Mamsie, gezellig dat je er weer bent! En ik ben TrotseNoos dat je zo goed niks gedaan hebt vandaag haha Zoo wat ga ik heerlijk slapen zo...heb er nu al zin in...even mn hoofd leegmaken.
Haaaaaaaaaaaai girls, wat een rust hier! Ik ben terug van het zwemmen! Was errug leuk moet ik zeggen. Wel lekker beetje dobberen en bewegen, en er waren veel meiden voor het eerst dus we waren niet de enige (was met mijn collegaatje). Dus ook beetje gekletst met twee andere meiden, ook allebei zwanger van het eerste kindje. Ben er trouwens wel in bevestigd dat ik echt heel dik ben voor mijn termijn :s Ik doe echt niet onder voor de gemiddelde 30-weken buik. Er was ook een meisje dat aan me vroeg: Huh, jij bent toch ook 20 weken? Jeetje mina Naja, zal wel goed wezen. Kindje was op de echo gewoon normaal, het had wel veel ruimte/vruchtwater zei de echoscopiste maar das niet zo erg.... Mijn navel komt trouwens wel een beetje omhoog.... vind ik niet zo leuk want vind dat nooit zo mooi als je hem op een gegeven moment door je kleding heen ziet maar niks aan te doen! Er zijn ook wel ergere dingen natuurlijk... Ben nu lekker soezelig met van die prikoogjes, haha. Nog even een kopje thee en dan lekker naar bed! Dus.... Mams, goede actie lekker rustig aan gedaan vandaag... En voor de rest weet ik het niet meer... Is hier nog iemand die me gezelschap houdt tot ik naar bed ga?
Ok 30 weken beetje overdreven maar er was er een van 29 weken die vergelijkbaar was, en twee van 24 en 26 weken die minder dik waren Lekker vergelijken, haha!
Leuk is dat he Mijn buikje was/is ook nie egt groot... Pfff heb zin om n potje te janken... Geen idee waarom
Mamootje, wij trouwen niet voor de kerk en ook niet in het gemeentehuis Wij trouwen buiten in een park (wel een officiele trouwlocatie, bij een oud klooster wat nu een hotel is, dus er is ook een trouwzaal beschikbaar voor als het slecht weer is). Over mn zusje, ze zit boven nu, dus ik merk er niet zoveel van Vriend is thuisgebleven, die kijkt nu voetbal. Mams, goed bezig geweest, lekker niks doen! Ohoohh, heb je gezondigd? Nee joh, je had het verdient! En dat ijsje doen we zeker! Wat had je ook alweer besteld bij Babydump? Heb je de bestelling nog binnengekregen? Noos, truste meis! Zussie, super dat het zwemmen zo leuk was! En vergelijken, tja, dat zie je ook wel in het buikjestopic, zoveel verschillende buiken! Ik loop in ieder geval niet ver op je achter, dus hoef je je niet alleen te voelen Over navel, ik heb een hele ondiepe navel, dus die ligt nu ook al gelijk met mn buik zeg maar. Dus denk dat ik ook vlug een ploepnavel krijg En dat je buik nu groot is wil niet zeggen dat je ook groot eindigt he. Misschien blijft hij straks wel stilstaan qua groei Ik hou je gezelschap, zit hier nog wel even! Dreamer, waarom wil je janken, last van je hormonen? Gewoon doen
Babs is weer weg, is toch ruim anderhalf uur hier geweest! Wel grappig, om zo weer terug te gaan naar de momenten dat vriend en ik elkaar leerde kennen, het huwelijksaanzoek, waarom we zo goed bij elkaar passen enzovoorts Heb echt zoveel zin in de bruiloft! En toen wilde ik nog iets typen, maar ik weet bij god niet meer wat
Haha Yaar hoop dat de BABS er wat moois van maakt! Ik vond het bij ons een beetje en suf verhaal... gewoon wat we haar verteld hadden hoorden we precies weer terug En idd... iedere buik is weer anders... Maar precies vandaag zei een collega ook al: het lijkt wel of jij met de dag dikker wordt! Maar kan idd dat het op een gegeven moment stil blijft staan! We zien wel! Als ik maar niet voorover ga kukelen, hahaha!
