Goed zo dat heb je goed opgelost , ze weten ervan nu en nu eens kijken hoe mevrouw hierop gaat reageren. Als zij bekent is bij de politie weet je al genoeg denk ik en zeker als er geen klachten zijn opgenomen van jou adres. Laat je niet gek maken door dat mens nadat ze je brief heeft gelezen zal wel weer met een verzonnen verhaal op de proppen komen. Heb je een copie van de brief bewaard? Altijd een stapje voor blijven. liefs Jet
Hoi Jet, Ik heb de brief in de pc opgeslagen, dus dat komt goed, ze staat bekend als klaag graag, t is niet zo dat ze enge dingen heeft gedaan... Hoewel, leugens rond bazuinen is ook eng!
Ik merk dat ik er nu bijna van begin te smullen van dit verhaal...erg he?! hahaha, het is ook net een soap. Ben benieuwd hoe het verder gaat...
Ha Ninet, Wat een ongelooflijk zeikwijf dat k*tmens. Ik vind dat je t tot nu toe erg goed opgelost hebt Dacht zelf direct aan voodoo Veel sterkte ermee. Moeilijk om haar te negeren :x ](*,) :-# x Sophie
Ach... T is ook net een soap en zou het mezelf niet overkomen dan zou ik er ook van smullen denk ik Helaas betrekt deze klaagbaal ook mijn dochter van 9 erbij en dus smul ik er zelf absoluut niet van maar wil dat het opgelost wordt voordat het escaleerd en ik straks kan bevallen bij meneer agent op bed Ik probeer het dan ook eerst goedschiks...blijkt dat niet te helpen... Ik hou jullie zeer zeker op de hoogte meiden, alle *ideetjes* zijn nog steeds welkom! hehe
Ik zou gewoon naar de woningbouwvereniging gaan en over haar gaan klagen. Gooi er maar een leuk verhaaltje tegen aan hoor, laster, bedreiging. enz. Gewoon vaak genoeg doen dan doen ze vast wel eens wat, lijkt mij, Als dit niet helpt naar de politie gaan, ook voor laster en bedreiging, ben je er vast zo van haar raf en met een beetje geluk heb je meer buren die last van haar heeft.
Ik begrijp dat je kontakt hebt gezocht met de wijk agent....maar als ik jou was zou ik HAAR zo min mogelijk aandacht of respons geven... Dat krijgt zij veel te veel nu, en dat is waar deze mensen gek op zijn...
Hihi ik lees het nu pas....maar wat ik dan zou doen is een drol in een krant rollen, die aansteken en als ze dan het vuur uit proberen te trappen staat ze in de stront.....echt haar verdiende loon als ik het zo hoor
Hahahaha, wat zijn jullie toch een heerlijke monsters! SanK, ik heb idd op aanraden van mij verhaal bij een politieagente gedaan, rest me alleen nog de brief in de brievenbus te stoppen en verder zwijg ik haar dood hoor... In deze brief staat duidelijk dat ik weet dat ze stookt en klaagt en ik vraag haar te stoppen hiermee gezien ik anders aangifte doe van laster. Overigens moest de politieagente erg hard lachen dat Sam op een bakje zou poepen en plassen, ze zei dan moet je mij niet bellen maar het Guinnis boek.
Hoi Ninetje, wat een verhaal zeg. Ik hoop voor je dat zij snel verhuist maar ja dat zal wel niet gebeuren. Ik zou haar ook zoveel mogelijk negeren. Ik hoop voor jullie dat de situatie snel verandert en dat jullie eens een keer rustig kan wonendaar. Groetjes Jolie
Hoihoi! Ondertussen zijn er zon 2 weken voorbij, ik heb niks meer gehoord, als ze me zien dan duiken ze snel weg voor het raam vandaan... Gisteren kwam ze plots in de lift staan bij me, ik was al helemaal op scherp maar ze zei niks. Wel begon ze heel overdreven aardig tegen Sam te doen die haar vervolgens met haar modderpoten besprong. Ze aaide haar zelfs! Ik heb nadrukkelijk gezegd dat ik niet wil dat ze sam aanraakt en dat was t...geen gedag geen hallo...niks...klaar over en uit! Ik denk dat de brief zijn werk heeft gedaan en dat deze nare dame weet dat ze nu beter op kan houden! Zo zijn jullie weer op de hoogte!
hey wat goed ninnetje mooi zo en houden zo dat mevr ouwe heks haar klep houd. wel in de gaten blijven houden! xxx jet
oei, ik wil geen partij kiezen, maar ik weet wat het is om lawaaierige buren te hebben (helaas). Geluid gaat niet naar links of rechts in een flat maar diagonaal naar boven en/of beneden. Onze buren hadden een diepvrieskist van 20 jaar oud die dreunde door tot bij ons in de slaapkamer, nachten heb ik ervan wakker gelegen en gevraagd of ze dat ding niet in de schuur konden zetten. Ik raad je aan on een gesprek aan te gaan met de buurvrouw, je kunt meer van elkaar verdragen als je wat vriendschappelijker met elkaar omgaat. Vergeet niet dat je in een flat woont, dat is nou eenmaal gehoriger. Succes, ik hoop dat jullie eruit komen, anders verhuizen?