Oh meis...wat een vreselijk mens! Trouwens...vind het ook wel een beetje vreemd van de bovenbuurvrouw...dat ze tegen haar zegt dat ze misschien wel een handtekening-actie kan op starten.. Dat soort mensen moet je niet op ideetjes brengen..... Maar ja, negeren is idd het best...maar dat is en bljft moeilijk...
Grrrrr Mijn nekharen gaan rechtovereind staan. Brr ik ken dit soort mensen. Dat verhaal over je uitkering komt mij ook bekend voor is bij iemand gebeurt die ik goed ken ook verlinkt door iemand terwijl daar geen enkele aanleiding voor was maar wel werd haar uitkering tijdelijk stop gezet en moest ze maar zien hoe ze aan geld kwam. Verlinken deden ze toch alleen in de oorlog ? Misschien had ze er toen ook al last van de buren te verlinken zou ik gewoon zo aan haar hebben gevraagd. Over je hond ook dat komt mij bekend voor. Ik had anderhalf jaar geleden mijn lieve jack russel teefje die ik al 13 jaar had. Ik woonde hier toen net een jaar toen ik gezeik met mijn buurman kreeg over de hond. Ze zat uren achtereen te blaffen en het ging door merg en been bla bla bla . Ik wist dat Gizmo waaks was als er iemand langs liep en dan even ging blaffen thats it . ik moest mijn hond maar meenemen als ik de stad in ging en haar dan maar in de auto laten zodat hij er geen last meer van had of haar op sluiten boven in de badkamer. Ik heb gevraagd of hij wel goed bij zijn hoofd was en gezegd dat ik weet dat ze alleen blaft als er iemand voor de deur staat uit waaksheid. Ik moest er maar wat aan gaan doen anders zouden we geen leuke buurtjes meer zijn ! Whaaaaatever zei ik toen, toen ging hij dreigen en zei nou ja en anders merk je het wel als je kleine straks in mei is geboren. WAAATTT? Ik zei weet je wat jij moet doen parasiet ? lekker werk gaan zoeken en van je luie reet af komen geeft dat simpele leventje van je eens een doel. Ja toen had ik het helemaal gevreten. Hij klaagde steen en been over mijn Gizzie terwijl ze dan met mij mee was en dus niet thuis was . Ik deed haar via de tuin in mijn auto zodat hij niet kon zien dat ik haar meenam en toen had ik hem tuk. Mijn lieve gizzie is helaas een half jaar later overleden en nu hebben wij een duitse herder teef maar hij houd tot nu toe zijn mond. Over die buurvrouw van jou ik zou tegen haar zeggen dat ze maar even moet gaan op houden omdat je anders aangifte doet wegens laster en smaad en als ze een brief heeft geschreven aan de soos ( wat je niet zeker weet) smaadschrift er ook nog even bij. Ik zou eventueel de wijkagent ook op de hoogte stellen zodat mocht het eventueel escaleren dat hij ervan af weet. Kijk uit voor dat soort types dat zijn van die mensen als die je niet moeten maken ze je helemaal gek. En volgens mij kun jij je energie beter ergens anders aan besteden. Hou je rustig en sterk. liefs Jet ( sjemig wat een lang verhaal )
Ik zie al dat ik niet de enige ben met zon zeik buur! Dat sterkt me dan weer! @mopsje, tja mijn ex was ook geen lieverdje, denk dat haar haat jegens mij daar vanaf stamt, dat ze heeft gedacht owh die is weg en dus is dame alleen een makkelijk prooi...FOUT! Het is eerlijk waar dat ik zwanger ben en me niet te druk wil maken maar ik ga er vandaag nog langs! @najet, gezellie kom maar! Gaan we samen hard lachen hier met het raam open! @SanK, weet je, ze was haar zat en heeft dat min of meer gezegt om van haar af te komen, alleen idd de buuf draait het om! Ik heb een brief geschreven met een nog redelijk vriendelijke inhoudt gezien brieven tegen je gebruikt kunnen worden. Ik heb dit gedaan omdat ik geen enkele behoefte heb om tegen die hypochriete smoel aan te kijken gezien ik anders bang ben dat ik me niet in kan houden
Probeer er boven te staan, doe overdreven aardig (doe ik ook bij mijn buuf) en laat haar maar merken dat jij wel beter weet! Verder zou ik haar bij de volgende confrontatie even haarfijn uitleggen wat jij allemaal weet! En vragen wat zij nou vindt dat jij ermee moet doen?
Jees Jet... Hetzelfde verhaal dus bij jou! Wat bezielt die mensen in Godsnaam toch?! IK moet wel zeggen dat het me echt sterkt dat ik niet de enige ben met zulke buren! Ik ga maatregelen nemen maar probeer alvorens een wijkagent in te schakelen eerst zelf oplossingen te vinden... Of zal ik toch eerst even bellen naar woningbouw vereniging en politie alvorens die brief in haar bus te doen? Bedankt!
Owh Gupsie... Aardig doen kan ik dus echt niet meer nu...Ik hoef haar echt niet te zien want ik sta zeker niet voor de gevolgen in als ze me weer aanspreekt...
