Misschien toch even weer 1.5 dag wachten voordat je weer test? Hcg is dan mogelijk iets toegenomen. Zelf heb ik afgelopen periode ook opeens een uitschieter gehad met 9 dagen overtijd (cyclus 39 dagen). Maar bij mij was helemaal geen streepje te zien. Onbewust was ik er misschien te druk mee bezig. Voor jou ziet het er hoopvoller uit, misschien loopt Hcg langzaam op. Wel jammer van die clear blue die negatief is...
Drie dagen bloedverlies ongeacht kleur lijkt mij gewoon een lichte menstruatie. ik zou met de ovu testen beginnen. Hier ook een cyclus van 28 en soms maar 2 dagen wat bloed..
Bekijk bijlage 415611 Nou ondertussen 8 dagen overtijd en ik ga toch denken dat het een lichte menstruatie is geweest, vandaag nog een test gedaan en die was omo wit Nou dan wachten op volgende menstruatie dan maar.
Ik zou toch ook denken dat het een menstruatie is geweest, zeker hoe je beschrijft. Misschien wat vreemd maar het lichaam is vreemd! Mocht je het echt niet vertrouwen zou ik de huisarts even je urine laten controleren.