mooi dat het leuk was in malta yaar! en nu weer terug in nl en lekker regen! hoop echt dat het snel beter word, hoorde wel iets over volgende week beter weer! heb hongerr! eten is ook klaar nog ff wachten op schoonouders
Yara: bedankt voor je reactie. Ik snap jullie ook best hoor, alleen zeg nou zelf....tis aardig stil hier, dus hoe kan ik er dan nog tussenkomen? Maar goed, heb je de mailtjes al een beetje doorgespit op je werk? Dreamer: hoe is het nu met jou en je meisje? qua ritme enzo...
Met mij gaat het weer prima! Ik ben een paar daagjes naar Valencia geweest om een vriendinnetje van mij op te zoeken. Heerlijk was het daar en echt kunnen relaxen! Met mijn kleine meid gaat het altijd goed Wij gaan 14 september trouwen. Ik heb alleen het idee dat ik nog zooooveeeel moet regelen en veel over het hoofd zie, maar eens mijn lijstje bij gaan werken denk ik. En de kosten...pfff!
Mamootje, dat klopt ook! Dus ik begrijp je reactie ook wel hoor Ja, gelukkig wel weer enigszins bij op mijn werk. Je valt meteen weer met je neus in het werk als je zo anderhalve week weggeweest bent. Valencia, lekker zeg! Heb je mooi weer gehad? Haha, doet je kleine meid het zo goed ja? Echt super fijn is dat! Ohh ja, 14 september, dat was het Erg he! Ik moest ook echt elke week mn lijst doornemen, gewoon om mn hoofd rustig te houden en mezelf ervan te verzekeren dat ik niets vergat. Nogmaals, als ik je ergens bij kan helpen dan geef maar een gil he! Heb mijn to do lijst en draaiboek enzo nog gewoon op de computer staan, dus als je daar wat aan hebt hoor ik het wel De kosten, tja, het lijkt nu enorm veel, maar achteraf vond ik het wel meevallen. Veel dingen betaal je toch gespreid door de tijd heen, dus het is niet zo dat je de kosten allemaal in 1x krijgt. En achteraf waren veel dingen goedkoper dan we gebudgetteerd hadden Dus 1 tip, budgetteer 'lekker ruim' dan kan het alleen maar meevallen
Mogguh.. Mammootje, ritme leek hier goed te gaan maar das sinds gister weer ff bagger... Ze ahd gister echt dr dag niet.. Vanaf een uur of 2 tot half 11 ofzo liggen huilen en krijsen.. Best kort tussen de voedingen... Gisteravond half 10 de laatste... Ging ze uiteindelijk om 22.45 zonder gekrijs in bed en sliep ze.. Om 00.00 werd ze weer wakker mja das nie gek na al dat gehuil.. Toen gelukkig "pas" om 03.30 weer.. Toen 07.30 en 9.30 Dus een klein beetje kunnen opladen want ik zat er gister he-le-maal doorheen...
Yara: in Valencia was het super mooi weer! het beste weer tot nu toe! tussen de 25 en 32 graden was het elke dag! Mijn kleine meisje doet het inderdaad eigenlijk altijd wel goed. Wij mogen in onze handjes knijpen met haar Nu zit ze midden in een sprongetje en is ze heel chagerijnig, dat zijn we al even niet meer gewend van haar... Bruiloft: dat gespreid betalen klopt wel, maar als ik nu alle kosten zo bekijk, val ik toch echt bijna achterover. Zit constant te bedenken waar ik op kan gaan besparen Hebben jullie ook nog een leuk bedragje terug gekregen met de envelopjes? wij houden daar verder geen rekening mee hoor, maar is aan het einde misschien toch wel lekker....? Dreamer: oef dat is heftig zo'n dagje! Wel fijn dat je even hebt kunnen opladen, maar niet heel lang zo aan je tijden te lezen. Proberen jullie er al een beetje een ritme in te krijgen of laat je haar alles nog bepalen? En als je vriend thuis is, krijg je dan wel veel ondersteuning van hem? Je moet wel een beetje op jezelf letten hoor!
