Zeg dat wel mariahh, jade praat de hele dag door en heeft een sterk willetje. Ze zit momenteel in de MIJ fase haha. Wat een drama af en toe. Ben nu bezig met haar zindelijk maken.
Ja ik geniet ook volop van haar hoor. Vind het nu al zo mega snel gaan. Ben echt aan het aftellen naar de eerste verjaardag, elke keer flashbacks. Terugdenken aan vorig jaar, de periode van de laatste loodjes, en dat ze geboren werd en de eerste weken. Pffff. Word af en toe bijna emotioneel. (waarsch ook beetje door de hormoontjes nu). Vind het zo gek dat ik dit over een niet al te lange tijd weer allemaal mee maak met een tweede kindje, terwijl ik nog zo met Sophia bezig ben. Elke keer als ik me voorstel hoe het zou zijn denk ik aan de kraamperiode met Sophia. Het is zo dubbel allemaal. Ben echt dolblij met de zwangerschap en met het kindje dat erbij komt en het lijkt me super leuk allemaal. Maar heeeel soms denk ik van ik wou dat ik nog wat langer van alleen Sophia had kunnen genieten. Natuurlijk duurt het nog een tijd voor de kleine er is dus is Sophia er nog alleen. Maar misschien komt het ook dat ik me nog totaal niet kan voorstellen dat ik van nog een kindje zoveel kan houden als van Sophia. En dat ik gewoon bang ben dat ik haar tekort ga doen ofzo. Sorry hoor... wil niet ondankbaar overkomen, maar moest gewoon even m'n hart luchten ofzo hihi.
Hier ook een meid die alles zelf wilt doen.. Pittig hoor.. Zindelijk maken ben ik ook bezig.. Ze is nu 19.5 maand. Vandaag naar cb geweest. Ze woog 12.750 kg En is 88 cm. Dus prima in verhouding zeiden ze. Ik zal ook een foto plaatsen morgen..
Hier de foto van Julie. Zal morgen of overmorgen weer reageren. Krijg en alleen niet gedraaid als ik van tel upload.
Wauw me en roosje wat een mooie meiden!! Zal zo nog even een foto van Noor zoeken. Charise ik denk dat die gevoelens heel normaal zijn, zo dacht ik ook de heletijd waardoor ik het ene moment voor een 2e wou gaan en een dag later toch maar weer niet.. Toen zei mijn man : ooit kunnen bedenken dat je zoveel van nora kon houden? Nee tuurlijk niet dat gevoel kwam pas eecht haar geboorte .. toe zei hij nou is dat bij een 2e dan anders? Lijkt mij niet hihi maar het blijft spannend dus snap je erg goed! Hier heeft het ook geholpen dat noortje zichtbaar gek op baby's is en hier ook heel lief voor is zo leuk om te zien hoe ze dan wil helpen
Mijn ouders en schoonouders weten t al. Vind dat wel zo makkelijk. Denk broers zussen etc na 1e. en als het dan lukt vrienden etc pas na 2e
Mariahh, jaa heb je ook helemaal gelijk in hoor. Komt ook wel helemaal goed. Gisteren even een emotioneel momentje haha. Wat geweldig om jullie kleine schatjes allemaal te zien. Heerlijk! Zal zo ook even een foto van Sophia zoeken. Kell, leuk zeg, zoiets wou ik ook doen met Sophia, die dan een bordje vasthoudt. Maar ga het voorlopig nog niet bekend maken op FB denk ik. Hier weet familie het nog niet, dus best wel gek hoor haha. Heb 22 september de eerste echo, en het weekend daarna vieren we Sophia's verjaardag, de 28e, en dan gaan we het bekendmaken. Ze heeft dan een shirtje aan met Grote Zus erop. En daarover heen een tuinbroekje. En dan gaan we zeggen van Sophia wil graag nog iets aan jullie vertellen en dan tuinbroekje naar beneden (die flap die voor het shirtje zit) en dan snappen ze het wel hoop ik haha. Dus nog even 2,5 week volhouden het stil te houden hihi. Weet het zelf al 3,5 week dus het gaat aardig goed tot nu toe. Kell wanneer heb jij nou eerste echo?? En ga je nog een banner maken met zwangerschapsduur of niet?
Achhh wat een droppie charise ! Ene die emoties heb je zeker wel gemist hihi fijn al die hormonen weer Super leuk idee kel!! Hoever ben je nu ?