zo geschreven voor een jongen, maar lijkt me wel een naam die veel mensen verkeerd gaan uitspreken of niet van weten wat het is j/m.
Mijn collega heet Sean...(spreek uit Se-an) Vrouwelijke collega, dus Lean vind ik ook meer vrouwelijk. (Leandra/Leanne enz)... Maar zou ook niet raar opkijken als een jongen zo heet... Erg moeilijk dus!
Ik vind het niet mooi, sorry. bij mijn vorige werkgever werkte wij met lean, Google er maar op. Moet dus altijd daar aan denken als ik dat hoor
Het gaat er trouwens niet om of het mooi is oid, ik had gewoon pas een discussie met iemand er over. Ben het daarna gaan na zoeken op google, maar kon het niet echt vinden. Ben niet van plan om mijn zoon/dochter zo te noemen hoor..
Ik vind het meer een meidennaam, komt denk ik omdat ik bij het horen van die naam de link leg naar leanne / lianne.
ligt er heel erg aan hoe je het uitspreekt. op z'n engels (dus met ie klank) doet het me idd denken aan de werkwijze, dus vind ik het geen naam. op z'n nl: met klemtoon op LE-an voor een jongen met klemtoon op le-AN voor een meisje