ZP-kletskousjes (het vervolg)

Discussie in 'De mama's' gestart door Charise, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Charise ff heeft hem idd veranderd. Zit nu 8 dpo dus nog even spannend al zegt mijn gevoel dat het niet gelukt is..
    laat einde van de week wel weten of ik nog nieuws heb ;)

Hoe is het met iedereen? t is stil hier :(

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Spannend maraih, ben heel benieuwd. Duim voor je.

Hier gaat t redelijk. Ff wat down gevoeld maar gaat nu weer beter. Er gaat even heel veel rond in mijn hoofd.
    Voordeel is dat ik even niet de drang heb zwanger te willen worden haha.

Julie doet het prima. Leert steeds weer dingen bij. Leuk om te zien.

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ohhh spannend Mariahh, duim evengoed voor je!!

Zie dat de 2e verjaardag van de kleintjes er aan beginnen te komen. Wat gaat het snel he??

Hier ook alles goed! Sophia woog afgelopen maandag 9875 gram en is 76 cm. Dus ze doet t goed, lekker gemiddeld kindje!
    Ze kletst veel en zegt al aardig wat woordjes. Zo leuk!!

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi meiden

helaas vorige week op 10 dpo al ongi geworden. .
    Deze maand tarwekiemolie gebruiken om te kijken of dit mijn lf wat verlengt..

volgende week maandag word ze alweer 2 jaar idd t gaat zo snel! ze speelt volop praat loopt en sinds 2 dagen zit ze zelfs af en toe op de wc!

me hopelijk snel wat rustiger bij jullie!

Hoe gaat het met de zwangeren? al namen?

5. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wat jammer weer maraih. Hoop echt dat t snel lukt voor jullie.
    Hier nu ff druk. 1e week met me halfzusjes zit erop. Nu nog 1 week en dan weer naar huis. Maarja dan kunnen er gaan starten met inpakken haha. Begin er wel wat meer zij in te krijgen het nieuwe huis. Maar nog steeds ook heel spannend

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Fijne feestdagen allemaal meiden!!

Mariahh, zie dat je weer een ronde verder bent. Jammer!! Hopelijk het nieuwe jaar snel een posi test.

Kell, hoe is t met jou? 20 weken echo al gehad? En weten jullie al wat t word??

Viv, Me, Nona: hoi hoi. Haha ;)

Sher hoe is t bij jullie?
    Roosje, bij jullie ook alles goed?

Uhm ben ik nu iemand vergeten??

Hier vandaag alweer 22 weken zwanger, gaat snel. Sophia was gisteren precies 15 maanden.

Wil iedereen fijne en leuke dagen toewensen.
    Byeee!!

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Fijne kerstdagen meiden ♡..

Hier gaat alles z'n gangetje :)!

Xxx

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nog gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Hier idd alweer in ronde 5 .. geduld wordt weer aardig op de proef gesteld ;)

Hoe is het met iedereen?

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Sorry sorry ben heel druk op t moment met verhuizen. Pfff maar binnenkort hopelijk weer tijd. Al gaat nu het verbouwen beginnen haha.

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Gelukkig nieuwjaar meiden!!

Mariahh wat balen zeg dat je weer nieuwe ronde in moest. Was je de eerste keer snel zwanger?

Hier gaat t wel goed. Een en ander gebeurd laatste 2 weken. Eerst met de sneeuw uitgegleden en op mn buik gevallen, controle bij vk gehad en echo in t ziekenhuis, was alles verder prima gelukkig, had wel veel harde buiken daarna dus rustig aan doen.

En 4 dagen daarna buikgriep, maar hield niets binnen en had ook koorts, dus afgelopen zaterdag opgenomen in het ziekenhuis en was ik fors uitgedroogt, dus infuus gekregen met vocht. Bleek ook ontstekingswaarden in mn bloed te hebben die verhoogd waren en bacterien in urine, die staat op kweek.
    Maandag avond mocht ik weer naar huis gelukkig.
    Ben nu nog aan t herstellen ervan, hakt er behoorlijk in moet ik zeggen.
    Morgen controle bij de gynaecoloog om te kijken hoe t nu is na opname en krijg ik uitslag van urine kweek.

Haha heel verhaal dus. Hopelijk verder gewoon weer een rustige zwangerschap haha. Weer genoeg meegemaakt.

T valt wel beetje stil hier he? Hihi.

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hier ook even een kleine pol voor een naam
    al veel verschillende zijn gepasseerd en door vl afgewezen.
    nu blijven de volgende 3 over
    douwe
    teun
    willem.
    wat past t leukste bij siem

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Charise oei das heftig idd! Nu aansterken en hopelijk onbezorgd de 2e helft Door :)
    van N. in ronde 8 zwanger.. stiekem gehoopt dat het deze x sneller zou gaan gezien jullie ervaringen maar mag nog niet klagen! net eitje weer gehad en nu weer wachten tot 20 januari

had in de namen Poll v charise al gereageerd, Kell ik vind Teun erg leuk!

me Hoe is het met de verhuizing?

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    #173 me87, 11 jan 2015
    Laatst bewerkt: 11 jan 2015
    Kell ik vind Teun het leukste uit deze 3.

