2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Muurtje(onder voorbehoud ivm uitslag) 8. Ninoshka 9. Zethu 10. Einneh 11. Heitje karweitje 12. Mermaid 13. Suekes 14. Lynette Iedereen heeft een pb gehad!!! Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84, Muurtje, Via Leeuwarden: Tante Mars Via Houten: Setti Via Den Haag: Ninoshka Via Amsterdam: Heitje karweitje Via s'-Hertogenbosch: Suekes Zelf met de auto: Setti, Zethu, Angel79, Einneh, Lynette weer even erbij gepakt...
Ik vind 30 euro dan nog een hoop geld.. velen moeten ook reizen met de trein (wat ook al niet goedkoop is) en moet je waarschijnlijk ook de drankjes nog apart betalen...
Vind 30 euro dan ook wel veel mijn treinkaartje kost ook al 32 euro. Met korting van Tante alsnog 25 euro Nou ja moeten maar zien wat de meeste dames willen.
Ik kan sowieso alleen overdags dus ik zou dan niet mee doen met het eten. Zusje is jarig, dus daar moet ik natuurlijk ook acte de presence geven.
Ooooo ze willen ook in de avond doen ? Nee, dat gaat mij dan ook niet lukken, 's avonds ga ik stappen...
Oh daar ging ik eigenlijk vanuit, omdat het ook over eten ging. Dit had Lynette geplaatst: Oergezellig: zelf aan tafel je vlees grillen!! keuze uit 2 soorten soep met vers stokbrood en kruidenboter Onbeperkt 6 soorten vlees grillen aan tafel Frites met sauzen Uitgebreide saladbar 1 uur bowlen € 30,= p.p.
Dat zal helaas niet gaan dan, want rond 6 uur moet ik echt weg... We zouden toch rond 12 uur afspreken bij de vertrekborden en dan ergens gaan lunchen en shoppen of heb ik het nu verkeerd...
Ja, dat was/is volgens mij het plan. Iemand had bedacht dat we ook konden gaan bowlen. Ben ik in principe voor in, maar dus wel 's middags.
savonds zouden we niet blijven toch. WE zouden volgens mij rond 6en terug Moet ik wel dan ben ik om 8 uur in Friesland .. Heee Susan hoe kan dat vanaf hier is mijn treinkaartje 23 euro :S Retour
smiddags kan je best bowlen .. Dat centrum waar wij toen zouden is om 2 uur open en na 2 uur bowlen heb je je nocht ook wel .. Van te voren shoppen en evt eten en klaario
He Tante, Ik heb het niet opgezocht maar dacht dat dat ongeveer de prijs zou zijn. Aangezien Amsterdam 36 euro is. Ik wil ook 's avonds wel weer thuis zijn. Ik ga die woe ervoor al op schoolkamp t/m vrijdag en ga dan zaterdag ook al weer weg niet echt leuk voor mijn mannetje. Wil toch uiterlijk wel om 6uur daar weg.
precies dan zijn we mooi op tijd weer bij huis. Het word een lange dag voor me. Whahaha.. Als ik me rijbewijs haalvolgende week gaat ik denk ik met de auto. Dan haal ik je wel aan hahahahah Broem Broem, nee denk toch dat het de trein word
Whaha ik vind het ook erg veel geld en indd het eten zal denk ik aleen in de avond zijn. MAAR be nog wel in voor BOWLEN. Dan kunnen we vast wel ergens een bruncetentje in gaan. Dan kan ieder het duur maken zoals die persoon wil. En daarna gaan bowlen. Keb er zin IN!!!
Dan brengt me ventje me .. Maar hier in het bowlings centrum, kan je patat kopen e.d. met salade enzo weet je.. Mischien bel ik morgen of zaterdag middag wel ff hoe en wat enzo.. Groepskorting natuurlijk als iederene het er mee eens is
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Muurtje(onder voorbehoud ivm uitslag) 8. Ninoshka 9. Zethu 10. Einneh 11. Heitje karweitje 12. Mermaid 13. Suekes 14. Lynette Iedereen heeft een pb gehad!!! Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84, Muurtje, Via Leeuwarden: Tante Mars Via Houten: Setti Via Den Haag: Ninoshka Via Amsterdam: Heitje karweitje Via s'-Hertogenbosch: Suekes Zelf met de auto: Setti, Zethu, Angel79, Einneh, Lynette Heb mezelf even roze gemaakt