Kan ik vlees (kalkoenfilet) paneren zonder ei. Ik heb verder alles in huis. Had juist zo´n trek in een zelfgemaakte italiaanse cordon bleu
Ben zelfs te lui om met die regen naar de buren te rennen. Bovendien ken ik ze niet allemaal even goed. Ik lees dat het ook zonder ei kan, dus dit keukendrama gaat het even uittesten.
Resultaten 1 - 10 van circa 2.950 voor paneren zonder ei (0,15 seconden) Was dus zelfs dáár te lui voor
Off-topic: Ik dacht "HUH regen ??? Het is super mooi weer", maar ik zie dat je in Portugal woont. Dus vandaar... On-topic: Geen flauw idee of het ook zonder ei kan, ik ben niet zo'n keukenprinses . Ik ben benieuwd of het uiteindelijk nog lukt zonder ei.
Hoe maak je het normaal gesproken? door een ei, paneermeel en parmazaanse kaas? ben benieuwd of het gelukt is zonder ei, zal vast minder geplakt hebben zeg maar.
Ik kan heel ff typen, want het staat te pruttelen. Normaal gesproken neem ik zo´n kalkoen filetlapje, was het, dep het droog, doe er peper en zout op, dan een beetje bloem (dan plakt het ei weer beter aan het vlees), dan leg ik binnenin plakken kaas en salami, ik vouw het dicht en haal door het geklopte ei en dan door de paneermeel. Nu dus alleen wassen, zout, peper, dan paneermeel. Het is in ieder geval niet kaal meer, maar er blijft niet veel aan plakken. De helft van normaal. Ook maakt het ei normaal rondom een laagje, zodat de kaas er niet snel uit gaat, dat gebeurt nu wel. Ik zal wel laten weten of het vlees droger was.
Nee Ik ben raar, ik weet het. Wilde even laten weten dat het heerlijk was. Deed niet onder voor eentje met ei. Ik proefde het verschil niet eens.