Charise idd goed aansterken!! Ben benieuwd naar jullie mogelijke naam.

Mariah we moesten in 4 dagen overhuiven. Hard gewerkt en na 3 dagen waren alle spullen in t nieuwe huis. Dag erna alles naar boven gebracht. Ondertussen was daar alles geschilderd dus konden we slaapkamers inrichten. Vanaf dinsdag tot gisteren bezig geweet met verbouwen. Hebben een draagmuur eruit gehaald zodat we nu een grote open keuken hebben. Die dagen op zolder geleefd dus was niet heel comfortabel maar te doen. Vandaag alle zooi en stof opgeruimd en gepoetst. En nu voor tijdelijk even de woonkamer ingericht. Morgen de nieuwe keuken bestellen hoop ik en dan is het wachten tot die binnen is. Dan gaat oude keuken eruit, moet beneden alles geschilderd worden, nieuwe vloer, er moet gestuct worden en dan dus de keuken plaatsen. Dus al met al een drukke week gehad. En moet er ook nog veel gebeuren maar dat komt wel. Gordijnen, aankleding voor Julie's kamer, voor woonkamer enz haha.

Balen he dat het weer zo lang duurt bij jullie. Ik ben ook benieuwd hoe t bij ons straks gaat. Bij Julie was ik in 10e ronde zwanger. Hoop dat er straks ook sneller gaat. Voor jou weer duimen en afwachten deze dagen.

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Kell, van jou namen vind ik Teun het leukste. Douwe vind ik zelf een beetje fout klinken, sorry. Beetje te boers/grof ook. Ken van vroeger ook een leuk knulletje die Willem heette dus vind ik wel gaan ook. Maar Teun het leukste.

Mariahh, vervelend dat het nog niet echt wil lukken. Las ook je topic in de lounge over aankomen. Goed dat je daar op wil letten. Een gezond eetpatroon zal vast goed zijn ter ondersteuning. Je lichaam moet wel klaar zijn voor weer een zwangerschap straks. Kost veel energie natuurlijk zo'n baby laten groeien hihi.
    Duim dat het snel raak is!

Me, lekker druk bezig! Ben echt benieuwd hoe t uiteindelijk allemaal gaat worden. Zal lekker zijn als t straks allemaal achter de rug is. Heerlijk! Hopelijk jij dan ook snel zwanger.

Ik vind t trouwens zo snel gaan. Tijd vliegt voorbij.
    Over 2 maanden begint m'n verlof alweer.

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ben er inderdaad mee bezig om wat aan te komen charise tot nu toe gaat het redelijk.. eet gevarieerd en probeer elke 3 uur wat te eten, drink minder redbull en cola en meer thee en vruchtensappen en melkproducten

hier nog op het Wachtbankje, ben wat negatief ingesteld deze ronde weet niet waarom..
    wel enorm veel moeite met in slaap komen, pijnlijke blaas als ik er op lig en sinds 2 dagen diarree :(
    als ik maandag nog niet ongi ben wil ik een test gaan halen hou jullie wel op de hoogte

zo me erg druk gehad dus! Lekker genieten nu in jullie nieuwe huis. .

Charise gaat idd erg snel zeg! al uit de naam?

Kell al een naam?

spreekt iemand van jullie vivian nog wel eens? ben benieuwd hoe het met haar 2ling zwangerschap gaat..
    en nona en mini?

16. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Mariah balen dat je je zo negatief voelt. Wanneer is je NOD? Ben benieuwd hoor en duim voor je. Ik zit ook met t probleem dat ik weinig weeg. Voor de zwangerschap woog ik altijd rond de 63. Nu nog 54. Hoewel ik het lekker vind wat af te vallen begin ik me toch ook wel wat zorgen te maken nu. Gisteren was ik in hostel (omdat ik niet naar huis kon want treinen reden niet door ongeluk en was in Maastricht voor school) daar ging ik douchen en zag ik mezelf naakt in spiegel. Schrok er van.
    Verder haha zitten we nog steeds in de puin hoor. Duurt nog wel ff maar komt goed. Het is niet meer zodruk.

Nona en Vivian spreken we nog. Nona heeft het erg druk met werk en studie. Maar de kleine doet het verder super. En Vivian haar zwangerschap gaat ook heel goed. Weet de geslachten van de kindjes niet.

@charise. Wow lekker man nog 2 maandjes. Zo gek dat Sophia dalijk een broertje heeft haha.

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    meiden.. nod was gister, helaas gister een negatieve test maar vooralsnog geen ongi te bekennen..

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Oh spannend Mariahh, hoe is je temperatuur?
    En vandaag nog getest?

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Heb deze maand geen ovu testjes gebruikt en getempt. . was er ff klaar mee maar oh wat baal ik nu dat ik dat niet heb gedaan want dit is echt slopend! cd 31 en nog geen ongi hier

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ooh maraih dat is idd slopend. Niet rond eisprong buikpijn ofzo gehad dat je toch beetje terug kan halen wanneer ongeveer eisprong was. Wat spannend ook zeg. Ga je testen of wacht je nog af?

Deel Deze Pagina