2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? Verzamelen: 12 uur, bij het grote vertrektijdenbord.....op Utrecht Centraal! 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Muurtje (onder voorbehoud ivm uitslag) 8. Ninoshka 9. Zethu (nog niet zeker) 10. Einneh 11. Heitje karweitje 12. Mermaid 13. Suekes 14. Lynette Iedereen heeft een pb gehad!!! Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84 & Muurtje Via Leeuwarden: Tante Mars Via Houten: Setti Via Den Haag: Ninoshka Via Amsterdam: Heitje karweitje Via s'-Hertogenbosch: Suekes Zelf met de auto: Setti, Zethu, Angel79, Einneh, Lynette Heb sue van roze afgehaald, hoe spijtig ook!!! Hopelijk mag je snel alsnog op roze meid.....Ik gun het je vreselijk!!!
I dunno Het ideetje lunchen, shoppen, terrasje pikken vond ik persoonlijk veel leuker. Heb nog nooit gebowld (eerlijke mening ook niet veel aan), maar ik pas me aan. Eens moet de eerste keer zijn natuurlijk en wat het ook wordt, het wordt vast super gezellig!! Ik heb er in ieder geval mega zin in
Lunchen, shoppen, terrasje pikken lijkt mij ook leuker. Bowlen heef took niet mijn voorkeur maar ik pas me ook aan. Laten we gewoon stemmen. Zal een lijstje maken
12 september om 12 uur verzamelen bij de vertrekborden op Utrecht centraal en daarna gaan we: Bekijk bijlage 9871 (bij die gele borden verzamelen) Optie 1: Lunchen, shoppen en Terrasje pikken * Susan27 * * * * Optie 2: Bowlen met lunchen * * * *
12 september om 12 uur verzamelen bij de vertrekborden op Utrecht centraal en daarna gaan we: Bekijk bijlage 9872 (bij die gele borden verzamelen) Optie 1: Lunchen, shoppen en Terrasje pikken * Susan27 * Angel79 * * * Optie 2: Bowlen met lunchen * * * *
12 september om 12 uur verzamelen bij de vertrekborden op Utrecht centraal en daarna gaan we: Bekijk bijlage 9872 (bij die gele borden verzamelen) Optie 1: Lunchen, shoppen en Terrasje pikken * Susan27 * Angel79 * * * Optie 2: Bowlen met lunchen * Mermaid * * * Maar ik vind het niet zo heel belangrijk. Als het gros voor optie 1 is pas ik me met alle liefde en plezier aan. Gezellig wordt het toch wel.
Kunnen er nog meiden aanmelden of houden we het op deze dames die nu op de lijst staan??? De dames die nu op de lijst staan zitten allemaal al een poos(je) op zp en "kennen" elkaar al een beetje. Met "nieuwe" dames heb je misschien minder een klik Hoe denken jullie daarover??
Hm, moeilijk, aan de ene kant ben ik het met je eens, maar ik vind het ook zo sneu om mensen uit te sluiten. Aan mij heb je dus niet zo veel .
Hoe meer zielen hoe meer vreugd is mijn gedachte Je hebt met sommigen nu eenmaal meer een klik dan met anderen en dat zul je denk ik ook blijven houden of je nu lang of niet lang met elkaar kletst. Het gaat zich om de gezelligheid en dat gaat helemaal goedkomen
12 september om 12 uur verzamelen bij de vertrekborden op Utrecht centraal en daarna gaan we: Bekijk bijlage 9872 (bij die gele borden verzamelen) Optie 1: Lunchen, shoppen en Terrasje pikken * Susan27 * Angel79 * Rapoenzel * * Optie 2: Bowlen met lunchen * Mermaid * * * Foto krijg ik er niet in !
12 september om 12 uur verzamelen bij de vertrekborden op Utrecht centraal en daarna gaan we: Bekijk bijlage 9872 (bij die gele borden verzamelen) Optie 1: Lunchen, shoppen en Terrasje pikken * Susan27 * Angel79 * Rapoenzel * Setti * Optie 2: Bowlen met lunchen * Mermaid * * *
12 september om 12 uur verzamelen bij de vertrekborden op Utrecht centraal en daarna gaan we: Bekijk bijlage 9872 (bij die gele borden verzamelen) Optie 1: Lunchen, shoppen en Terrasje pikken * Susan27 * Angel79 * Rapoenzel * Setti * Optie 2: Bowlen met lunchen * Mermaid * * Mmm, ik vind het allebei erg gezellie.....Dus maakt mij echt niks uit!
damn moeilijk, kunnen we niet allebei doen whahhaa ... Maak me niet uit sta voor alle opties open, maar om nou alleen te shoppen in Hoog Katrijne als het regent lijkt me gene bal aan en met rege ga ik niet op een terrasje zitten ... word dus buienradar in de gaten houden
Tja, ik vind allebei wel leuk, maar als ik naar mijn portemonnee kijk zeg ik denk ik de eerste optie. Ik hoop dat ik tegen die tijd mij goed genoeg voel om mee te gaan. En dat ik me dan ook veilig genoeg voel.
Hoi meiden ik weet nog niet zeker of ik wel mee kan want ik heb vandaag te horen gekregen dat een vriend van ons 30 word en ze willen precies die dag een surprise party organiseren. dus dat hoor ik nog of t door kan gaan of niet.
als het bij mij op deze manier door blijft gaan weet ik het van mezelf echt niet of ik me genoeg kan oppeppen om mee te gaan.