tankini in je zwangerschap

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ik zat nog eens te kijken en vind het zonde een speciale positiezwempak aan te schaffen voor mn laatste 4 weken. Die zijn namelijk al snel erg duur.

Ik heb normaal maat 46 van zwempak.

Mn buik is na mijn vorige keizersnede niet meer hetzelfde geworden en is wat gaan hangen.

Kan dit wel met een tankini? Want dan neem ik er 1 die 2 maten groter is ofzo. Voel me toch al zo onzeker in een een zwembad, en wanneer mn buik eronder hangt is het helemaal geen gezicht. Dus moet er 1 hebben met een lange hemd.

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik heb toevallig van de week een tankine besteld bij Otto. Deze is van Lascana en er zitten ook beugels in (dat vind ik dan weer erg prettig) en het hemdje komt een stukje over het broekje heen. Dus is eigenlijk vrij lang. En ik vind dat je buik meer bedekt wordt, dan bij een zwempak.
    Succes!

3. Is een swimdress dan niet iets voor je? Die zijn een stuk langer dan een standaard tankini!

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb ook altijd een tankini (niet zwanger dus) en die sluiten gewoon aan. Ik heb normaal 34, ik heb in mn zwangerschap een gewone tankini geprobeerd en dan groter, maar dat werkte niet, hij wordt dan overal groter en das echt geen gezicht. Dus toch maar mn gewone maat en dan een zwangerschapstankini. Maar ik heb die al helemaal in het begin gekocht omdat ik ook ging zwangerschapszwemmen, dus ik snap wel dat jij het nu onzin vind. Maar dat van die 2 maten groter werkte hier dus niet.

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ik heb voor de zwangerschap bij de wibra een tankini gekocht.. was 9 euro kwijt.. Whoei..

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ging hier prima met een tankini :)

7. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had zelf bij de prenatal een zwangerschapstankini gekocht (geloof 30 euro) en dat werkte prima want die word alleen bij de buik wijder
    succes met zoeken

8. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik had vorige jaar een tankini gekocht bij Livera en die kon ik gewoon in mijn eigen maat dragen tijdens mijn zwangerschap. Van de week heb ik toevallig het zelfde model weer gekocht. De tankini heeft tunneltjes aan de zijkant met lintjes er in die je op kunt trekken. Dan krijg je rimpels in het voorpand, wat er voor zorgt dat hij niet strak valt. Ideaal voor een dikke buik! Momenteel is die tankini in de aanbieding voor 24.95. Ik vind 'em trouwens vrij lang vallen ook.
    Livera Lingeriewinkels .:. Badmode .:.

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik lees ook effe mee, want heb ook een tankini nodig. Ik ben niet zwanger. Maar heb nog de zwkilos en hangbuikje, dus kan geen bikini aandoen. Badpak vind ik niets. Ik heb nu maat 46.

10. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier ook geen speciale positie zwemkleding gekocht voor die paar keer dat ik ga zwemmen.
    Heb een ´normale´tankini gekocht bij Wehkamp en een maatje groter genomen.
    Nu had ik wel een broekje met riempje wat ik in het begin wat strakker deed en ook mijn bandjes kan ik verstellen.
    Zo zit er niks te strak of te wijd.

11. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    ik droeg gewoon een zwart hemdje (met lycra, van de Hema) met spagetti bandjes en zwart bikinibroekje (die ik al had). Ik heb dus niets speciaals gekocht.:D

Deel Deze Pagina