Hoi, Ik heb het zo te doen met ons kleintje, hij is zooo vaak verkouden! Het lijkt wel of hij om de week verkouden is. Hij is dan ook echt flink verkouden, hij hoest zichzelf wakker, en heeft er veel last van. Vannacht weer met hem opgezeten en de hoest wordt alleen erger als hij weer ligt . Ik ben vorige week al met hem naar de huisarts geweest maar ik kan verder niets doen dan alleen een neusspray en tijmsiroop geven. Ik weet wel dat als je kindje naar het KDV gaat vaker verkouden is... maar om de week is wel veel he? Zijn jullie kindjes ook zo vaak verkouden?
Lotte was absurd vaak verkouden, vaker wel dan niet eigenlijk. Zij had dan ook van die dikke groene klodders, vaak koorts en oorpijn. In het eerste jaar moeten ze nog veel weerstand op doen, maar wanneer je vermoed dat er meer aan de hand is zou ik gewoon nog eens terug naar de huisarts gaan. Lotte heeft met 14 maanden buisjes gekregen en haar neusamandel is geknipt, sindsdien weinig verkoudheden meer.
Wij hebben dat met Gijs ook heel erg hij is er helaas nog steeds niet vanaf. Nu moet ik wel vertellen dat Gijs een vorm van astma heeft! De Ka gaat in december onderzoeken bij hem doen om tekijken of er nog meer oorzaken kunnen zijn. Zijn neusamandelen zijn al verwijderd en buisjes worden nog geplaatst in zijn oortjes. Succes en als je het niet vertrouwd gewoon terug blijven gaan naar de HA die kan je uiteindelijk doorsturen naar de Kinderarts (KA) of de kno arts succs.
Kan een otheopaat daar ook niks mee? Ik weet wel dat hij/zij iets tegen oorontstekingen kan doen...zou eens informeren! Suc6 met je kindje
Hier ook hetzelfde. Mijn mannetje is een week niet verkouden geweest en nu heeft hij het weer! Hij hoest ook de hele tijd en slaapt daardoor minder. Zijn neusje zit ook helemaal vol. Ik vind het zó zielig, maar meer kan ik niet doen.
Hier nog 1! Ook meer wel verkouden dan niet. echt zo zielig! Ben blij als ze eens twee weken niet verkouden is. Hopenlijk gaat het gauw beter met al onze snotneuzen!
Zoë is nog niet echt ziek geweest, maar ik ben al weken af en aan verkouden! Tis net alsof zij alle weerstand uit me geslurpt heeft en ik daardoor steeds ziek word.... twinny
hier nog een..zo vervelend en zielig. Hij hoest zich ook wakker en kan heel moeilijk door zijn neusje ademen..Waren we er net een weekje vanaf en daar was het weer...gaat de nachtrust weer.....
Hier ook, Harko is veel verkouden gaat 3 dgn naar het kdv en heeft 8 maanden bv gehad. En hij is ook bijna altijd verkouden, je kan er toch niets aan doen. Gaat vanzelf weer over!