Echtgenoot wil Zsa Zsa Gabor (94) verrassen met kind | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl 67 jaar, levert zaadjes in en wilt zo zijn 94 jarige vrouw verrassen?? beetje ziekjes vind ik persoonlijk
dusss... het er over nadenken niet eens waard! wat een goeie reden om een kind op de wereld te zetten! *sarcastische bui uit*
Zsa Zsa kan zich op dit moment beter richten op een mooi plekje in de eeuwige jachtvelden, dan op een kind.
Ongelooflijk! Ik las het vanmiddag en tja wat moet ik er van zeggen.... Sommige mensen denken echt dat je kindjes cadeau krijgt. Denken ze eigenlijk wel wat het voor het kind betekend? Mijn ouders waren 40 toen ze mij per ongeluk kregen...dat vind ik al oud hahaha....voor toen in ieder geval. Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd een gevoel heb gehad dat mijn ouders oud waren. Ik hoopte altijd dat mijn ouders er nog waren als ik kinderen kreeg (mede ook omdat ik nooit een opa of oma heb gehad). Dat is dus niet gelukt, mijn vader stierf toen ik 30 weken zwanger was van mijn eerste. Vandaar dat ik zeg...een kind op je 94e...no way!
kind geboren, dan gaat moeder dood en vader kan niet voor zijn kind zorgen omdat hij te oud is. resultaat dat er weer een kind wees wordt en tja geld hebben ze wel dus een voogd zoeken zal geen probleem zijn. allemaal zo overbodig. dat ze lekker wat tehuizen gaat bezoeken en die kindjes is verrast met een heerlijke knuffel en van al dat geld leuke kadotjes koopt voor ze. met geld kun je tegenwoordig echt te veel , kan hier zo kwaad om worden
Ik mag toch hopen dat er geen arts is die aan deze idioterie gaat meewerken. Die achterlijke fratsen van die celebrities altijd. Ze denken maar dat ze met hun geld alles kunnen doen, zelfs een kind op bestelling. Leuk, zo'n levend accessoire.
Zo ziet ze er nu uit (Even naar beneden scrollen ) Schokkend! Zo ziet Zsa Zsa Gabor er nu uit | Glamour
Nou, daar kan je toch makkelijk een kinderwagen voor of achter plaatsen? Snap het probleem niet. Moeders en kind samen een straatje om.... Serieus de idioterie!!!!
Ik heb al 3 keer mijn getypte stukje weggehaald, omdat ik het niet goed kan verwoorden wat ik hier van denk. De netste poging tot nu toe: KOEKOEK! Mafkikkers!
Dat zal die arts zeker niet weigeren (ik hoop natuurlijk van wel!), met geld is alles te koop blijkbaar.
Nah dan had ie zich dat geld kunnen besparen, gewoon effe flink kietelen en het is gebeurd Maar serieus, een kind is toch geen chiuahua pup??? Nee dan spoor je toch niet als je dat een kind aan doet :x
Tja, een vent die iets heeft met een vrouw die bijna 30 jaar ouder is en dus zijn moeder kon zijn, wat kun je daar anders van verwachten dan achterlijke ideeen? Nee, ik weet het al: het is hem echt om het geld te doen en aangezien flink kietelen niet geholpen heeft is dit zijn laatste poging om 'r dood te krijgen...