Ja ik ook, brief heeft dus wel geholpen! Of zou ze een kerst-staak-het-vuren hebben ingelast? Door dat ideetje van die poep door de brievenbus moest ik ineens weer denken dat wij ook zoiets hebben gehad met een buurman die bij ons zat te zeuren over waar de hond zijn behoefte deed, terwijl wij daar nooit liepen met de hond. Toen hebben wij poep uit de kattebak onder zijn handvat van zijn autoportier gedaan. Verder niks meer van gehoord maar we hebben het uitgegierd van het lachen, de voorpret alleen al. Nu doet Booey dat soort dingen niet meer hoor .....
hehe foei! Ik kijk wel hoe en waar t ophoudt, voorlopig weet ze nu dat ik weet hoe smerig ze bezig is geweest.... Ik zie wel of ze doorgaat maar ik sta scherp hoor
Ik sta er wel verstel van wat jullie allemaal verzinnen om te doen met lastige buurmannen en buurvrouwen.... Wat ben ik dan eng braaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffff...... 8-[
Verlatingsangst bij een hond is heel goed te verhelpen. Heeft mijn hond ook gehad, de buren waren al met een handtekeningenactie begonnen. Nu kan hij heel goed alleen zijn. Je hond krijgt dan tijdelijk Chlomicalm, dit onderdrukt het angstgevoel en hij wordt er ook een beetje sloom van. Je moet dan opnieuw beginnen met de hond leren alleen te zijn. Als het alleen zijn goed gaat kun je de medicijnen afbouwen. Het beste kun je een videocamera gebruiken om te zien of de hond rustig is wanneer je weg bent, als je bij de bovenbuurvrouw zit voelt hij dat je in de buurt bent. Gewoon even contact opnemen met een hondentherapeut, hondenschool of de dierenarts.
Nu doe ik die dingen ook niet meer hoor, ik denk dat de buren nl van mij ook wel eens last hebben. Ik weet nog een leuke trouwens, cocktailprikker afbreken tussen de bel ... om half 4 in de ochtend hihi, door de gedachte alleen al zit ik te grijnzen achter de pc, erg he!