wie is er ook net begonnen met hardlopen en vind het leuk daar over te hebben en eventueel tips te geven?
Ik loop onder tussen een jaar of 2 hard. Als is het er op het moment erg ingeschoten vanwege allemaal dingen. Maar ik loop ook liever in de winter dan in de zomer.
Hier net begonnen met hardlopen Kwam laatst dit tegen: Dit moet je weten voordat je begint met hardlopen | Cosmopolitan Mobiel
Ik loop hard sinds augustus en begonnen met evy. Nu loop ik zonder evy maar hebben we een app waar ik een interval training zelf kan maken.
Het is ook heerlijk om te doen, vind ik en je knapt er zo lekker van op. En fitter wordt je er zeker van. Trots ben ik altijd als ik het weer heb volbracht, maar dat komt omdat ik fibromyalgie heb en ik nooit had gedacht dat ik dit zou kunnen. Denk erom dat je dus niet te hard van stapel loopt. Echt langzaam opbouwen. Goede schoenen hebben is ook belangrijk en natuurlijk een dosis discipline. Succes.
Zelfdiscipline, dat is nog het lastigst. Soms totaaaal geen zin, fut noem maar op. Maar als ik 't dan gedaan heb, voel ik me heerlijk en zo vol energie dat ik nog wel een rondje kan.
Ik loop ook al een paar jaar. Op en af dat wel, dan komt er weer een zwangerschap tussen, dan weer een blessure dan weer operatie. T is altijd wat. Haha! Ik gebruik ook het programma van evy maar ik doe ivm met oude blessures wel lessen dubbel. Rustig opbouwen dus. Ik vind het makkelijk bij evy dat ze mij aan mijn handje meeneemt en zelf niet hoeft na te denken over welke muziek en welk schema. Ik wil sporten maar ben wel lui! 😉 ben deze week sinds tijdje weer begonnen. Weer op naar de 5 km
Ik loop al sinds 2008 hard, dus al een tijdje. Ook wedstrijden, als recreant dan natuurlijk, haha. Variërend van 5 km tot en met halve marathon. Op de 5 km dit jaar een keer 7e, 8e en 6e geworden, erg trots op Nu bijna 25 weken zwanger, buiten op de harde ondergrond lukt niet meer door pijn. Op de sportschool kwartiertje op de band lukt gelukkig nog wel.