zucht... lekkage.... dank u sinterklaasje

Discussie in 'De lounge' gestart door Musty, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    we zijn de slaapkamer aan t opknappen

helemaal gestript (was eerst kinderkamer) manlief tijd terug al plafond gewit. allen ik compleet energieloos om te gaan behangen... afgelopen weekend hulptroepen gevonden die kon behangen want ik ben de enige zo in fam en kring die dat doet.
    ik super blij
    enfin alles behangen alles schoonmaken en opruimen en uitzoeken weggooien
    manlief lamp opgehangen toen ik was werken, kom ik thuis en bekijk de boel overleggen met manlief.... denk ik wat zie ik daar nu

en vraag hm jij had toch alles gewit, ja dat klopt.... ik zeg hm hehmmms schat er zit een gele plek ?
    dat kan niet riep hij, dus hij komt kijken klimt op trap (hoge plafonds hier) gaat er met hand overheen ja hoor nat :(

nu is dit een huurwoning.... 3 hoog, plat dak direct boven ons. van binnen lopen alle verwarmingsleidingen buiten de muren om en verder zit er geen 1 leiding bij die muur of hoek in de buurt ook niet van de buren (exact zelfde woningen gespiegeld dus slaapkamer aan slaapkamer)
    conlcusie: het moet van het dak komen

manlief woningbouw bellen... nou meneer volgende week vrijdag hebben we plek om langs te komen...

:) ik plofte.....

heb ze wat anders gezegd..... elke keer zitten we met schimmel problemen vochtproblemen renovatie wordt elk jaar uitgesteld, lange wachtlijsten voor andere woning, kopen ging ook niet door want manlief raakte zn vaste baan kwijt begin t jaar....
    elke keer klussen we erop los en repareren we een hoop zelf omdat het dan sneller gaat terwijl we voor dat soort dingen extra service abonnement hebben afgesloten.
    ik denk dat ik maar eens een maand huur niet betaal :x;)

nou na een half uur hadden we t zover, maandag kwam er wel iemand
    dus ik nah hoop voor jullie dat mn behang bespaard blijft

net ineens telefoon dat ze om half 4 vandaag nog komen

werkelijk.... waarom moet je eerst zo kwaad worden (hormonen werken ook lekker mee)

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Zo ruim een week wachten met lekkage dat is zeker niet fijn.

Gelukkig had ik die ervaring niet toen wij nog huurden, hun waren altijd erg snel, al was het maar dat de eerste constatering gedaan is.

Hopelijk gaat nu de rest ook vlot voor jullie. Kijk even goed je service contract na, soms word namelijk ook de gevolg schade vergoed.

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Altijd zo met de woningbouw, je moet eerst giga uit je slof schieten voordat ze iets doen!
    Ik hoop maar dat het snel is opgelost, al helemaal zo vlak voor de winter.

Deel Deze Pagina