We hebben het gehad over: koffie leuten en shoppen geloof ik maar niks concreets besproken. Misschien moeten we maar iets gaan bedenken. En dan gaan pben naar anderen. Voor je het weet is het 12 sept. En misschien haken er ook nog wel mensen af.
Ik wil even doorgeven dat op 12 september geen treinen zullen rijden tussen Geldermalsen en Utrecht. Wel bussen, maar die doen er waarschijnlijk erg lang over. Dus meiden die deze route moeten nemen, hou er rekening mee! Oja, ik zal deze keer niet aanhaken. Veel plezier allemaal!!!
He, Leuk dat er 15 meiden (van plan zijn) mee (te) gaan.....Vorige uitje begon ook zo veelbelovend, maar we bleven uiteindelijk met 3 man over (en wel alle 3 inmiddels zwanger, dus ik zeg: allemaal meegaan!!!)...... Misschien idd handig om even een tijd en locatie af te spreken om elkaar te ontmoeten........ Uur of 11, voor Hoog Catherijne???.....Daar heb je zo'n plein met oa de Prenatal en Peek&Cloppenburg.......Daar is ook altijd de markt.......Aangezien veel meiden met trein komen en meiden die met de auto komen parkeren hem denk ik bij jaarbeurs??? Dan kunnen we gezamenlijk lunchen, shoppen.....kletsen enz..... Het is maar een voorstel, andere voorstellen zijn uiteraard welkom!
Is het niet makkelijker om bij het Trefpunt af te spreken? Dat is speciaal om mensen te onmoeten en je komt er langs als je van de trein komt en als je bij de jaarbeurs parkeert. Oh en houdt iedereen er rekening mee dat parkeren in Utrecht schandelijk duur is? Ik meen dat je in de parkeergarage € 2,40 of € 2,60 per uur betaald.
Bij de treinen het je dat grote blauwe bord waar alle treinen die vertrekken op worden vermeld, dat hangt boven de loketten van NS Internationaal enzo. Daar tegenover is het trefpunt. Er staat op dat punt ook een paal met een soort van vlag eraan waarop staat "Trefpunt". En hoe herkennen we elkaar? We kunnen uiteraard ook op het marktplein afspreken als daar de voorkeur naar uitgaat, maar daar is het op zaterdag altijd zo'n chaos met al die mensen en ook nog de markt.
Zo heel bekend ben ik niet in hoog caterijne maar die verzamelborden met vertrektijden weet ik wel. Dus mischien is dat handig aangezien er heel veel met de trein komen en we op verschillende tijden zullen aankomen. Uurtje of 11 daar zijn lijkt mij goed. Moeten we anders even alle mensen die meegaan pben dat ze hier contact moeten houden is dat handig. Ach laat ik zelf beginen met een pbtje te sturen naar iedereen.
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 * 4. Tante Mars * 5. Rapoenzel * 6. Setti * 7. Muurtje * 8. Chicken 9. Ninoshka * 10. Zethu 11. Einneh 12. Heitje karweitje 13. Mermaid 14. Suekes 15. Lynette * zijn al gepbd Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84, Chicken, Muurtje, Via Leeuwarden: Tante Mars Via Houten: Setti Via Den Haag: Ninoshka Via Amsterdam: Heitje karweitje Via s'-Hertogenbosch: Suekes Zelf met de auto: Setti, Zethu, Angel79, Einneh, Lynette
Gaan we niet gezellig samen treinen vanuit Zwolle Rapoenzel. Laat je Tante en mij alleen in de trein??
Ik kill je meteen whaha.. Maar u 11 uur is wel wat vroeg hoor! Dan moet ik de overstap trein nemen en geloof me dan kom ik niet aan. Of ik ben er dan eerder of later. Moet hier ook met de buss. Ah ik plan van de week wel op 9292ov whaha..
Hoi meiden, Wat is het nou geworden t trefpunt of t vertrekbord bij de treinen? Voor mensen die zelf met de auto komen kun je beter bij transferium westraven parkeren dat kost 4 euro en kan je tot s'avonds rond een uur of 8 met 5 personen met de tram en dat is dan nog zo'n 4 haltes ongeveer. scheelt een hoop in de kosten. xxx
He Tante mars kan ik dan bij jou ov op reizen?? Ik stap 2 haltes voor zwolle in. Als ik om 9:14 vertrek zijn we om 10:40 in Utrecht dat is voor jou wel heel vroeg vertrekken volgens mij.
Het vertrekbord is goed en dan zo'n groep gillende meiden en een paar zwangere buiken erbij zo moeten we elkaar vast herkennen. Alle zwangere buiken vooraan dan moet het lukken