bikini die ik opnieuw besteld had in een andere maat gewoon nooit verzonden heeft (grr). Dus gisteravond maar weer opnieuw besteld en nu hopen dattie voor het weekend binnenkomt (gaan dit weekend een weekendje weg met de hele familie van mn moeders kant)
Hoi dames, Ik wilde toch even reageren op het mailtje van dreamer08 (bedankt trouwens voor jouw mailtje! lief dat je de moeite nam!) Ik begrijp jullie reactie met FB wel hoor, ik had het alleen echt niet verwacht! Ik heb me toen voorzichtig bij jullie gevoegd, had het even druk (en dergelijke) er werd zowat bijna niet meer gekletst hier, dus ik denk als ik erbij mag op FB dan kan ik weer actief meedoen, en dan krijg ik zo'n reactie. In het begin werd er gezegd: 'kom erbij, we bijten niet', nou dat had ik nu wel even het gevoel toen ik het mailtje las... Dat wilde ik even kwijt Ik twijfel of jullie er nog wel behoefte aan hebben dat ik hier mee blij kletsen?
Yara: je bijzondere dag klinkt prachtig!!!! Ik ben helemaal lekker gemaakt door jouw ervaringen! Wat ontzettend fijn voor je dat het allemaal zo goed en mooi is verlopen:-D
Morning ladies!! Kben kapot moe... En dat natuuurlijk precies op vriend zn eerste werkdag.. Antibiotica vd kleine lijkt te gaan werken maar geeft helaas ook wat last van dr buikje.. Mja ff paar dgn volhouden en afzien dan komt et daarna vast wel weer goed
Mamootje, ik snap je reactie hoor! Het is ook niet zo dat we niet met je willen kletsen ofzo. Maar wij kennen elkaar gewoon al een behoorlijke tijd en het duurt gewoon even voordat je genoeg vertrouwen in elkaar hebt om privacy-gerelateerde zaken met elkaar te gaan delen.. Dus is echt niet persoonlijk tegen jou bedoeld, dus lekker hier mee blijven kletsen hoor! Hoe gaat het met je? En met je kleine meid? Heb je het inmiddels weer wat rustiger? Haha, jullie dag wordt vast even prachtig Echt, het is zo bijzonder om mee te mogen maken! Sorry, mijn geheugen is een zeef, maar wanneer gingen jullie ook alweer trouwen? Dreamer, balen dat je net vandaag zo slecht geslapen hebt.. Hoe vind je vriend het dat hij weer moet gaan werken? Fijn dat de antibiotica aan lijkt te slaan! Nu maar hopen dat het snel beter met haar gaat Ik heb op zich redelijk geslapen Gister niet zoveel boeiends gedaan verder, even achter mn naaimachine gezeten Vandaag weer een redelijk drukke dag op het werk en dan vanavond lekker sporten en zwemmen. Grr, ik hoop echt dat mn bikini op tijd binnenkomt!
Yaar, k heb opzich wel redelijk geslapen... Das ht stomme Was om 23.00 naar bed ofzo.. Toen om 02.30 er uit, toen helaas om 5 uur en 7 uur weer.. Maar ze slaapt heel onrustig op t moment.. Moet maar ff kijken of ik dr bij ons laat liggen komende dagen of dat we dr bedje weer terug verhuizen naar dr eigen kamertje.. Wij moeten tenslotte ook aan onze rust toekomen...
Ohh haha Tja, dan snap ik wel dat je moe bent. Staat het bedje nu bij jullie op de kamer dan? Wel lastig, maar als je zelf totaal niet aan je rust komt is het misschien niet een heel verkeerd idee
Ja staat nu bij ons... Achja maaar ff aankijken hoe het gaat lopen... Tis ook nie de bedoeling dat vriend straks verrot naar zn werk moet gaan hihi