sue je moet mee! Dames, ik kom achteraf dus toch met de trein. Mijn afspraak gaat niet door, helaas. Dus dan kan ik beter met de trein op en neer gaan. Helaas bussen ipv treinen tussen Den Bosch en Utrecht. Dus kom om 10 voor 12 met de NS bus aan, maar kom zo snel mogelijk naar het overbekende bord toe!
Ik ben het thuis Was echt super super Gezellig. En Zethu bedankt he voor het wachten op mij. Hoe was jou rit? hoorde dat die bussen bijna elk dorp/stad afging. pfff nu bek af. Groetjes
@ Ik vond het ook heel gezellig! Ga nu ook lekker naar bed. Ik ben compleet afgepeigerd. hihi Manlief vond trouwens de kleertjes super schattig. Liefs!
Hoi meiden, Hoe was het uitje? Op mijn zusjes verjaardag was het gezellig, iedereen hing braaf uit het raam om te roken, haha. Evengoed vond ik het jammer dat ik niet mee kon . xxx
Vond het erg gezellig gister in Utrecht! Leuk dat hij de kleertjes leuk vond Muur! Gelukkig dat je het leuk hebt gehad op de verjaardag van je zusje Mermaid Ik kwam gister moe thuis en manlief had het eten klaarstaan! Dat was fijn thuiskomen!! X
He Meiden, Vond het gezellie..... Was helemaal kapot toen ik thuiskwam, eten ging er niet meer in.....Vanochtend om half 7 stond ik alweer naast mijn bed.....Ben nu moe.....Pffff, het is wat...... Dadelijk even baby-dingen loeren....... Fijne zondag en tot de volgende keer. Liefs Knorretje aka Martine
Ik had gelukkig een rechtstreekse snelbus naar Den Bosch. Dus gelijk snelweg op en pas daar eraf. Maar ik was net goed en wel onderweg en ik moest me toch naar de wc! Heb het een uur moeten ophouden . Verder was de rit wel goed. Ik was om half 10 thuis. Heb mijn mail gelezen. dvd-speler aangesloten en ben gaan slapen. Was doodop. Het was iig een geslaagde dag! Wanneer gaan we weer? hahahaha
Hallo dames, Ik vond het ook super gezellig. Vriedlief verbaasde zich er over dat ik niks gekocht had terwijl we zo lang waren weg gebleven. Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Ik ben nog moe haha. Was geslaagd . Me mannetje vond de kadootjes erg leuk!! Volgende keer ben ik weer van de partij
Pfff, ik heb me de afgelopen dagen veel geslapen zeg. Jammer dat ik nog zo snel moe ben. Maar ik heb donderdag een sollicitatie! Ik hoop dat het wat wordt. Het is voor mijn droombaan!
Eerst even ego! Gesprek ging goed voor mijn gevoel Lijkt me een heerlijke, maar pittige baan. Er zijn nog 27 andere gegadigden, en dat kunnen ze dus niet in 1 middag afhandelen. Daarom gaan ze de 28ste verder. En die dag proberen ze ook de knoop door te hakken. Wanneer gaan we weer op uitstapje trouwens? Heb er nu al weer zin in. hihi
nou dames, wanneer jullie weer gaan, wil ik eigenlijk ook wel mee. nu maar hopen dat ik dan niet hoef te werken!
Heel gezellig dames! Er moet idd weer een datum geprikt worden. Lijkt me echt gezellig. Ondanks dat ik niet voor een kindje kan gaan.
Ik ben ook voor een nieuwe datum. Voor de feestdagen of erna?? Wat zullen we doen? Wie begint met rondvragen??
whaha was erg gezellig en indd lijkt me erg leuk om dit jaar nog een datum te prikken. Maar zaterdag 7 november ben ik in utrecht naar de jaarbeurs Jong gezinnen beurs. Heb er helemaal zin in dames.