Wat een trut die buurvrouw! Ik zou haar ook negeren, negeren, negeren! Totaal niet reageren op wat dan ook, erg moeilijk maar blijf volhouden. De aanhouder wint! Heel veel succes met zulke buren
Nin....wat een ouwe hoer is dat zeg! In wat voor flat woon je, met hoeveel etages?...Ben gewoon ff nieuwsgierig hoor. Is er een lift?....Heb er ff geen beeld bij hehe. Zo'n mens zou je toch een zet over de railing geven... Gewoon negeren meis...dat mens spoort niet, en zodra jij je handen brand aan iets tegenstrijdigs ,reken er dan maar op dat ze aan de foon hangt bij de politie of wbv. Dus gewoon vol houden en niet meer met haar in discussie gaan...en desnoods roep je gewoon dat ze wel van je advocaat hoort ofzo, kan jouw het schelen. Wat een klotewijf.
Hehe Nieske! Ik woon in een flat met 4 etages, zelf op de 2de, schuinonderzeikwijf woont dus op 1 met niemand onder haar alleen boven en naast aan een kant. Haar woning grenst aan de lift. Toen mijn buurmeisjes kleiner waren heeft ze daar ook diverse malen staan klagen over het kabaal wat die jonge kinders maakte... Dus jullie opperen gewoon negeren en NIET aanspreken danwel een brief in haar bus doen?
Idd wat een :c: Ben t met de andere dames eens, t beste wat je kan doen is negeren. Als ze je aanspreekt, zeg je niks en loop je gewoon door, je kijkt haar nog niet eens aan. Doe net alsof ze lucht is. Als ze bij je thuis aanbelt, kijk je wie t is, is zij t, niet opendoen. Totaal negeren dus, nog niet eens een vuile blik of een zucht richting haar geven, gewoon net doen of ze niet bestaat. Ze zal blijven proberen je uit je tent te lokken, maar als jij haar helemaal negeert, houdt ze vanzelf wel een keertje op. Dan is de lol er voor haar gauw af. Gewoon haar dood zwijgen dus, nou dat moet een makkie voor je zijn
Geez wat een vreselijk wijf zeg! Ik denk idd ook dat je het 't beste kunt negeren - voor zolang als je het kunt opbrengen (en toegegeven: dat lijkt me moeilijk). Je weet nu iig dat haar gezever toch niet serieus genomen wordt door de woningbouwvereniging. Dus ze kan dreigen wat ze wil.. En anders toch de wijkagent inschakelen. Dat klinkt misschien drastisch maar ik denk ook dat het mens om aandacht verlegen zit.. en zo iemand heeft een benadering nodig waar een wijkagent erg goed in is: met veel geduld én iemand in een uniform aan de deur maakt vaak meer indruk dan een buurvrouw op de stoep.
ik denk ook dat negeren het beste is. deze mevrouw verandert ws toch niet en is sowieso niet redelijk. het kost haar ws meer energie om zo nauwlettend en fantasierijk te zijn dan met haar eigen saaie leven bezig te houden. kan me voorstellen hoe irritant dit is, maar probeer er echt boven te staan, straks is het voorhaar niet leuk meer omdat ze geen respons krijgt en is iemand anders weer de l*l waar ze haar frustraties op kan botvieren. en ik zou sowieso geen brief doen. sterkte
nou meid sterkte, ik zou wel eerst de woningbouw en de wijkagent inschakelen voordat je de brief geeft. wens je sucses en laat je weten hoe het allemaal afloopt hier is het nog steeds rustig mijn mannetje is bijna nooit thuis want heeft eigen bedrijf maar toch durft ze niet meer. ben zelf ook geen lieverdje hoor tegen zulke mensen weet wel als ze nu nog 1 keer wat zegt dat ik via de ramen naar binnen ga en haar zal laten zien over wie ze het heeft . liefs mopsje
Nin, de brief posten en afwachten....is een nette brief en mocht ze daar echt problemen door gaan veroorzaken dan contact met de politie opnemen, dan maar zwaar geschut. Maar ik denk dat ze wel indamt hoor....een goede brief zonder onvertogen woorden, helemaal goed
Ik zou toch als ik jou was eerst even contact zoeken met de wijkagent zodat hij weet wat er speelt voordat ZIJ hem gaat bellen om te zeggen dat je haar onterecht lastig valt. Zon mens lijkt het mij namelijk wel. xxx Jet
Daar heb ik ook al aan gedacht, ik moet vanmiddag na 3 uur bellen naar de bemiddelaar voor dit soort dingen van de woningbouw... Jullie horen van me
Wat een verhaal zeg WIj hebben ook geen fijne onderburen, maar dit slaat echt alles Ze zouden die vrouw moeten opsluiten zeg! Sterkte meis... Ik kan wel zeggen laat je niet gek maken, maar nogmaals ik heb ook geen fijne buren en leef dus helemaal met je mee!
Dankje wel Pink! Erg he? Nou de woningbouw doet dus niks met dit soort zaken en ik moet contact opnemen met de wijkagent, helaas neemt die tot nog toe niet op...
Even een update, De wijkagent is helaas maandag pas weer aanwezig maar heb wel even mijn verhaal mogen doen. Op mijn adres was geen enkele klacht bekend over wat dan ook...Wat ik ook wel verwacht had, echter was de dame wel bekend bij de politie dus het advies was min of meer dat ik beter even contact kon zoeken met de wijkagent as maandag... Ik heb overleg gehad met de bovenburen en mede met hen besloten dat ik de brief toch in haar brievenbus zou doen. Ook hiervan weet de politie nu, er werd een aantekening van gemaakt. Tot dus ver gaat t goed