Zucht... Is dit normaal?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Iris6weken, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hallo meiden,

Hier ben ik weer.. Sinds eergisteren had ik geen bloed verlies meer! Yes dacht ik alleen nog heel klein beetje met afvegen..
    Nou te vroeg gejuicht.. Gister weer meer bloed verlies.. Is dat normaal? Dat het weer terug komt? Afgelopen zondag gecurriteerd.. Het was eerst bruinig en nu toch weer helderrood.. Geen koorts..
    Baal er wel van! Wat een gedoe de hele tijd..

2. logo

logo Niet meer actief

Ik weet het niet want heb geen curretage ondergaan. Misschien zou je de arts kunnen bellen?

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik ben in oktober gecurreteerd en had dit ook. Uiteindelijk was het na 10 dagen echt helemaal over.

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja, helaas normaal. Bij mij duurde het 4 dagen, afwisselend bruin en rood. 4 weken later werd ik 'gewoon' weer ongesteld. Mijn cyclus was echt weer ge-reset

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja hoor dat is goed mogelijk. Ik ben vorig jaar gecurretteerd na een zwangerschapsafbreking (bijna 20 weken zwanger), ik heb eerst een dag of twee drie maar minimaal gevloeid. En toen na drie weken ineens een gigantische hoeveelheid... alsof je een kraan openzette. Bij een echo kwam naar voren dat er zich een reservoir had gevormd in mijn baarmoeder waardoor ik ineens mega vloeide. Daarna was het echt over en vijf weken na mn currettage was ik weer ongesteld.

6. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Bedankt voor de reacties! Nu alleen nog bruinige afscheiding dus hoop dat het eerdaags helemaal voorbij is!
    Wat mis ik het toch om zwanger te zijn.. En heb nu zoveel hoofdzorgen.. Bang dat de volgende zwschap weer een mk word.. Of dat het heel lang op zich laat wachten.. Hoe meer mk hoe groter de kans op een volgende toch? Nu 2 keer gehad..
    Hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat we snel aan de slag weer kunnen! :)

Deel Deze Pagina