zucht buren ruzie...hoe pak ik dit aan (update)

Discussie in 'De lounge' gestart door Ninetje, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben blij om teh lezen dat die heks jullie nu eindelijk met rust laat.

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja ik ook, brief heeft dus wel geholpen! Of zou ze een kerst-staak-het-vuren hebben ingelast?

Door dat ideetje van die poep door de brievenbus moest ik ineens weer denken dat wij ook zoiets hebben gehad met een buurman die bij ons zat te zeuren over waar de hond zijn behoefte deed, terwijl wij daar nooit liepen met de hond. Toen hebben wij poep uit de kattebak onder zijn handvat van zijn autoportier gedaan. Verder niks meer van gehoord maar we hebben het uitgegierd van het lachen, de voorpret alleen al. Nu doet Booey dat soort dingen niet meer hoor ..... ;)

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hehe foei!

Ik kijk wel hoe en waar t ophoudt, voorlopig weet ze nu dat ik weet hoe smerig ze bezig is geweest....

Ik zie wel of ze doorgaat maar ik sta scherp hoor ;)

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goed geregeld meis! Wat een zeikwijf zeg...moest verboden worden!

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik sta er wel verstel van wat jullie allemaal verzinnen om te doen met lastige buurmannen en buurvrouwen.... :confused:

Wat ben ik dan eng braaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffff...... 8-[

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hahaha eng he SanK?

Ik heb me zitten verlekkeren op de ideetjes!

Geweldig!

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja dat wel....maar ik zou ze nooit durven uithalen.... :)
    Gelukkig niet eigenlijk.... ;)

8. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Verlatingsangst bij een hond is heel goed te verhelpen. Heeft mijn hond ook gehad, de buren waren al met een handtekeningenactie begonnen. Nu kan hij heel goed alleen zijn. Je hond krijgt dan tijdelijk Chlomicalm, dit onderdrukt het angstgevoel en hij wordt er ook een beetje sloom van. Je moet dan opnieuw beginnen met de hond leren alleen te zijn. Als het alleen zijn goed gaat kun je de medicijnen afbouwen. Het beste kun je een videocamera gebruiken om te zien of de hond rustig is wanneer je weg bent, als je bij de bovenbuurvrouw zit voelt hij dat je in de buurt bent. Gewoon even contact opnemen met een hondentherapeut, hondenschool of de dierenarts.

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nu doe ik die dingen ook niet meer hoor, ik denk dat de buren nl van mij ook wel eens last hebben.
    Ik weet nog een leuke trouwens, cocktailprikker afbreken tussen de bel ... om half 4 in de ochtend hihi, door de gedachte alleen al zit ik te grijnzen achter de pc, erg he!

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Seconde lijm in het sleutelgat...

Deel Deze Pagina