titel fantasyboek gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Pastasaus, 9 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Hoi dames,

de titel zegt het al, ik ben op zoek naar de titel van een fantasy trilogie die ik ooit had maar na onze verhuizing (alweer lang geleden, vandaar dat ik de titel niet meer weet) ben kwijt geraakt.

Het enige wat ik er op dit moment nog over weet is dat het gaat over een meisje dat een tocht moet ondernemen door verschillende landen. Op een gegeven moment raakt ze zwanger, en wordt ze vervloekt zodat haar baby na de geboorte verandert in het eerste dierlijke wezen dat ze ziet. Omdat ze ook bevriend is met wolven verandert haar zoontje na de geboorte in een wolven pup. Het frustreert me enorm dat ik maar niet achter de titel kan komen, ik weet haar naam ook niet meer, en dit is nog bijna het enige dat ik er nog van weet.
    Ik heb al zoveel titels en kaften gezien maar ik heb hem niet kunnen vinden.
    De reeks begint volgens mij met haar als jong meisje wat buiten bij haar huis aan het spelen is, wanneer ze een vriend van de familie ziet aan komen. Van hem raakt ze ook zwanger later in haar leven. Zoiets. Argh!

Ik hoop zo dat een van jullie me kan helpen, zodat ik op zoek kan gaan naar de boeken zelf ipv de titel :).

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Beheer vindt dit leuk.
  3. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Kronieken van Aurian van Maggy Furey misschien? Klinkt wel bekend nl.

4. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
  5. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    OH MY GOD. Ja!!!!! Dat is het! Oh en het zijn er zelfs 4 ... wat stom dat ik dacht dat het er 3 waren? Ik ben in ieder geval erg blij hier mee, dankjewel :).

Trouwens erg knap dat je ondanks mijn summiere beschrijving de titel hebt kunnen vinden haha.

Shakes vindt dit leuk.
  6. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Ik heb ze zelf jaren gehad, deze boeken, en helemaal stuk gelezen, vandaar

Pastasaus vindt dit leuk.
  7. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Ja dat scheelt natuurlijk :). Ik heb ze ook best veel gelezen en lang gehad, maar schijnbaar is het zo lang geleden dat ik ze ben kwijt geraakt dat ik het gewoon niet meer wist. Nogmaals bedankt :)

Deel Deze Pagina