Leuk man; nu kan ik een beetje levellen voordat ik iedereens nieuwsoverzicht volprop. Ik vind het alleen lastig met instagram dat hij foto's bij wil snijden naar een formaat waarvan ik denk: NEEEE!!! Want bij een aantal leuke foto's die ik wilde uploaden zou dat betekenen dat er geen hoofd meer opstond. Dat is wel jammer.
Ik zet er dan altijd in picsart (app) eerst een witte rand omheen. Als je hem daarna bijsnijdt staat de foto er wel helemaal op!!
Ik vond het vooral echt zo bizar dat in deze kleine iinstagram groep net oemand zit die in dezelfde omg. is opgegroeid als ik (en daar via ig achterkomen) Dat verzin je toch niet haha
Ja klopt, maar niet alle bewerkingen van picsart werken daarbij helaas. Soms heb ik een foto bewerkt maar dan komt hij toch niet helemaal op IG, dus ik doe hem dan bijv in 2 delen.
Ik moet trouwens zo maar even nagaan of ik iedereen nu heb. Ik heb een paar dagen terug een lijstje ontvangen, maar er zijn inmiddels weer wat namen bij.
Ik heb sinds kort insta , alleen zit er nog weinig op snap het idee niet echt lekker BLONT he Trouwens mijn stiefdochter heeft het voor mij aangemaakt 😂😂