Eindelijk hebben wij een huis gekocht! En dan komt er nu een grote verbouwing aan waaronder de badkamer die nu 1meter bij 90cm is De badkamer verhuist naar een kamer met balkon 2.10 bij 2.40. Natuurlijk gaan we binnenkort alle tegelboeren af enz, maar ik ben benieuwd hoe jullie badkamer eruit ziet? Dus als iemand een foto wilt delen graag ik heb inspiratie nodig
Bekijk bijlage 609630 Bekijk bijlage 609631 Die van ons is inmiddels alweer wat ouder, maar vind het nog steeds een fijne lichte ruimte.
Wij hebben online een 3d indeling gemaakt van alle ideeën. En rondgekeken in onze buurt (zelfde huizen) en online om ideeën op te doen. Daarmee zijn we naar een goede badkamerzaak gegaan. Goed advies is heel belangrijk. Ook omdat ze je wijzen op dingen die je zelf niet bedenkt. Of op zaken die niet kunnen of veel te duur zijn. Bedenk eerst wat jullie in de ruimte willen hebben. Is er plek voor een bad? Dan zou ik dat absoluut doen. Maar niet ten koste van een inloopdouche. Inloop is veel mooier en praktischer dan een cel of bak (zie je niet meer). Kan je de wc wat afschermen met een muurtje? Wel zo prettig als je met meer in de badkamer bent. En een dubbele wastafel is ook een must. Verder veel grijs beton op de vloer, wit en hout kleur. Hou het licht als je een kleine ruimte hebt. Ik zie ook vaak stuckwerk.
Wij hebben een badkamer met hout look tegels witten tegels en natuursteen matten. Zal er zo even een foto van maken.
Bekijk bijlage 609672 Een klein deel van mijn Pinterest Wij hebben een andere woning gekocht en die heeft nu een zwart/witte en heeeel ouderwetse badkamer. Helemaal niet fotowaardig. Tzt gaan we hem verbouwen en dan vind ik bovenstaande wel erg gaaf!
Dank jullie wel voor de foto’s ziet er allemaal super mooi uit! Bedankt voor de Facebookpagina badkamer factory erg mooie badkamers. Wat willen we??? Dubbel wastafel. Geen bad want dat past niet ivm de balkondeur. Wc hebben we al apart dus we gaan voor een grote inloopdouche. We willen het wel licht houden kwa tegels en of we het helemaal laten betegelen twijfelen we ook nog over.