Ik ben 8/4/2013 gecuretteerd na 8 weken . Ik heb helemaal niet gevloeid na de curettage . Gisteren had ik al het gevoel ongesteld te worden en idd gisteravond zetten het flink door , helder rood bloed dus na straks 21 dagen ongesteld , is dit gebruikelijk en of goed om weer op de rit te komen na een curettage ? Liefs Edith
het is in ieder geval cyclus zonder eisprong dan vrees ik... maar het kan tijdje duren na mk vooraleer je cyclus weer op gang komt... hopelijk heb je volgende cyclus weer mooie eisprong en mag je snel positief testen!
Ik had na een dag of 10 cervixslijm en een positieve ovutest maar ik dacht dat deze reageerde op mijn hcg .. Dit was mijn 5 zwangerschap en bij allemaal ongeacht de termijn en keizersnede of niet , mijn cyclus was altijd gelijk weer strak normaal op 28 dagen . We zien wel ben ieder geval blij dat ik ongesteld geworden ben .
Ik ben na de curettage ook met 3-4 weken ongesteld geworden. Eigenlijk hebben ze met de curretage mijn cyclus ge-reset. Wat mij betreft is het dus normaal Succes met de aankomende rondes
Ik ben ook gecuretteerd en mijn cyclus is nu een puinhoop (zie banner) dus ik hoop voor jou dat je straks gewoon weer 28 dagen cyclus hebt! Sterkte met het verwerken!