Zucht..hoe verwerk je een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hope19, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hier vandaag een bloed loze dag en een tuursteeep op test. Zit op 2.5 week na bevalling

Wij hebben onderzoek laten doen. Er is geen oorzaak gevonden voor de megablaas dat was pech. Maar er is wel een ander genfout begonnen die bij ons vandaan komt. Verzin je toch niet! Je laat het ene onderzoeken en er rond totaal wat anders uit... maandag gesprek met geneticus ik vind het heel erg spannend!

2. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Spruitjes dat had/heb ik ook. Heb soms het gevoel dat ik met mijn hoofd in de mist loop. Sommige dagen gaan goed, andere ben ik niks waard en heb ik nergens zin in. Lekker slapen idd. Vooral dat de wereld hard door draait en die van mij zo traag daar heb ik moeite mee. Zijn denk ik ook de hormonen nog hoor spruitjes, echt niet te onderschatten.

Lola, ik herstel wonderbaarlijk snel. De cytotec heeft in 3uur zijn werk gedaan. Gyn was zeer verbaasd dat het zo ontzettend schoon was en mijn baarmoederslijmvlies zo mooi alweer was opgebouwd 2weken na de miskraam. Al eerder gezegd er lag dus ook een ei links klaar. Daar proberen we gebruik van te maken. De verwerking van het 1 sluit het ander niet uit. Het geeft me houvast en de blik naar de toekomst die ik zo nodig heb. De wens blijft en daar willen we voor gaan. Hoe gaat het met jou? Was alles in 1 keer in orde?

3. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Het is echt pittig voor ieder die hier doorheen moet....
    Ik had na de cytotec na een uur weeen, dus het kan idd snel gaan als het goed loskomt. Na mijn eerste curretage aantal jaar geleden ook geen last gehad, dot keer nu na n week nog veel last. Succes met de cytotec dit weekend!!! Wij hebben eind jan. Een afspraak voor nadere onderzoeken ( stolling, hormonen etc)

4. Purpose88

Purpose88 Lid

2 jun 2016
    64
    2
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik test na 10 dagen nog steeds positief met een zwangerschapstest. Het streepje is wel iets lichter maar nog steeds aanwezig. Ik zou zo graag willen dat het nu uit mijn lichaam is :( Echo was verder schoon dus ik snap er niks van. Ik wil zo graag opnieuw beginnen met mijn man. Hoe lang duurde dit bij jullie ?

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hier na 2.5 week tuurstreep. Hcg halveert eens per zoveel uur/dagen dus dat heeft helaas gewoon tijd nodig ..

6. krulleke

krulleke Lid

19 jan 2017
    97
    0
    6
    Communicatie Jeugd en onderwijs
    Antwerpen
    Hey purpose,
    Ik had 30 november curretage en bij bloedafname op 6 januari nog steeds hcg. Probleem is dat er tussen curretage en bloedafname geen bloed werd genomen en dat ik dus niet weet of die waarde nog steeds van die zwangerschap is, maar ik vermoed wel dat De waarde ws door restweefsel komt. Maar zo zie je maar hoe lang het allemaal kan duren he...gelukkig ben jij 'schoon' en zal het hormoon wel verder zakken. ik denk wel dat het normaal is dat er na 10 dagen nog hcg is. Denk dat mijn gyn iets had gezegd van zeker 3 weken of meer. Zal ms ook afhangen van de waarde die je had toen het misliep... hoop dat je snel vooruit kan!

7. Purpose88

Purpose88 Lid

2 jun 2016
    64
    2
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oké dat kan dan behoorlijk lang duren. Ik heb nu nog steeds een beetje bruin bloedverlies, wel weinig maar het lijkt zo lang te duren voordat het weg is. Een beetje een rare vraag maar kan je dan gewoon wel vrijen?

8. krulleke

krulleke Lid

19 jan 2017
    97
    0
    6
    Communicatie Jeugd en onderwijs
    Antwerpen
    Ik mocht dat pas als ik echt geen bloedverlies meer had, omwille van kans op infectie. Ik had ook een tweetal weken nog zo wat afscheiding... ook geen bad nemen of zwemmen...

9. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Purpose, hier na 4 weken nog steeds licht positieve testen. Schijnt idd normaal te zijn fat je hcg langzaam afbreekt. Ik heb gewacht met badderen en intiem zijn tot alles klaar was.

10. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Pas intiem zijn tot alles klaar is, klinkt wel beter ja. In de praktijk blijkt dat voor mij toch wat lastiger. Ik ben namelijk al wel intiem geweest. Zelfs tijdens mijn miskraam (dacht dat het over was). Ik wilde dat zo graag weer en ik miste het zo. Het voelde in elk geval goed. Soms durf ik wel risico's te nemen. Zolang het goed voelt, ben ik er allemaal niet zo bang voor. Maarja. Als je niet graag risico's neemt, dan moet je dat niet doen.

Heb trouwens vanochtend laatste dosis cytotec ingebracht. Ik vond het reuze meevallen! Niet te vergelijken met mijn eerdere pijn en krampen. Hoop echt dat het nu klaar is. *fingers crossed* Na de anti-progesteron pil en eerste cytotec veel bloed en stolsels nog verloren. En nu bijna niets meer. Ik moet mezelf bedwingen om niet te enthousiast te zijn, zoals de vorige keer...! En per dag bekijken hoe het gaat.

11. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Gelukkig dat het je mee viel! En jij bent zo te horen wel aan een ei toe :p

12. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Niet doen als je bloedverlies hebt! Das echt dom. Geloof me t kleinste risico op infectie wil je vermijden. Besef jezelf dat je je vruchtbaarheid zelfs op t spel kunt zetten..
    Dadelijk 5 dagen opgenomen worden met een dubbele ab kuur, een hb van 5.4 door t vele bloedverlies, de pijn en (extra) curretage. Geloof me dan ben je lang bezig met herstellen.. los van de schade die t aanricht.

13. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ik ben het eens met zonnetje2015 hoor, ikzelf heb ook gewacht tot na stoppen met bloeden en controle van de gynaecoloog.

Helaas gisteren hier na de stijging weer temp daling, nog geen eisprong dus. Hoewel de gyn had verwacht dit zondag of maandag te hebben. Eitje heeft dus waars niet doorgezet. Nu maar weer wachten. Pff tis allemaal al rot zat, had gehoopt dat mijn lichaam gelijk zijn ritme weer had gevonden....

14. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Mijn temp daalt sinds 4 dagen met 0.1 graad ik hoop dus dat hcg nu weg Is!

15. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Gelderland
    Hey zonnetje, ja zeg. Echt schrikken, jouw verhaal. Liep jij de infectie op na het vrijen? Ik hoop niet dat je me te brutaal vindt. Ik ben een beetje nieuwsgierig.

Mijn bloedverlies was trouwens over op het moment dat we intiem waren. Maar de day after kwam het opeens weer....die had ik niet zien aankomen. Beter is het als je inderdaad als je even wacht tot je het zeker weet. Persoonlijk vond ik dat lastig.

Of ik toe ben aan een ei bubbels? :D JA!

16. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee heb me keurig aan de regels gehouden. Maar zolang er ook maar wat bruinverlies is is je mk niet over..
    niet brutaal hoor maar wees ajb voorzichtig.

17. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Gelderland
    Wat een pech zeg! :(
    oeh maar ik zie dat je bijna zover bent! Hoe voel je je?

Fijn dat je temperatuur daalt Bubbels. Wanneer wil je weer testen?

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Vanochtend getest en nog steeds tuurstreep net als weel geleden

19. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Gelderland
    Ohja... Hmm... ik hoor wel vaker dat het laatste restje er tergend lang over kan doen. Hoe lang geleden heb je de miskraam gehad?

20. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    3 weken en zat met 13 weken naturkije wel op hoogtepunt qua hcg dus ik wacht rustig af

Deel Deze Pagina