Ik baal enorm. Het is al een wat oudere bank, lederlook, maar hij zit nog ontzettend lekker. Ik merk dat ie al een tijd echt vies ruikt. In het begin alleen als je echt met je neus er bovenop zat, maar nu ruik ik het ook als ik er op zit. Heb al van alles geprobeerd, met allerlei soorten reinigingsmiddel. Maar binnen no time, zit de lucht er weer in/aan/op....whatever! Wat mij betreft gaat 'ie de deur uit. Tenzij jullie nog een ultieme tip hebben. Want zoals ik al zei; hij zit nog zo lekker en ziet er ook nog best goed uit (afgezien wat kleine scheurtjes in het 'leer').
uhm leer geen idee hoe je dat goed kan krijgen, ik heb ooit een leren stoel gekregen die altijd in een rookhuis had gestaan, dat heeft hier niet lang gestaan wat een stank zeg, hij staat nu al een paar jaar buiten in de schuur, (weeggooien vind ik zondde) maar zelfs nu zit de lucht eer nog in. je hebt er niets aan, ben wel benieuwd waar het naar stinkt dan, is er eens iets op gevallen ofzo,
Misschien een leuk idee voor een nieuw topic? 'Show je stinkende bank' Is het duidelijk of de stank in het lederlook zit of in de vulling van de kussens? Anders misschien de vulling eruithalen (als dat kan) en wassen of laten stomen? Als het de bekleding is misschien opnieuw laten bekleden (of zelf doen). Ik weet alleen niet hoe duur dat is vergeleken met een nieuwe bank kopen... Anders weet ik eerlijk gezegd ook geen oplossing...
De lucht zit echt in de bekleding zeg maar, dus in het nepleer zelf. (en het ruikt naar zweetvoeten) Jakkie!!!
Nou, precies. Maar toch heel raar dat een bank ineens gaat stinken en dat je die lucht er nergens mee uit krijgt?!?!