*zucht* bestelling bij Bonprix...

Discussie in 'De lounge' gestart door Yotsuba, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    . Ik moest hier echt ff heel hard om lachen!! Zijn ze helemaal gek geworden daar??
    Is dat pakketje wel bij jou in de straat afgeleverd dan?

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ja waarschijnlijk wel :) zijn 4 flats en ik zit helemaal aan t begin, geen idee of t andere nummer wel bestaat hahaha maar ik kijk wel ff
    Als het ergens is afgegeven willen ze uiteindelijk ook geld zien, maarja ik ga niets betalen als ik niets heb ;)
    Gaat nog leuk worden dus ;)

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    ik heb gelukkig die 2 keer dat ik er iets besteld heb helemaal geen problemen gehad, de bestelling was zelfs sneller dan aangegeven. Vervelende dat ze zo met klanten om gaan. Tja als ze hun geld willen zullen ze toch beter moeten opletten.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

vervelend zeg! ik bestel er regelmatig en heb 1x problemen gehad. toen ik kreeg ik iemand aan de lijn die me heel goed heeft geholpen en me zelfs de volgende dag terugbelde om te bevestigen dat het geregeld was. maar hoor er wel vaker slechte verhalen over.

hun mailafhandeling is echt belabberd, daar mogen ze wel heel erg iets aan doen. die antwoorden slaan helemaal nergens op.

5. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik heb ook slechte ervaringen met bonprix. Ik had tot 2x toe een bestelling geplaatst wat niet geleverd is. Vervolgens kwamen ze met herinneringen aanzetten dat ik nog moest betalen terwijl ik nooit wat had ontvangen! Heen en weer gemaild en gebeld hierover. Uiteindelijk hebben ze het "kwijtgescholden".

Deel Deze Pagina