He meiden, wij zijn de laatste tijd aan het nadenken over ons huis verbouwen: was van begin af aan het plan, omdat we boven 'maar' 4 slaapkamers hebben, ( 2 normale kinderkamers en een piepklein babykamertje). Om bij een tweede kleine alle kids kwijt te kunnen, zullen we op zolder 2 slaapkamers (en een studeerkamer) moeten maken, (m'n man heeft er namelijk nog 2 en m'n stiefdochter heeft het vaste plan om bij ons te komen wonen als ze 12 is). Daarvoor willen we dus aan beide kanten een dakkapel plaatsen, maar ik was even benieuwd wat daar nou een beetje een gemiddelde prijs voor is. We willen het zo breed mogelijk, huis is 6 m breed, dus de dakkapellen zullen iets van 5,5 breed moeten worden... Iemand enig idee?
Onze dakkapel kostte zo'n 5500 euro, maar dat is ruim 4 jaar geleden alweer. Dat was inclusief afwerken aan de binnenkant.
Ik heb toevallig 2 weken geleden een offerte opgevraagd voor een dakkapel van 4m breed. Kwam uit op 4200 euro met afwerking binnenkant precies 5000.
Wij hebben vorig jaar een dakkapel laten plaatsen ook van 5,5 m breed. Wij waren 7000 euro kwijt (incl.btw en afwerken). Het is een kunststof dakkapel.
Wij gaan ook een dakkapel van 4 meter plaatsen mag ik vragen bij welk bedrijf jullie dit hebben laten doen? Mag ook via pb hoor
Hoi Hoi WIj hebben onlangs ook een nieuw, kunstof, dubbelglas dakkapel laten plaatsen. Waren niet zo veel kwijt, maar wel een andere afmeting dan hier boven genoemd wordt. Kijk eens op google onder niels mons dakkapellen. Groetjes!
7000 euro met rolluiken,horren en noem maar op erin en 15jaar garantie en kunstof.draai/kiepraam pb maar voor t adres
Afgelopen januari een dakkapel laten plaatsen van ongeveer 4mtr breed. Kunststof kozijnen en 2 draai/kiepramen erin. Kostte ons zo'n 5000 euro. Tip: staar je niet blind op 1 aannemer,laat meerdere offertes maken bij verschillende aannemers.
Mijn ventje is bouwvakker, hij zegt dat je rekening moet houden met ongeveer 4500 euro dan heb je hem gewon goedkoop, maar gemiddeld toch wel rond de 6000 euro. Ligt ook aan de materialen die je wilt gebruiken.