Ik ben benieuwd! Zelf neem ik hem na de voeding met zn gezicht naar me toe (heb dan zelf mn voeten op tafel) en dan praten, 'hoofd-schouders-knie en teen' zingen, andere liedjes of met een rammelaar rammelen, zn voetjes kriebelen en kussen. Dit zijn allemaal dingen waar hij van geniet en een stralende lach oplevert
Ons dochtertje is nu 8 weekjes. En die zet ik ook zo op schoot. En die vind het helemaal geweldig als ik op haar neusje druk en toet zeg Had ik bij deze foto dus ook gedaan
Prachtige foto! Dat is zo genieten he als je zo'n stralende lach krijgt! Mn zoontje vind het ook geweldig leuk als ik op zn neusje druk en dan zeg ik : 'piepneus'. Haha je verzint ook de gekste dingen he Knuffelen houd onze zoon niet zo van Na de voeding even, maar dan is het gedaan, dan wil hij uitdaging!
Doe ook motorische spelletjes met mijn kleine, sinds week 8. Hand naar elkaar toe van elkaar af met gestrekte armpjes, met handje voetjes aantikken (beentje erbij optillen), 'traplopen' en rondjes draaien met de benen naar recht werkt ook super bij/tegen krampjes. Verstoppen achter een hydrofiele doek (kiekeboe). En idd zingen, rammelaar, piepgeluiden speeltje en voorlezen.. Piepboekje vindt hij ook geweldig.