Het doorverkopen van cabaret kaarten

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Aszz, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedemorgen!

Een beetje een vage titel, maar ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren.
    Jochem Myjer komt ergens in juni hier in ons durpke. Ik was er natuuuurlijk helemaal te laat mee ( stomstom!! ).
    Ik kijk dus op marktplaats, zie ik ze gewoon te koop staan voor € 72.50 per stuk, terwijl de 'normale ' prijs € 12.50 was.... :$:$:$:$

Nu weet ik dat het op meerdere sites verboden is om ze voor meer dan 10% van de inkoop prijs te verkopen ( of iets in die richting ) en dat de overheid dit helemaal wilde verbieden.
    Maar, is dat nu al zover? Want ik vind het echt belachelijk.

Oké, ik kan er niet bij zijn, jammer ( ben er al vaker heen geweest ) en het dubbele vragen snap ik nog wel hoor, maar dit.... tsssssssssssssss. Schaamteloos.

Iemand enig idee?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Jeetje, belachelijk zeg!

Geen idee hoe dat werkt. Ik kan me wel voorstellen dat het verboden is. Maar aan de andere kant, wel slimme handel.

Ik ben er nog nooit geweest, maar ik zou er niet 70 euro voor betalen.

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja het is echt diep triest. Sommigen maken hun eigen handel. Kopen kaarten om ze te verkopen en er dikke winst mee te maken:(

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Maar er staat toch altijd een naam op kaarten?
    Juist om dit soort praktijken te voorkomen?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee hoor, ik had laatst nog concert kaarten voor Roger Waters, en die staan niet op naam.

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat is wel echt belachelijk veel ! Ik weet wel dat wij voor zijn show De rust zelve, ook kaartjes via marktplaats hebben gekocht. Voor dezelfde prijs als in de voorverkoop ! Je gaat toch niet 60 euro meer betalen voor dezelfde show en zelfde zitplaatsen als iemand anders. Pure oplichting ! Ik hoop dat die gene zijn kaartjes never nooit verkoopt.

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Dat is inderdaad belachelijk, lekker snel verdiend die 60 euro!!
    Je moet soms echt wel opletten, nou zou marktplaats gewoon in de gaten houden. Misschien dat iemand ze er nog voor een eerlijke prijs opzet en dan gauw die persoon mailen of bellen.

Ik zie het ook weleens met kleding!! Bijv van de wibra dan kost het nieuw 4 euro en dan is het op marktplaats bieden vanaf 7,50 ofzo.;)

Deel Deze Pagina