Zussie,dat klinkt goed dat zwemmen En vergelijken doe je dan denk ik toch.Ik loop ook iedere keer aan kop met m`n dikke toeter,kan er ook niets aan doen.. ow shittt...moment
Ik hoop het ook Zussie, maar dat komt denk ik wel goed. Ik denk wel dat ze veel herhaald zoals we het zelf gezegd hebben, maar ze is volgens mij wel redelijk spontaan. Is een vrouwtje van een jaar of 55. Komt goed, als het ons eigen verhaal helemaal is, is het ook leuk, want het is toch ons verhaal Whahaha nee dat doe maar niet Ik zie het al helemaal voor me, dat je buik blijft groeien en dat je gewoon stilstaat. En je buik steeds groter wordt en je op een gegeven moment voorover dondert Niet echt een succes Dan ga je echt zo lopen als een echte zwangere Steunend en kreunend met 1 hand op je rug
Dreamer: een potje janken, o jeej! naja af en toe moet dat ook gewoon even, opluchten Zussie: lekker gezwommen dus. Hoeveel vrouwen zitten er in de groep? En ga je elke week? Yara: oké, ja dat kan dus ook op locatie, klinkt wel erg mooi in een park! Hopelijk maakt de BABS er een mooie gebeurtenis van! Hoe zit dat met jouw jurk? wanneer is je laatste doorpas met je zwanger buikje? Trotsemams: en? is de bestelling nog gekomen? Wat had je besteld?
Mamootje, ik heb een week voor de bruiloft de laatste pas, dus gaat helemaal goedkomen Gaat er super mooi uitzien! Hier kan dat in ieder geval wel op locatie. Je kunt ook op een locatie wat niet een officiele trouwlocatie is, maar dan moet je zoveel bijbetalen, echt niet relaxed! Wanneer ging jij ook alweer trouwen? (sorry, mn geheugen is af en toe net een zeef)
Ja Yaar die van ons was ook die leeftijd, mijn vader kende haar ook! Uit het dorp hier ofzo... was wel een lief mens ofzo, maar vond het gewoon een beetje vreemd zo iemand die een verhaal verteld alsof ze je al jaren kent maar het is dan gewoon wat je haar zelf verteld hebt Haha ja ik loop nu al soms als een echte zwangere, als ik pijn heb Niet met een hand op mijn rug hoor, maar waggel wel een beetje dan! Mams, wat doe je? Jeutje wat een lijst hier onderaan! De babybegroting is inmiddels geslonken van 2400 naar 1792 na mijn MP avonturen... Deze lijn gaan we voortzetten (lekker realistische begroting he? Maar heeft er wel voor gezorgd dat mannetje binnen zijn drumstelbudget is gebleven )
Noos kan me goed voorstellen dat het ff een tegenvaller is en dat je even moet omschakelen. Wel fijn dat je partner ook kan blijven slapen, lijkt me toch wel heerlijk zon eertse nacht. Dan doe je het toch echt samen.... Dreamer als dat oplucht moet je gewoon ff janken.... is soms heerlijk. Zussie wat fijn dat je lekker hebt gezwommen, hoe vaak is dat nu? Yaar dan is die BABS dr nog best lang geweest. Volgens mij was die man bij ons toen binnen een half uur weer weg. Was ook echt een beetje een duf verhaal.... alsof tie ons verhaal voorlas uit een boekje. Mamootje is je dochter inmiddels al wat rustiger geworden? Mams wat goed dat je vandaag niks hebt gedaan. Maar zon dagje klinkt wel erg gezellig!
Oh Mamootje, er waren er nu een stuk of 20 denk ik! Volgende week kan ik niet want dan heb ik een concert, maar denk dat ik de week erop wel weer ga. Vind dat snoezelige gevoel daarna vooral zo lekker Moet wel even op zoek naar degelijke badkleding
Ja echt he Zussie, het is ineens gezellig druk hier Ja, dat lijkt me ook wel vreemd, maar goed Het is en blijft toch je eigen verhaal, dus zou ook wel raar zijn als ze er iets heel anders van ging maken Goed bezig Positieve effecten met die begroting, super! Heb je die kast nu eigenlijk nog gekocht? Omdat die man niet meer reageerde? Of had hij dat nu uiteindelijk wel? Sorry hoor, zeef
Zussie, was je bikini toch niet zo'n succes? Dreamer08, dat is ook stom zeg.. Wij moesten van te voren wel een vragenlijst invullen, maar ze heeft echt nog veel gevraagd om wat meer achtergrond te krijgen, zodat ze er (hoop ik) een beetje een leuk goedlopend verhaal van te maken