heb net wat besteld bij prenatal... webshop deed al zo traag ten lange leste op betalen, kies mn bank, rekeningnummer waar het vanaf geschreven moest worden en dan op verder. doet ie niks meer na een half uur maar afgesloten? ja wat moet je anders... opnieuw ingelogd. geld is van mn rekening afgeschreven ( natuurlijk) maar op de prenatal site is mn winkelwagen nog vol en als ik klik op bestelstatus krijg ik allemaal rare letters van iets van java nou kan ik morgen were over bellen natuurlijk of dat allemaal wel goed is gegaan. laatst ook zon soort akkefietje met de hemawebshop. moesten mij 80 euro terugbetalen. heb ik ook 3 maanden op kunnen wachten en 50x moeten bellen zodat ik die 80 euro weer bijna kwijt was aan belkosten. en die pokkevent van mij wil ook nog es nie even komen kijken/helpen want die is ook al sjago!:x fijne zondag iedereen
hmmm nou heb nu wel een mail inmiddels gekregen. maar daar staat totaal bedrag weer 40 euro... ( hebben ze de kortingsbon weer niet verrekend) maar de rabo heeft wel het goede bedrag afgeschreven. nou ja zullen zien... duurt ongeveer 5 werkdagen voor ik de spullen heb. wachten het maar af. man kwam ineens binnen en had spijt( lees wilde dus seks) nou kan effe de boom in. hij heeft net al gehad dus weg met die stok. ben niet om te kopen
nou vervelend meid dat het allemaal niet gaat zo als je vandaag zou willen dikke knuffel 2e post sorry moest er ff op lachen eerst chagerijn en nu ineens eh spijt en meer willen haha tjee eh dat zijn geloof ik mannen hi hi nogmaals knuffeltjes
erg vervelend maar kun je prenatal niet mailen met een bewijs dat het afgeschreven is maar de kortingsbon niet verrekend is??? haha sorry je 2e post is op het laatst wel erg grappig.... hmmm mannen zijn toch eigenlijk allemaal wel hetzelfde
arme plurkman nee hoor, grapje. Eerst maar eens lief doen tegen jou he?? Ik zou ook prenatal even vragen of het alsnog niet verrekend kan worden, is toch jammer.