Mamootje, ohh jeetje, ben jaloers! Tussen de 25 en 32 graden, heerlijk! Is Fenne ook meegeweest? Heerlijk toch, dat jullie het zo gemakkelijk hebben met de kleine! Ik ben ook echt benieuwd hoe dat straks bij ons gaat zijn en wat voor karaktertje onze kleine man krijgt Haha snap ik, dat deed ik ook! Alles bij elkaar heeft onze bruiloft geloof ik net iets meer dan 10.000 gekost. Maar ik heb ook niet echt bezuinigd hoor. Ik had wel zoiets van, trouwen doe je als het goed is maar 1 x en het is toch al duur, dus die paar honderd euro doen het m dan ook niet meer Waar ik wel op bezuinigd heb in de kosten: - Boeket en corsage, laten maken door een oud collega van Trotsemams (is bloemenbindster) - Accessoires voor de jurk -> www.perfectdress.nl Officiele bruidsmerken, maar een stuk goedkoper en was echt perfect! - Band, we wilden eigenlijk een band, maar een DJ is veel goedkoper en veelzijdiger! - Make-up door een vriendin laten doen, ipv professional - Alleen voor de fotoreportage en ceremonie een professionele fotograaf, voor de rest van de dag een hobbyfotograaf (kennis) gevraagd. - Meer dingen op 1 locatie (diner en feest), krijg je vaak korting - Geen bedankjes, geen corsages voor overige familie enzo Zo, dat zijn de dingen die ik zo even kan bedenken Waar ik absoluut niet op bezuinigd heb: - Ringen, draag je de rest van je leven, dus mag best wat kosten - Jurk, ik wilde voor 1 dag prinsesje zijn - Trouw- en feestlocatie, sfeer is zo ontzettend belangrijk! Wij hadden op de uitnodiging als kadotip een envelopje gezet. Wij wonen al een tijd samen, hebben niks nodig (we zijn niet zo materieel aangelegd en hebben ook niks met gadgets ofzo) en we zijn aan het sparen voor de beeb en een andere auto. We hadden inderdaad wel een leuk bedragje bij elkaar! Hadden we van te voren ook niet ingecalculeerd, omdat je natuurlijk niet weet hoeveel het gaat zijn. We hebben alles van ons eigen geld gedaan en de gekregen envelopjes konden dus lekker op de spaarrekening Heb je nu ook vakantie eigenlijk? Of was het bij jullie vorige week al meivakantie?
Yara: fenne is thuis gebleven bij haar papa! Fenne is niet altijd makkelijk hoor, haha, maar over het algemeen mogen we echt niet klagen. In het begin was het veel moeilijker, maar je leert haar karakter en ritme natuurlijk kennen naar verloop van tijd... Bruiloft: jaaa 10.000 euro, dat klinkt toch veel al zullen wij daar ook op uit komen. Alleen alles wat ik daar minder aan uitgeef, kan bij de restschuld van ons appartement, dus daarom wil ik toch kijken of ik niet nog wat dingen kan besparen/minderen... Thanks voor je lijstje, we hebben al veel van wat jij zegt ook (dj, geen bedankjes) We gaan vandaag voor ringen kijken! Wij willen ook een envelopje op de kaart, ik heb verder ook niks nodig... Ik had vorige week vakantie en deze week, basisonderwijs heeft lekker 2 weekjes natuurlijk. Jij weer helemaal in je werkritme?
Ohh dus lekker even zonder aanstaande man en kind op vakantie, lekker zeg! Even ontspannen Fijn dat je er zo van genoten hebt! Dat is ook zo, af en toe krijg ik wel zo'n 'paniekaanval', zo van Ohh hoe moet dat straks en ben ik wel een goede moeder en blablabla. Maar goed, ik heb bij mn schoonzus al lekker mee kunnen genieten, dus meestal ben ik wel in de overtuiging dat het allemaal goedkomt Jup, klinkt niet alleen veel, het is ook veel Maar het is het dubbel en dwars waard! Ohh leuk, wat voor iets wil je? He, dat is een voordeel van in het basisonderwijs werken natuurlijk Af en toe mis ik dat wel. Nu neem ik alleen vakantie als we echt op vakantie gaan, en af en toe nog een paar daagjes tussendoor. Maar ik mis soms wel de standaard schoolvakanties, dat zijn vaak echt van die tijden dat je zo lekker veel kunt doen in huis enzo, of een dagje weg. Jup, helaas wel weer in mn ritme.. Ben blij als ik over 10 weekjes met verlof mag. Heb het echt even gehad en wil gewoon lekker bezig zijn met de babykamer en alles en me lekker voorbereiden op de komst van de kleine. Kan me zoveel dingen bedenken die ik nu zou willen doen als ik niet hoefde te werken! Maar helaas, dat moet ik nu maar in mijn eigen tijd doen Zal eens even een fotootje posten van het de muurschildering waar ik mee bezig ben op de babykamer, momentje.
Nou he, wat is die eerste helft snel gegaan! En kheb het gevoel dat het vanaf nu alleen nog maar sneller gaat omdat we nu ook gaan beginnen met het kamertje en omdat de vakantie er nog tussen zit.