Zucht, ik haat ons huis::(:(

Discussie in 'De lounge' gestart door aardbei1707, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik vind dat je een erg leuk huis hebt! alleen doet de vloer me heel koud aan.

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi je kunt ook zeil doen, met een laminaatprint. de waterbakjes moeten van de radiator af in elk geval, en die kast in de garage staat rommelig, evenals de sportfiets.

Succes!!! hopelijk lukt het!

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

#63 chantal1985, 25 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2013
    Onze buren staan al 4 jaar te koop, met ong. 1x per jaar een kijker. In die tijd zijn ze 30.000 euro in prijs verlaagd. Hopeloos is het. Wij willen ook weg, maar gezien hun huis zo goed als hetzelfde is als de onze, en wij die 30.000 euro nou niet bepaald in ons nachtkastje hebben liggen, gaan wij het niet eens proberen 'm te koop te zetten...

Erg lastige tijd, nog steeds, om te verkopen, helaas... :(

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Maar als half Nederland kennelijk wil verhuizen, kan je dan op de duur gewoon niet beter een grote "nationale huisswap" (huisruil) doen.

Ik hoor namelijk niets anders dan dat er tig mensen willen verhuizen, maar niet kunnen door de prijzen en het lange wachten op verkopen.

Tijd dat er dus nationaal iets gebeurt.

5. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

hmm ik zou nog meer opruimen alle rommel persoonlijke dingen eruit. Laminaat vloer leggen. Kozijnen wit schilderen.De zithoek oogt erg min en ik zou dan ook gaan proberen te veranderen met de indeling.

+ andere foto's laten maken!! Mss zelfs een echte fotograaf, scheelt een hoop

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou alles wit verven en alle prulletjes weg voor de foto's. Verder schrok ik direct van het zitgedeelte. Ik zou de huiskamer doortrekken naar de eethoek. Bank tegen de muur van de zithoek, tv waar de eethoek nu staat en de eethoek naast de keuken/bank. Nu is de zithoek in een hoekje gepropt terwijl het Eetgedeelte heel ruim is, zonde!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hier net zo...
    We willen echt wel graag verhuizen..Maar we zijn bang dat we a ons huis niet kwijtraken en b een behoorlijke restschuld meenemen..

8. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk huis en goede vraagprijs! Ik zou dus ook zeker niet zakken in de prijs, maar even investeren in het huis. Het is koop en geïnteresseerde kunnen best veel met zo'n woning. Daarom zou ik ook (het al vaker gezegd) het zitgedeelte verplaatsen. Het is zo opgepropt, dat zou ik niet willen! Terwijl je best wat ruimte hebt. Maar dit moet je laten zien op de foto's, zodat een huizenzoeker ideeën krijgt wat hij allemaal kan met zo'n woning. Waar jullie eettafel staat, zou ik een zitgedeelte creeen.

Jullie hebben voor nu alvast een goed plan van aanpak en dit mocht echt nog weleens gaan helpen.

Ik zou sowieso ook nieuwe foto's maken, deze foto's vind ik slecht.
    Daarnaast zorg dat al je persoonlijke spullen weg zijn, en ook andere frutsels, zoals de fruitmand. Maar ook de spullen op je nachtkastje, vensterbank, badkamer (boven de droger en boven de wasbak) foto's, schilderijen en de klok. De kussens van je bank, ze liggen daar alsof jij er net vanaf komt. Salontafel weg, scheelt ook weer ruimte. Theedoeken en pannenlappen weg. Of je nachtkastjes helemaal weg voor de foto. In de kinderkamer een foto vanuit een andere hoek en misschien het bedje weghalen, zodat je meer ruimte hebt.

Meubels zijn prima, maar zo min mogelijk persoonlijke smaak spullen, zou ik echt weghalen.

Zet hem op meid! Hoop op succes!

9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Ik heb de link weer weggehaald

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb je huis niet gezien, zie dit topic net pas.
    (wellicht wil je me de link pb'en?)

Het huis staat 'pas' vanaf januari te koop en al 2 x gezakt. Dan neem ik aan dat jullie erg snel weg willen/moeten?

Ons huis staat vanaf (ik geloof) vorig jaar oktober te koop. Ik houd in deze tijd rekening met 3 jaar... zeker met het huis wat wij hebben.
    Wij zitten nu in het verkooptraject (lijkt erop dat het verkocht is), maar nu wil de bank een 2e taxatie..... erg frustrerend! Blijkbaar voldoet de snelle taxatie niet genoeg om ons huis voldoende in te kunnen schatten. Ze noemen het een 'bijzonder object'... in mijn ogen denken ze dat het een risicovol object is. Wat ik me niet kan indenken eigenlijk. Het huis kan na opknappen van de schuur en ander bijgebouw en kelder alleen maar meer waard worden. Maar ja, Duitsland hè....
    Dus wellicht moeten wij ook rekening houden met een stuk minder dan de vraagprijs. Maar goed, we moeten niet te vroeg paniekeren. Ik krijg wel een beetje een drukgevoel omdat we onze kleine in februari verwachten!

Verkopen in deze tijd is niet makkelijk... kopen ook niet ook al wordt dat wel beweerd. Ik heb nu het idee dat huizen (soms ver) boven de waarde verkocht worden, puur omdat mensen anders teveel schulden krijgen (je wilt toch minstens kiet komen te staan). Dus zoveel valt er helemaal niet af te dingen.

Persoonlijk geloof ik er niet in dat een huis moeilijker verkoopt als er bij staat dat het al lang te koop staat. In tegendeel zelfs... men verwacht dat je dan meer haast hebt en dus sneller zakt in prijs.
    Een huis staat je aan of niet... heeft niets met de lengte van in de verkoop staan te maken.

Deel Deze Pagina