Danley had ik al eerder ergens gelezen, volgens mij had je die ergens anders ook genoemd haha ik vindt hem wel leuk, maar het is niet DE naam Maar goed, hoe weet je nu wanneer je DE naam te pakken hebt, ik heb bij heel veel namen dat ik denk jaaaaa dat is hem, en de volgende dag denk ik hmmm neeeee toch maar niet. Misschien moet ik gewoon beslissen als ik bevallen ben whahaha kan ik ook niet meer terug hahahahaha
Haha ja wanneer heb je de juiste naam he ik had hem gelukkig al voordat ik zwanger was voor een jongen trouwens ryan roan en riley
Ik vind Lucas mooi! Past ook goed bij Eline. Kan me wel voorstellen dat je een beetje baalt. Ik vind die suggestie die iemand hier geeft: Aiden best wel leuk, zelfde klanken als Jaylen. Andere mogelijkheid is de bijbelse vorm: Jalon
Lucas past veel mooier bij Eline, allebei tijdloze nette namen. Lucas en Jaylen....da's wel een heel ander ''soort" naam hihi Wat enorm toevallig dat je neefje nu Jaylen heet, niet een naam die veel voorkomt. Misschien per ongeluk toevallig zelf een keer die naam laten vallen in bijzijn van haar? Lucas is best leuk (wel heel erg veel voorkomend!!) Ik hoor liever Cas of Luuk, veel stoerder! Succes met zoeken
Shit zeg, dan is het wel even slikken als je die naam hoort ofniet? Even over een hele andere boeg; Nikai? Heb het gevoel dat de 'apartere' naam je meer trekt dan Lucas, maar kan het mis hebben
Lucas vind ik wel een leuke andere naam ipv jaylen. Wij zelf hebben even de naam Caylen/Kaylen in gedachte gehad voor een knul misschien is dat een mooie vervanger?
Lucas is mooie naam maar idd komt deze wel erg veel voor. Om een beetje meer in de stijl van Jaylen te blijven, vind je Rylan geen mooie naam (uitgesproken raailen). (mijn man is engels en vind dit dus een super mooie jongensnaam..misschien als we ooit een zoon krijgen....)