Donderdag toch even de vk gebeld want zat met nog wat vragen. bloedprikken moest trouwens echt tegelijk. Ze hsd het over de combinatie test en wat er eventueel daarna volgt. ze gaf zelf aan dat ze dacht dat het vocht niet weg zou zijn de volgende echo. hierbij meteen bij haar aangegeven dat we dus bij afwijkingen het af willen breken. Gelukkig snapte ze ons en veroordeelde ze niet. maar nu werd t verhaal wel anders. De combinatie test zou dan voor ons weinig zin hebben. Mocht 1 vd 2 dingen niet goed zijn gaan we dus zowiezo verder testen. En aangezien ze denkt dat t vocht nirt weg is, zullen wij dus met die uitslag niks kunnen. ze heeft overleg gehad met collega en een academisch zkh. woensdag heb ik daar een afspraak. Mocht t nodig zijn dacht de vk dat ik meteen vruchtwaterpunctie kon doen zodat ik niet weer terug hoef. maar dat ligt er helemaal aan wat ze zien en zeggen natuurlijk
Ok dus woensdag hoor je meer over hoe en wat. Hoelang duurt het eigenlijk voor je uitslag van een vwp hebt? Wel heftig onderzoek lijkt me, maarja als je daarmee wel meteen duidelijkheid hebt is dat wel zo fijn. Scheelt weer een tussenstap, aangezien een combinatietest natuurlijk een kansberekening is en nog geen uitsluiting geeft. Moeilijke tijd zitten jullie in. Nogmaals veel sterkte!
Alleen teamleiding en 2 collegas weten t. Zelfs vrienden weten t nog niet. weet niet goelang uitslag duurt. Ze zei n week. lees overal wel 3 en ook pas vanaf 15 weken dat ze t doen dus moet nog fd navragen
Keel, wat goed dat je even om verduidelijking heb gevraagd. Heel lastig allemaal maar ik snap jullie keuze heel erg goed, zou er zelf ook zo in staan. Ik ben benieuwd wat er uit de testen gaat komen. Heel veel sterkte.
Heel veel succes vandaag Kell!! Ik denk aan je! Hier vandaag dag 26 vd cyclus alleen geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad en wanneer ik mijn nod kan verwachten dus het is nog even spannend hier al verwacht ik er deze ronde niet veel van..
idd succes Kell. Ik houd het hier in de gaten, ben heel benieuwd. En Maraih, spannend zeg. @ hier wij hebben vandaag een deal gemaakt met de verkopers van een nieuw huis voor ons. Is allemaal best snel gegaan. Gister hadden wij 2e bezichtiging en hebben we een bod uitgebracht, nu dus al een deal. Nu moeten we alle financiele zaken gaan regelen. ohja en ik ben gestopt met de borstvoeding. Gaat eigenlijk heel goed nu als dat Julie soms nog aan me shirt trekt haha.
Alles is goed!!!!! Vocht is weg. Heb nu alleen net zoals alle andere zwangeren de risico's. Doen ws wel combinatie test ivm down
Wauw meis wat een goed nieuws! Had het niet verwacht eerlijk gezegd, maar ben superblij voor je! Hopelijk komt er niets uit de combinatietest. Wanneer krijg je die nu? Kan je langzaam aan toch een beetje gaan genieten misschien.
Nee had t ook niet verwacht. Naja ik wist t echt niet. Had geen voor gevoel. moet morgen ff bellen voor afspraak. Zal wel volgende week zijn. Denk dat dat wel goed zit maar wil t toch uitsluiten. ws is termijn echo toch te vroeh geweest
Wat fijn kell!! Zo zie je maar dat ze er soms ook naast kunnen zitten. Toen ik zwanger was van Jade was de gyn er huidig van overtuigd dat het buitenbaarmoederlijk zou zijn en vertelde al meteen de horrorverhalen. Eindstand was de echo veel te vroeg en heb ik nu mijn meisje rondlopen. Me87 wat fijn meis!! Gefeliciteerd en lekker dat het zo snel is gegaan. Wat voor soort huis hebben jullie gekocht?
Succes maandag Kell! Hoe is het verder met iedereen? Hier na precies 28 dagen ongi geworden gisteren dus weer in een nieuwe ronde beland opzich wel blij dat hij netjes 28 dagen was
@ Kell, wat super fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen. Meestal doen vk ook pas termijn echo rond 11-12 weken. Maarja. Ben benieuwd naar de combitest, succes heir nog mee maar ben ervan overtuigd dat het goed komt. @ Sher, ja is echt heel snel gegaan en ik ben doodsbang waardoor ik niet heel happy kan zijn en thuis ff rotsfeer is. Gewoon om de financieen, alles wat we eromheen moeten regelen, daarnaast nog gewoon huishouden, werk en studie, enja ga toch verhuizen naar een ander dorp. Geeft wat stress en daardoor irritaties enz. Ik hoop dat we de goede beslissing nemen, al ben ik daar wel van overtuigd maar het voelt nog neit zo, moet altijd eerst zien dan geloven. We hebben een rijtjewoning gekocht. Zal link delen. Huis te koop: Schutterwei 17 5551 PA Valkenswaard [funda] @ Maraih, Jammer maar idd wel een nette cyclus. was ie dat voorheen ook? Ik hoop voor je dat het snel lukt. @ Hier, tja hierboven staat het al beetje haha, maar komt goed. Verder weinig nieuws, ja een collega die 3 dagen na mij is bevallen vertelde me t weekend dat ze zwanger is. Wist het zelf nog maar een dag dus ik houd verder me mond, (jullie kennen haar toch neit haha). Maar dan denk ik ook weer oooh zo leuk weer dikke buik en die spannng naar bevalling. Maarja voor ons even geduld.
Wat een mooie grote ruime woning. Het zal even wennen zijn, maar ik denk dat je daar vast heel gelukkig gaat worden straks. Het is nu natuurlijk allemaal even stress enzo. Wonen jullie nu tijdelijk nog ergens anders of nog in de huidige woning? Kell hoe is het gegaan?