Dan was een poll met de 4 data in juni vooraf misschien handig geweest, want nu zijn er écht heel erg veel die wel willen maar niet kunnen
en ik die het weer eens in de kop kreeg om weer een uitje te doen, kan zelf ook niet lekker slim!! Doe er alles aan om te komen off course neem ik Kleine Faithje mee .. Ik had trouwens dit topic nog nooit gezien! DAMN word onwennig ... Ik bijt niet maar hap wel
Ik heb de datum ook niet bedacht, stond al vast met de meiden van de vorige keer afgesproken. En ik heb toen dit topic geopend om te kijken of er nog meer meiden mee wilden.
Lekker slim weer Mars, we gaan niet weer zonder jou hoor. Laat maar even horen welke datum het word dan. Weekje later kan ik ook wel.
Solly, beetje dom van mij!! Ben nou eenmaal niet slim, of zullen het nog zwangerschaps hormonen wezen .. 3 juli ?
Ik kan alleen 3 juli dan .. t moet financieel wel effe uitkomen namelijk haha. moet van boven uit Friesland komen retourtje is bijna 50 euro, aangezien ik niet meer met korting kan reizen dan ..
Dit topic laten sluiten en dan maar een nieuwe openen voor 3 juli? Ik kan dan al niet, moet dan nog dingen regelen voor mijn verjaardag...
Is dat voor een vaste club meiden of voor iedere bezoeker? Wel spannend hoor, om mensen in het echt te zien!
Het maakt mij niet uit ik hoor het wel. Mars zodra ze weer kortings kaarten ergens hebben. Meteen ff smsen en zorgen dan een van ons ze haalt. Scheelt een hoop geld want voor 40 euro ga ik ook niet heen en terug dan word het mij ook te duur.