Morgen nog een baan of niet

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Tonneke, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hoi Meiden,

Morgen hoor ik of ik me baan mag houden of niet (contract wordt verlengd). Aan de ene kant denk ik het wel omdat mijn baas wel mijn plan van aanpak voor mij studie heeft goedgekeurd en daarin staan werkzaamheden die ik bij deze werkgever moet uitvoeren en omdat ze het over de toekomst heeft en hoe we dat moeten gaan invullen. Aan de andere kant denk ik het niet. We hebben een planningsprobleem dus te weinig werk. De vacatures op de site zijn altijd up to date want ze worden elke week bijgewerkt. Van de week kwam er een vacature op te staan voor mijn functie :$

Erg dubbel dus...

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ohjee spannend! Succes morgen!

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Het is erg dubbel want aan de ene kant wil ik dit werk niet meer doen. Dacht dat ik voor dit werk was gemaakt maar heb gemerkt dat ik me niet thuis voel in de zakelijke wereld. Kom er na 6 jaar achter maar ben gelukkig nog jong. Als ik straks geen baan meer heb kan ik mooi denken wat ik dan kan gaan doen helemaal als ik straks met verlof ben. Aan de andere kant geeft een baan me financiele zekerheid en een auto waar we overal mee naartoe kunnen. Gelukkig krijg ik wel WW en zwangerschapsverlof maarja een baan is altijd beter.

4. twinkle star

Heel dubbel dus allemaal. Maargoed aan de andere kant nog even lekker blijven werken en dan in je zwangerschapsverlof nadenken is ook leuk.

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi Tonneke..

Je zegt dat er plannings problemen zijn; te weinig werk. Waarom zouden ze jou dan ontslaan en vervolgens een vacature zetten voor jouw baan?

Probeer je niet te druk te maken.. Er is niets wat jij er nu nog aan kan veranderen..

Succes meid!!

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Daarom vind ik het ook zo raar! Er is te weinig werk, zeggen ze, maar ondertussen dus wel een vacature voor mijn functie. Gek toch!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Kan het niet zijn dat ze al vast iemand zoeken ter vervanging in je verlof? Of staat er niet bij dat het voor zwangerschapsverlof is?
    Het zou uiteraard erg lullig zijn wanneer ze de vacature al stellen, voordat het "slachtoffer" op de hoogte is gebracht.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ehmm...
    als het niet wordt verlengd mag je wel naar de reden vragen, dat zijn ze verplicht op papier te zetten als jij dat wilt.

een planningsprobleem en dan wel een vacature vind ik nogal dubieus. kijk uit dat je er niet wordt uitgezet vanwege je zwangerschap!

9. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Gelukkig een jaarcontract gekregen. In deze branche zoeken ze geen vervanging voor iemand die met verlof is. Het werk wordt uitgesteld of door een collega opgevangen.

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Gelukkig! Dat scheelt weer een hoop zorgen voor je :)

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Fijn om te horen dat je een verlenging hebt gehad!!!!

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, dat is fijn, zeg, dat je een jaarcontract hebt gekregen!

Weet je nu ook waarom er een vacature is uitgezet voor jouw functie? Want dat blijft natuurlijk wel raar....

13. twinkle star

Gefeliciteerd!!

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Gefeliciteerd :).

Deel Deze Pagina